mboost-dp1
problem med FireFox 0.8
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
så sidder man der og har endelig snøvlet sig sammen til at opgradere fra FireBird 0.7 til FireFox 0.8, og så får man sq en fejlmelding :
Error launching browser window:no XBL binding for browswer
som gi'r absolut ingen mening for mig.
Nogen der kan hjælpe?
(XP pro, 1.8GHz, 256MB ram)
Error launching browser window:no XBL binding for browswer
som gi'r absolut ingen mening for mig.
Nogen der kan hjælpe?
(XP pro, 1.8GHz, 256MB ram)
Har du instaleret oven i den gamle browser eller som en clean instalation??
Den kan nemlig godt lave nogen underlige feld hvis den ikke kører på en clean instalation.
det kan også godt være du skal oprette en ny profil
Den kan nemlig godt lave nogen underlige feld hvis den ikke kører på en clean instalation.
det kan også godt være du skal oprette en ny profil
et lille hint, du har noget fantasktisk øverst oppe, det kaldes en hjerne og den har faktisk godt af at blive brugt ind imellem :]
ej... det tog mig ca 30 sec. max at gå op på firefox´s HP og finde dette link :
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/f...
og ja jeg er for doven til at lave link :]
ej... det tog mig ca 30 sec. max at gå op på firefox´s HP og finde dette link :
http://www.mozilla.org/products/firefox/releases/f...
og ja jeg er for doven til at lave link :]
installerede F-Fox uden at fjerne F-Bird. regnede ik med at den gamle ville volde problemer.
er uddannet zoofysiolog, er klar over jeg har en hjerne, hvor den er placeret og endda dens funktion :o), og min får sq også motion dagligt ;)
men min arbejdsdag starter kl.8.00, så havde ikke tid til at lege med min computer. desuden er jeg doven når det kommer til den slags og er jo nemmere at spørge om hjæle.
men tak for hjælpen alle to :)
installerede F-Fox uden at fjerne F-Bird. regnede ik med at den gamle ville volde problemer.
er uddannet zoofysiolog, er klar over jeg har en hjerne, hvor den er placeret og endda dens funktion :o), og min får sq også motion dagligt ;)
men min arbejdsdag starter kl.8.00, så havde ikke tid til at lege med min computer. desuden er jeg doven når det kommer til den slags og er jo nemmere at spørge om hjæle.
men tak for hjælpen alle to :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.