mboost-dp1
Problem med stationær, og nu også med bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Siden vi har købt vores bærbar (fra min far's arbejde), er jeg næsten hver dag blevet smidt af MSN på den stationære. Nogle dage oftere end andre. Til at starte med, var det kun på den stationære, men jeg lagde mærke til, at den også gjorde det på den bærbare i går. (3 gange mener jeg. (den er på tådløst internet)).
Og en anden som også har købt sådan en bærbar fra deres arbejde, har fået de samme problemer som os. Jeg aner ikke hvad der er i vejen, eller hvad man kan gøre for at få det til at stoppe. Og det er virkelig irriterende at blive smidt af så tit. Vi har spurgt en masse som har rimelig forstand på computere, men ingen synes at vide hvad det er der er galt. Jeg håber i kan hjælpe mig.
Mvh. Anette
Og en anden som også har købt sådan en bærbar fra deres arbejde, har fået de samme problemer som os. Jeg aner ikke hvad der er i vejen, eller hvad man kan gøre for at få det til at stoppe. Og det er virkelig irriterende at blive smidt af så tit. Vi har spurgt en masse som har rimelig forstand på computere, men ingen synes at vide hvad det er der er galt. Jeg håber i kan hjælpe mig.
Mvh. Anette
Kan du definere "smide af" lidt bedre? Er det tale om en fejlbesked fra MSN (og i så fald, hvilken?) eller noget andet?
Det kan være, at Microsoft stadigvæk har store problemer med serverne så folk bliver disconnectet i massevis på deres msn netværk. Det er ikke sikkert det er i din ende problemet ligger.
Hvilken klient bruger du til msn netværket?
Hvilken klient bruger du til msn netværket?
Har du flere computere tændt på samme tid? Kan være at det gamle standard messenger stadig kører på en af de andre, og derved logger dig ind der, så du bliver smidt af på den computer du sidder ved.
Nogle gange har jeg både den stationære og bærbare tændt. Og så er der jo min lillebror's computer, og nogle gange mine forældre's. Men, det kunne da godt ske at det er det du nævner, der er årsagen til det.. Så måske ville det hjælpe, hvis jeg sletter standard (windows?) messenger.. Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg, og så ser vi hvordan det går.. Tak for rådet.. :)
Nogle gange har jeg både den stationære og bærbare tændt. Og så er der jo min lillebror's computer, og nogle gange mine forældre's. Men, det kunne da godt ske at det er det du nævner, der er årsagen til det.. Så måske ville det hjælpe, hvis jeg sletter standard (windows?) messenger.. Jeg vil i hvert fald gøre et forsøg, og så ser vi hvordan det går.. Tak for rådet.. :)
normalt vil du få en besked om, at du er logget af pga. din profil har logget ind på en anden maskine.
#10 nu skriver du 'med min gamle mail' - betyder det, at du har haft to MSN profiler?
Hvis du har aktiveret 'automatisk logon' i Messenger, vil den logge din profil på når maskinen starter, så hvis en anden starter en maskine med din profil i messenger, vil denne jo logge din profil på, selvom du ikke selv sidder der.
Hmm...what to do?
1. start med at fjerne din messenger profil fra alle andre maskiner end den du selv benytter. Har du ikke din egen maskine, så fjern i det mindste autologon fra de maskiner du benytter.
2. hvis du har haft en tidligere profil med en anden 'email' som passport, så få deaktiveret den, så der ikke er nogen der 'leger' dig.
Hvis du har aktiveret 'automatisk logon' i Messenger, vil den logge din profil på når maskinen starter, så hvis en anden starter en maskine med din profil i messenger, vil denne jo logge din profil på, selvom du ikke selv sidder der.
Hmm...what to do?
1. start med at fjerne din messenger profil fra alle andre maskiner end den du selv benytter. Har du ikke din egen maskine, så fjern i det mindste autologon fra de maskiner du benytter.
2. hvis du har haft en tidligere profil med en anden 'email' som passport, så få deaktiveret den, så der ikke er nogen der 'leger' dig.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.