mboost-dp1
Problem med UDP på Cisco 677 Router
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har problemer med at min Router, som er en Cisco 677, blokerer for nødvendige forbindelser. Når jeg f.eks. vil bruge WinMX og vil oprette en "primary" forbindelse for at få mest muligt ud af min forbindelse så får jeg beskeden: "No UDP port for incoming and outgoing packets".
Jeg har prøvet at ændre på opsætningen af routeren via af telnet og har forsøgt at læse mig frem til hvad jeg skal gøre på denne side http://www.cisco.com/en/US/products/hw/modems/ps29...
Det er ikke lykkedes mig at løse problemet, og nu håber jeg at i kan hjælpe mig.
Jeg har prøvet at ændre på opsætningen af routeren via af telnet og har forsøgt at læse mig frem til hvad jeg skal gøre på denne side http://www.cisco.com/en/US/products/hw/modems/ps29...
Det er ikke lykkedes mig at løse problemet, og nu håber jeg at i kan hjælpe mig.
hmm, det er ca 1 milliard år siden jeg har brugt winmx, men jeg har stadig min game config fra den gang, og i den har jeg åbnet port 6699 & 6700 både udp og tcp. ( om det er standard porte i winmx må du kikke efter under opsætningen.)
og efter som du har en 677 må jeg formode at du er CC kunde, så tag og kik på deres opsætningssider, de er faktisk gode til at forklare hvordan du skal gøre.
og efter som du har en 677 må jeg formode at du er CC kunde, så tag og kik på deres opsætningssider, de er faktisk gode til at forklare hvordan du skal gøre.
WinMX nævnte jeg mest for at give et eksempel, jeg vil jo gerne lære at åbne bestemte porte for programmer generelt da jeg er blevet stoppet af firewall'en ved brug af flere andre programmer.
Jeg er kunde hos Tiscali (Desvære) og deres side er ikke god, men jeg vil da prøve CC's.
Jeg er kunde hos Tiscali (Desvære) og deres side er ikke god, men jeg vil da prøve CC's.
Tak for rådet med guiden. Nu mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal skrive som intern IP. Mine netværksinstillinger virker kun når jeg henter en IP automatisk, men jeg ved ikke om jeg så kan forwarde porte.
"Mine netværksinstillinger virker kun når jeg henter en IP automatisk, men jeg ved ikke om jeg så kan forwarde porte"
Hvis du henter en IP automatisk kan du ikke være sikker på hvilken IP du får (Normalt den samme som sidst, men den KAN skifte!)
Derfor bør du sætte dine indstillinger op manuelt i dit OS.
Du skal bare sætte IP, DNS og Gateway op.
Gateway er Routerens interne IP (Normalt er det enten 10.0.0.1 eller 192.168.0.1)
De andre kan du aflæse i routeren via "show dhcp server" eller noget i den stil (Jeg har ikke en Cisco 677 mere)
"Mine netværksinstillinger virker kun når jeg henter en IP automatisk, men jeg ved ikke om jeg så kan forwarde porte"
Hvis du henter en IP automatisk kan du ikke være sikker på hvilken IP du får (Normalt den samme som sidst, men den KAN skifte!)
Derfor bør du sætte dine indstillinger op manuelt i dit OS.
Du skal bare sætte IP, DNS og Gateway op.
Gateway er Routerens interne IP (Normalt er det enten 10.0.0.1 eller 192.168.0.1)
De andre kan du aflæse i routeren via "show dhcp server" eller noget i den stil (Jeg har ikke en Cisco 677 mere)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.