mboost-dp1
Problemer efter installation af Win XP SP2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej,
Har lige installeret Service Pack 2 til Win XP, og efter genstart kom den og sagde, at der var opstået en fejl i windows explorer, så det bliver lukket. Dette resulterer selvfølgelig, at der ikke er nogen startmenu, ikke er nogle ikone på skrivebordet... rent faktisk kan min computer ikke så meget... den vil også installere alle programmer på ny, hvis jeg via en bagvej prøver at åbne dem. (Har prøvet at genstarte en del gange)
Er der nogle, der ved, hvordan man kan rette op på dette?
På forhånd tak.
Thomas
Har lige installeret Service Pack 2 til Win XP, og efter genstart kom den og sagde, at der var opstået en fejl i windows explorer, så det bliver lukket. Dette resulterer selvfølgelig, at der ikke er nogen startmenu, ikke er nogle ikone på skrivebordet... rent faktisk kan min computer ikke så meget... den vil også installere alle programmer på ny, hvis jeg via en bagvej prøver at åbne dem. (Har prøvet at genstarte en del gange)
Er der nogle, der ved, hvordan man kan rette op på dette?
På forhånd tak.
Thomas
Hvis du har lagt SP2 på en eksisterende installation, vil jeg råde dig til at lave en helt frisk install.
Lav evt en slipstreamed CD med XP+SP2.
Medmindre nogen af jer andre kender problemet og løsningen.
-explorer kan startes ved Ctrl+Alt+Del -> jobliste -> filer -> kør -> 'explorer'.
Lav evt en slipstreamed CD med XP+SP2.
Medmindre nogen af jer andre kender problemet og løsningen.
-explorer kan startes ved Ctrl+Alt+Del -> jobliste -> filer -> kør -> 'explorer'.
Har prøvet på at starte explorer vha. kør... men der opstår fejl hver gang, jeg prøver at åbne det.
Prøvede at tilgagekalde systemindstillingerne til et tidligere tidspunk, hvilket resulterede i at min computer nu kører i en evig løkke af genstart.
Prøvede at tilgagekalde systemindstillingerne til et tidligere tidspunk, hvilket resulterede i at min computer nu kører i en evig løkke af genstart.
sp2 skal du installere via ny/frisk inastallation. men hvis du installere sp2 så huske lige at kører virusscanner/spybot..
da der er omkrig de første 20 viruser i sp2... som du lige skal fjærne...
hehe... dejlig med en sp2 med virus i...
altid rart... hehe
da der er omkrig de første 20 viruser i sp2... som du lige skal fjærne...
hehe... dejlig med en sp2 med virus i...
altid rart... hehe
hold nu kæft amokk self er der virus i sp2 jeg har dl 5 forskellige versioner af sp 2 og der var over 20 viruser i hveer af dem så klap sylten..
har jo ikke sagt noget om ms har jeg !!! så hold nu bare din kæft ikke... gider ikke hører den tone fra dig !! har bare sagt at der er virus i mange af dem ...
men har jo ike sagt noget om dem alle sagde bareat han skulle passe på hvor han/hun dl den da der kan værer virus i dem !! så tag du dig bare et stykke skukker og læk dig til at sove
men har jo ike sagt noget om dem alle sagde bareat han skulle passe på hvor han/hun dl den da der kan værer virus i dem !! så tag du dig bare et stykke skukker og læk dig til at sove
tja man er sgu ikke alt for snu hvis man henter sin service pack fra andet steder, end der hvor producenten lægger den ud til fri download, eller et mirror man kender i forvejen...
og at man derefter plabrer op om at man har fået virus og giver SP2 skylden, tja det siger vist det hele!
og at man derefter plabrer op om at man har fået virus og giver SP2 skylden, tja det siger vist det hele!
ta det nu rolig ikke...
i hisser jer op..
med det samme..
kender osse en ven som har hentet den fra ms og han fanddt osse virus så det er ikke kun mig...
så slap lige af...
beskyldte jo ikke alle vel..
men en af mine venner han havede lige instaleret sp2 til xp fra ms hjemme side og da han lige var blevet færdig instalerede han norton antivirus og updaterede den fuld ud og så da han scannede sin computer fandt den 20 viruser ...
så i skal ikke tror i ved alt om altting..
i hisser jer op..
med det samme..
kender osse en ven som har hentet den fra ms og han fanddt osse virus så det er ikke kun mig...
så slap lige af...
beskyldte jo ikke alle vel..
men en af mine venner han havede lige instaleret sp2 til xp fra ms hjemme side og da han lige var blevet færdig instalerede han norton antivirus og updaterede den fuld ud og så da han scannede sin computer fandt den 20 viruser ...
så i skal ikke tror i ved alt om altting..
"men en af mine venner han havede lige instaleret sp2 til xp fra ms hjemme side og da han lige var blevet færdig instalerede han norton antivirus og updaterede den fuld ud og så da han scannede sin computer fandt den 20 viruser"
Kunne de ikke ha' været der INDEN SP2?
Jeg har temmelig svært ved at forestille mig vira i en Win XP SP2 hentet fra Microsofts egen hjemmeside!
"men en af mine venner han havede lige instaleret sp2 til xp fra ms hjemme side og da han lige var blevet færdig instalerede han norton antivirus og updaterede den fuld ud og så da han scannede sin computer fandt den 20 viruser"
Kunne de ikke ha' været der INDEN SP2?
Jeg har temmelig svært ved at forestille mig vira i en Win XP SP2 hentet fra Microsofts egen hjemmeside!
jaaa... trode jeg osse først men så tog jeg ud og så det... for trode heller ikke det var muligt... man sånn kan det jo gå
POHF_Monty jeg tror du seriøst skal overveje at trække dig ud af debatten her...
"så i skal ikke tror i ved alt om altting.. "
men det tror du måske?
undrer det dig ikke, at du er den eneste herinde som bliver ved med at holde på at SP2 er fyldt med virus? kunne det, helt ærigt, ikke tænkes at dig og dine venner har de samme vira på jeres PC, og at disse inficerer SP2 når i har hentet den?
men well, hvis du har ret, er det da lige til en forside i ekstrabladet "microsoft sender dig virus i forklædt som fejlrettelser"
så jeg synes du skal skrive ind til dem hvis du er så sikker i din sag
"så i skal ikke tror i ved alt om altting.. "
men det tror du måske?
undrer det dig ikke, at du er den eneste herinde som bliver ved med at holde på at SP2 er fyldt med virus? kunne det, helt ærigt, ikke tænkes at dig og dine venner har de samme vira på jeres PC, og at disse inficerer SP2 når i har hentet den?
men well, hvis du har ret, er det da lige til en forside i ekstrabladet "microsoft sender dig virus i forklædt som fejlrettelser"
så jeg synes du skal skrive ind til dem hvis du er så sikker i din sag
tjaaa pg så kunne jeg jo lige adde dig til årets n00b nu jeg er igang... og nej vi henter den ikke ved hinaden hvad tror du selv.. og jeg har igen vira eller noget forde jeg er ikke så dum som du tror
men hvis du læste lidt mere om diskutioner omkring sp2 så vil dui jo nok finde ud af at det slet ikke er så godt som du render rundt og regner med !!
viper > har ingen vira på min computer... men har osse svært ved at forstille mig at ms har virus.. men hvis man scanner for virus så betegner man jo osse nogle af spywarene for virus jo
jeg går ud fra at det er mig du skriver til i #15-18
"tjaaa pg så kunne jeg jo lige adde dig til årets n00b nu jeg er igang..."
det kan du da gøre som du vil... det er trods alt ikke mig der kalder mig "ThA N00b" i profilen
"og nej vi henter den ikke ved hinaden hvad tror du selv.."
det sagde jeg ikke noget om. men hvis i begge har vira, bliver filen med SP2 altså også inficeret når i har downloadet den, uanset hvorfra...
"er endelig lidt træt af at du altid skal gører nar.. "
i hvilke sætninger er det, at jeg har gjort nar?
"så vil dui jo nok finde ud af at det slet ikke er så godt som du render rundt og regner med !! "
har jeg sagt noget om hvorvidt SP2 er godt eller dårligt? og hvorfor skal jeg læse andres meninger om det, det vigtigste er vel mit eget indtryk af SP2...
"tjaaa pg så kunne jeg jo lige adde dig til årets n00b nu jeg er igang..."
det kan du da gøre som du vil... det er trods alt ikke mig der kalder mig "ThA N00b" i profilen
"og nej vi henter den ikke ved hinaden hvad tror du selv.."
det sagde jeg ikke noget om. men hvis i begge har vira, bliver filen med SP2 altså også inficeret når i har downloadet den, uanset hvorfra...
"er endelig lidt træt af at du altid skal gører nar.. "
i hvilke sætninger er det, at jeg har gjort nar?
"så vil dui jo nok finde ud af at det slet ikke er så godt som du render rundt og regner med !! "
har jeg sagt noget om hvorvidt SP2 er godt eller dårligt? og hvorfor skal jeg læse andres meninger om det, det vigtigste er vel mit eget indtryk af SP2...
ja jeg er godt kalr over at vira spreder sig men har jo stadigvæk INGEN vira såå det kan ikke sprede sig når der er ingen... men fuck det....
ja det er rigtigt nok at det går efter hvad man selv syndes om det...
men det skal dog ikke siges at bare forde en person ikke ahr haft problemmer dem sp2 at der ikke er andre der kan have det ???
nogle programmer opførere sig jo anderledes på andre computer .... men wtf !?
ja det er rigtigt nok at det går efter hvad man selv syndes om det...
men det skal dog ikke siges at bare forde en person ikke ahr haft problemmer dem sp2 at der ikke er andre der kan have det ???
nogle programmer opførere sig jo anderledes på andre computer .... men wtf !?
At antivirus programmer fjerner andet end vira er i orden som en ekstra feature, MEN jeg vil sgu ha' muligheden for at slå det fra :D
Specielt dem der vil agere SPAM-filter!
"men det skal dog ikke siges at bare forde en person ikke ahr haft problemmer dem sp2 at der ikke er andre der kan have det ???"
Tror du skal vende den om ;)
Bare fordi én person (og umidelbar omgangskreds?) har problemer med Win XP SP2 behøver der ikke være andre der har de problemer :-P
Som sagt er det mærkeligt, at der ikke er en eneste der har bakket din oplevelse op!
Og så brug for h****** det lille link der hedder "Ret indlæg" under dit profilnavn ved tidligere indlæg eller tænk eventuelt igennem om du har mere at tilføje (Ved redigeringer kan det anbefales at tilføje en "Edit:" markering)
At antivirus programmer fjerner andet end vira er i orden som en ekstra feature, MEN jeg vil sgu ha' muligheden for at slå det fra :D
Specielt dem der vil agere SPAM-filter!
"men det skal dog ikke siges at bare forde en person ikke ahr haft problemmer dem sp2 at der ikke er andre der kan have det ???"
Tror du skal vende den om ;)
Bare fordi én person (og umidelbar omgangskreds?) har problemer med Win XP SP2 behøver der ikke være andre der har de problemer :-P
Som sagt er det mærkeligt, at der ikke er en eneste der har bakket din oplevelse op!
Og så brug for h****** det lille link der hedder "Ret indlæg" under dit profilnavn ved tidligere indlæg eller tænk eventuelt igennem om du har mere at tilføje (Ved redigeringer kan det anbefales at tilføje en "Edit:" markering)
okay min fejl... du ret og jeg er skal nok ændre mig moar :D hehe... ej.. det sq i orden.... ja kom sq lidt for hurtig ud med det og glemte at tjække for stave fejl hehe....
der er forskel på at sige sin mening, og komme med en påstand.
"jeg bryder mig ikke om SP2" er en mening
"SP2 er fyldt med virus" er en påstand.
det kan godt være at du opfatter Norton's kommentar som tilsvining... men prøv at huske hvem der lagde tonen an:
"hold nu kæft amokk self er der virus i sp2 jeg har dl 5 forskellige versioner af sp 2 og der var over 20 viruser i hveer af dem så klap sylten.. "
"tjaaa pg så kunne jeg jo lige adde dig til årets n00b nu jeg er igang.."
og så tag dog og brug RET INDLÆG funktionen, i stedet for at poste 3 indlæg hver gang!!! man skulle tro du gjorde det med vilje...
"jeg bryder mig ikke om SP2" er en mening
"SP2 er fyldt med virus" er en påstand.
det kan godt være at du opfatter Norton's kommentar som tilsvining... men prøv at huske hvem der lagde tonen an:
"hold nu kæft amokk self er der virus i sp2 jeg har dl 5 forskellige versioner af sp 2 og der var over 20 viruser i hveer af dem så klap sylten.. "
"tjaaa pg så kunne jeg jo lige adde dig til årets n00b nu jeg er igang.."
og så tag dog og brug RET INDLÆG funktionen, i stedet for at poste 3 indlæg hver gang!!! man skulle tro du gjorde det med vilje...
trode vi var over den her diskution amokk...
men det kan jeg da åbenbart se at vi ikke er...
prøv nu at komme vidre med dit liv ikke...
istedet for at kører i samme spor..
men det kan jeg da åbenbart se at vi ikke er...
prøv nu at komme vidre med dit liv ikke...
istedet for at kører i samme spor..
hehe...
det er det jeg prøver på men de bliver jo ved med at skrive i den...
og kan jo ikke lade et svar uddø vel
det er det jeg prøver på men de bliver jo ved med at skrive i den...
og kan jo ikke lade et svar uddø vel
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.