mboost-dp1

problemer med afspilning af film filer

Gå til bund
Gravatar #1 - zelle
8. mar. 2004 16:01
Hej, jeg har et problem med at afspille .avi filer. Den når som regel at afspille omkring et minut af filen, og så kommer der en program error. Det er det samme i alle de forskellige programmer jeg har til at afspille video filer med.
Nogen der ved hvad det kan skyldes og/eller hvordan det kan løses?
Gravatar #2 - Pernicious
9. mar. 2004 08:18
Prøv at hente programmet G-spot, med det kan du finde ud af hvilke codecs AVI'en benytter. Hent herefter de seneste udgaver af de forskellige codecs. Du kan finde de fleste ting hos Doom9.
Gravatar #3 - whizz
18. mar. 2004 10:50
hey du, man ska ik bruge codecs til en skid de er ONDE.... det eneste man ska ha er VideoLAN som kan hentes på www.vlc.org
gider ik selv bruge codecses fordi jeg engang hentede nimo codecs pack som f*ckede min mediaplayer fuldstændig op, og vendte billedet på hovedet!!
Gravatar #4 - Infophreak
18. mar. 2004 11:15
Jeg kan kun anbefale, at du henter DefilerPak, som kan hentes her. Samtidig vil jeg gerne anbefale Media Player Classic, som er lidt ligesom WMP 6.4 -- bare meget bedre ^_^.

Og for guds skyld hold dig væk fra de store codecpacks. Den slags fscker ens computer op med næsten 100% sikkerhed.
Gravatar #5 - Bubel
19. mar. 2004 07:14
Det problem havde jeg også, men det løses nemt ved at købe en ekstra skærm og vende den på hovedet.
Det kræver dog at du har 2 monitorudgange på dit grafikkort.
Gravatar #6 - POHF_Monty
6. sep. 2004 06:42
du kan bare bruge vlc-player det virker altid og der alle codec inbygget..

kan osse afspille iso directe uden deamon tools

http://www.videolan.org/vlc/
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login