mboost-dp1
Problemer med at installere downloadede filer
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg oplever alt for ofte, at når jeg downloader filer der er pakkede (exe, zip, rar osv.) at de er corrupte, når jeg skal til at installere. det er irreterende, da jeg må til at starte forfra, og det kan tage timer...! Jeg mistænker anti-virus og firewall at står bag problemet, men jeg er ikke sikker da jeg prøvede deaktiver begge uden held!
jeg bruger PC-cillin 2002 samt xp's indbyggede firewall!
Er der nogen der kender problemet?
Nogen der har en løsning?
jeg bruger PC-cillin 2002 samt xp's indbyggede firewall!
Er der nogen der kender problemet?
Nogen der har en løsning?
som 2# også skriver, hvor henter du tingene fra ,hvilket program bruger du, hvilket OS bruger du, har du tjekket din HD(s), RAM osv osv.
mere info TAK! det andet svarer lidt til at sige til en mekaniker at på mit motorkøretøj virker xxx ikke, uden at give ham mærke, model,etc etc, og forvente at han kan svare dig på stående fod uden at have set køretøjet.
mere info TAK! det andet svarer lidt til at sige til en mekaniker at på mit motorkøretøj virker xxx ikke, uden at give ham mærke, model,etc etc, og forvente at han kan svare dig på stående fod uden at have set køretøjet.
Det er unden ingen omstendigheder XP's indbygede firewall da den kun ser på port og souce adresse, og ikke på inholdet i pakken.
Det kan værre PC-Chilling men det er ikke sandsynligt at den corumpere filer den ikke identifice som virus.
vis det er alle filer den gør det med kan det værre en virus/orm der er på spil
Det kan værre PC-Chilling men det er ikke sandsynligt at den corumpere filer den ikke identifice som virus.
vis det er alle filer den gør det med kan det værre en virus/orm der er på spil
Jeg downloader fra vidt forskellige steder!! fra microsoft's support hjemmeside(r) til officielle hjemmesider som f.eks. megagames og andre sider hvor man kan hente patch filer til spil og andet.
Jeg tror ikke at det er hjemmesiderne, som jeg downloader fra, det er galt med.
Jeg bruger XP pro, men jeg har haft samme problem med 2000 pro.
Harddisken og Ram er i orden. hvis jeg downloader med en bittorrent client er der ikke noget problem. men når jeg downloader pakkede filer med Flashget eller explorer's standard download client bliver filerne currupte.
som jeg skrev brugte jeg xp's firewall men jeg glemte at sige at jeg også bruger PC-Cillin's firewall.
er det info nok?
Jeg tror ikke at det er hjemmesiderne, som jeg downloader fra, det er galt med.
Jeg bruger XP pro, men jeg har haft samme problem med 2000 pro.
Harddisken og Ram er i orden. hvis jeg downloader med en bittorrent client er der ikke noget problem. men når jeg downloader pakkede filer med Flashget eller explorer's standard download client bliver filerne currupte.
som jeg skrev brugte jeg xp's firewall men jeg glemte at sige at jeg også bruger PC-Cillin's firewall.
er det info nok?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.