mboost-dp1

Problemer med formatering af HD

Gå til bund
Gravatar #1 - whizz
17. mar. 2004 08:21
Jeg har kørt windows update. Derefter begyndte den hele tiden på at sige: "Explorer.EXE" har fundet en fejl og genstartes. og så genstartede min coms. jeg tænkte jeg ku fixe det ved at lave systemgendannelse, men det blev bare værre. nu er det så endt med at hver gang jeg starter min coms, så genstarter den hver gang den når til lige før velkomstskærmen hvor man logger ind.
nu har jeg så prøvet at formatere min HD, men hver gang den er færdig med at slette den gamle partitation så kommmer der en blå skærm hvor der står man skal genstarte comsen pga problemer med hardware eller software man har installeret for nylig...

ka nogen hjælpe mig??

BTW jeg kører WinXP Professional
Gravatar #2 - Pernicious
17. mar. 2004 08:25
Vil du gerne starte helt forfra?

Hvis det er sådan det skal forstås, så kan du ikke formatere din systempartition inde fra Windows.

Det nemmeste er at boote på din Win XP cd og så tage installationen derfra, inkl. evt. partitionering og formatering af harddisken.
Gravatar #3 - Viperaberus
17. mar. 2004 10:31
#1 evt. kunne du oplyse hvad det er for en fejlkode du får (Hex-tallene i bunden af BSOD)
Der er nogle beskrivelser af hvad det betyder hos Microsoft
Gravatar #4 - whizz
18. mar. 2004 10:47
fatter hat af det der fejlkode der.. men jeg har reddet de fleste af filerne på min coms over på en ekstern hd, for man kan godt komme ind på den på en anden coms hvis man starter den coms med en anden hd. så jeg ska bare have den formateret så jeg kan få den til at kunne komme ind i windows igen
Gravatar #5 - DiZaster
18. mar. 2004 22:02
#1 whizz

Havde samme problem med en maskine på arbejdet. Genstartede spanden i fejlsikret tilstand. Opdaterede maskinen, og så virkede den fint igen.
Gravatar #6 - hjææælp
28. jun. 2004 11:00
jeg kan ikke formatere min harddisk, det er xp, og grunden er en masse virusser ! kan noget give mig brugbare tips ?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login