mboost-dp1
Problemer med p2p-download
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hej allesammen.
Jeg har købt en computer som ikke vil tillade downloads via p2p-programmer som bl.a. Limewire.
Hver gang jeg opretter forbindelse i programmet genstarter computeren og kontrollerer for konsistens.
Jeg kan godt modtage filer via messenger og mail.
Det tyder på noget med opsætningen, men aner ikke hva jeg ska gøre...
What to do?
På forhånd tak.
Jeg har købt en computer som ikke vil tillade downloads via p2p-programmer som bl.a. Limewire.
Hver gang jeg opretter forbindelse i programmet genstarter computeren og kontrollerer for konsistens.
Jeg kan godt modtage filer via messenger og mail.
Det tyder på noget med opsætningen, men aner ikke hva jeg ska gøre...
What to do?
På forhånd tak.
Hvis computeren ligefrem genstarter så synes jeg du skulle prøve et andet program. eMule er et godt og nemt program, der også er på dansk. http://emule-project.net.
#2 Hvad kan du bruge din utroligt lamme kommentar til? Du er måske fra APG, og tror at alt p2p er ulovligt?
#2 Hvad kan du bruge din utroligt lamme kommentar til? Du er måske fra APG, og tror at alt p2p er ulovligt?
#1 mon ik du skulle komme med lidt mere detaljeret info, hvis du rent faktisk vil have en løsning på dit problem og gerne vil fremstå seriøst?
hvis din computer genstarter (som i tryk på reset) og herefter scanner dine diske, tyder det på en hardwarefejl - brok dig der hvor du har købt maskinen
hvis din computer genstarter (som i tryk på reset) og herefter scanner dine diske, tyder det på en hardwarefejl - brok dig der hvor du har købt maskinen
Problemet er at folk kan ikke lade være med at bruge p2p programmer. Surfede på google og fandt denne her side www.zeropaid.com. Prøv at tjekke den ud!!!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.