mboost-dp1
Problemet med Google
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Indtil fornylig troede jeg at Google var den bedste søgemaskine på alle punkter. Desverre må jeg indse, at det ikke var tilfældet. Nu har jeg forsøgt at få tilføjet en hjemmeside til Google i flere måneder uden held. Det forholder sig åbenbart sådan, at det kun er sider som bliver linket til fra andre sider, der allerede er i deres database, der kommer med. Dermed holder Google en hel masse nye sider uden for deres database. Det var intet problem, at tilføje siden til altavista og yahoo. Jeg har læst, at nogle bruger programmer til at oprette en hel masse falske sider, som så linker til deres side, for at komme på Google. Skal det virkeligt være så besværligt?
Well, dette forum bliver indekseret af Google, så skriv et link her. Det kan også være du har lavet et design Google ikke kan bruge, så lad os se det.
Men faktisk syntes jeg at det er en af styrkerne ved Google, men den tager ikke kun adresser på den måde. Også hvis nogen fx bruger Google toolbar til at gå ind på din side.
Well, dette forum bliver indekseret af Google, så skriv et link her. Det kan også være du har lavet et design Google ikke kan bruge, så lad os se det.
Men faktisk syntes jeg at det er en af styrkerne ved Google, men den tager ikke kun adresser på den måde. Også hvis nogen fx bruger Google toolbar til at gå ind på din side.
#1: Det bedste bud er nok som andre også skriver at få nogle links.
Meld dig til alle relevante dictionarys.
Lav et link til siden i din signatur, og skriv så en masse relevante posts.
Sæt noget spændende på din side, så folk helt af sig selv begynder at linke til dig.
Skriv evt. til ejere af sider med ligende indhold som din side, og spørg pænt om ikke i skulle linke til hinanden.
osv. osv.
Dette vil iøverigt også gøre din side mere relevant fordi en masse mennesker vil opdage hvor din side er, og det er sådan set det Google gerne vil afspejle.
Good luck :)
Meld dig til alle relevante dictionarys.
Lav et link til siden i din signatur, og skriv så en masse relevante posts.
Sæt noget spændende på din side, så folk helt af sig selv begynder at linke til dig.
Skriv evt. til ejere af sider med ligende indhold som din side, og spørg pænt om ikke i skulle linke til hinanden.
osv. osv.
Dette vil iøverigt også gøre din side mere relevant fordi en masse mennesker vil opdage hvor din side er, og det er sådan set det Google gerne vil afspejle.
Good luck :)
Du kan læse om Googles måde at indeksere sider på http://www.google.com/webmasters/index.html
Umidelbart tror jeg din side bruger ting, som google ikke forstår (dynamiske menuer med javascript giver bl.a. problemer)
Som #2 siger: Smid et link til siden, så vi kan se på det ;)
Du kan læse om Googles måde at indeksere sider på http://www.google.com/webmasters/index.html
Umidelbart tror jeg din side bruger ting, som google ikke forstår (dynamiske menuer med javascript giver bl.a. problemer)
Som #2 siger: Smid et link til siden, så vi kan se på det ;)
Nu har jeg tilføjet siden til Open Directory Project (http://dmoz.org/), som blandt andet skulle gøre, at siden kommer på Google engang i nær fremtid.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.