mboost-dp1

Problemmer med cpu

Gå til bund
Gravatar #1 - MulleXp
20. mar. 2005 13:22
Hej jeg har en Barton 2800+ med standart køler og et gigabyte ga-7n400, kan det passe at den bliver 70 grader når jeg spille f.eks. CS for jeg syntes det er meget........
Gravatar #2 - MulleXp
20. mar. 2005 13:22
___edit___
Gravatar #3 - amokk
21. mar. 2005 01:46
Det kan vel godt passe? har du nogen blæsere i kabinettet? Der skal helst være mindst 1 til at suge ind og 2 til at blæse ud, og her regner jeg ikke din PSU med. Hvis der ikke er 2 blæsere ud over PSU må du se at få sat dem i :-)

Hvis din PC ellers kører stabilt er den ikke for varm, CPUen brokker sig og får OS til at crashe når den er et stykke fra den temperatur som kan brænde den af - men på længere sigt gavner det ikke holdbarheden at den kører så varmt
Gravatar #4 - TWFH
21. mar. 2005 09:12
Min 2800+ (som er en OC'ed 2500+) bliver ca. 55 grader i fuld load, men der er også bl.a. et varmemonster af en WD-disk i kabinettet samt et passivt kølet Radeon 9600 XT, så der er reelt behov for udluftning; en blæser foran, to bagi ud over PSU - som amokk ganske rigtigt skrev er det MINIMUM hvis man vil have ordentligt airflow i sit kabinet - og ikke noget med kun at smide udsugning i, hvis der ikke er indsug får du ALVORLIGE støvproblemer i comp'en grundet det undertryk du skaber :)
Gravatar #5 - MulleXp
21. mar. 2005 17:36
Jeg må igang med at lave huler i mit kabinet så jeg kan få installet nogen blæsere til udluftning...

Det er et gammel Aopen kabinet så den er ikke lavet til den slags....

:-)
Gravatar #6 - amokk
21. mar. 2005 20:53
#5 hehe sådan et har jeg også haft... det skulle vel aldrig være et HX45?

borede selv 120 mm hul i fronten og 2x60mm huller bag på ved siden af PSUen... så var der luft... og LARM og støv

Mon ikke det bedre kan betale sig at købe et nyt kabinet til 2-300 kr, hvor der er de nødvendige lufthuller osv?
Gravatar #7 - MulleXp
22. mar. 2005 10:20

Jo det er sådan et...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login