mboost-dp1

Program til Film konvertering MED UNDERTEKST!!

Gå til bund
Gravatar #1 - fænomenet
1. jun. 2006 10:54
Goddag allesammen!

Jeg står og mangler en lille liste med programmer som kan konvertere avi,divx,mpeg mm. om til dvd. Det er ikke det helt store problem at finde sådan et program, men jeg vil også gerne have et program der både kan konvertere, men på samme tid lægge undertekster på.

Hvis du kender et program eller to, vil jeg blive rigtig glad, hvis du kunne sende navnet eller et link.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - buch
1. jun. 2006 13:40
Mener dvdsanta kan det du søger, men er dog ikke helt sikker, prøv det :)
Gravatar #3 - fænomenet
1. jun. 2006 20:36

Ja det kan de, men lige nøjagtig det program kan jeg ikke bruge, da den ikke konvertere en hel film. desværre :(
Gravatar #4 - buch
2. jun. 2006 07:25
#3 fordi det er en trial du bruger eller?
Gravatar #5 - fænomenet
2. jun. 2006 19:46
jaeh..men hvis du ku finde et link til en full version, vil jeg blive multi glad ;) :)
Gravatar #6 - buch
3. jun. 2006 17:13
http://www.dvdsanta.com/

Det var sørme svært, første link på google, det var lige før jeg havde overset det ;)
Gravatar #7 - fænomenet
3. jun. 2006 22:19
hmm er det en full version??

For når jeg downloader og installere det, så står der i programmet: Buy Now.
Gravatar #8 - buch
4. jun. 2006 08:54
Ja det er en fuld version. Når den siger "buy now" så gør du det, du vil herefter få en kode du skal taste ind og så kan du bruge programmet fuldt ud.
Gravatar #9 - fænomenet
4. jun. 2006 17:24
okay jeg takker
Gravatar #10 - Acro
14. jun. 2006 15:51
#8 buch:
Hvis man downloader film, som man vil brænde ud, så har man sikkert heller ikke nogle intentioner om at betale licens til den software, man skal anvende.
Gravatar #11 - buch
14. jun. 2006 16:17
#10 Hvorfor ikke?

Du har vel også invisteret i en antivirus, selvom det ikke er dig der laver virus?
Gravatar #12 - Acro
14. jun. 2006 16:24
#11 buch:
Hvor vil du hen med din analogi? Det har jo absolut ingen sammenhæng.

Jeg siger, at hvis man henter ophavsretsligt beskyttet materiale uden at honorere kunstneren, hvorfor skulle man så have moralske skrupler om at betale producenten af et stykke software.
Gravatar #13 - buch
14. jun. 2006 18:24
Pointen var at man kan da sagtens hente lovlige film, og så ville betale for software.

Hvor henne i hele denne her tråd, fortæller han om at har hentet ophavsretsligt beskyttet materiale?

Velkommen apg elsker, selvfølgelig er det da en selvfølge at det er ulovligt, fordi han vil have konventeret hans film.
Gravatar #14 - Acro
14. jun. 2006 18:26
#13 buch:
Jamen, så må du - eller fænomenet - gerne henvise til en håndfuld lovlige film, der vel at mærke også kan fås undertekster til.
Gravatar #15 - HashKagen
14. jun. 2006 18:31
Halløjsa fænomenet :) for at komme væk fra det der slagsmål kan jeg vel fortælle dig at jeg så sent som i dag brugte siden http://www.videohelp.com/ til at løse et videorelateret problem.

Bruger altid siden, prøv at tage et kig der.

Og i tilfælde af at du nu ikke har downloaded din film.. så kan du vel bare medtage at kopiere underteksterne når du ripper din dvd.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login