mboost-dp1
RAM pris!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg er blevet tilbudt en blok 512 MB SD RAM for 300,-
Det er Preformance
De er fra jul... måske lige billigt nok ;-)
Så hvad vil du gi' for min gamle blok på 128, altså i teorien, jeg skal vide hvad jeg skal sælge den for...
/edit/
Blokken er:
128 MB SD-RAM
PC133
1st-on-1st
4 måneder gamle
Kostede 249,-
/edit/
Det er Preformance
De er fra jul... måske lige billigt nok ;-)
Så hvad vil du gi' for min gamle blok på 128, altså i teorien, jeg skal vide hvad jeg skal sælge den for...
/edit/
Blokken er:
128 MB SD-RAM
PC133
1st-on-1st
4 måneder gamle
Kostede 249,-
/edit/
du vil måske ikke købe dem... de er skod... men en der har en gammel kompjuter kan da måske godt bruge dem... de vil gøre en forskel, hvor de måske ikke vil i en nyere computer
du vil måske ikke købe dem... de er skod... men en der har en gammel kompjuter kan da måske godt bruge dem... de vil gøre en forskel, hvor de måske ikke vil i en nyere computer
er det besværet værd at bruge tid på at sælge noget man ikke får en skid for alligevel.
ligesom de idioter der sælger junk til 10-100 kr i den blå avis..
ligesom de idioter der sælger junk til 10-100 kr i den blå avis..
Det er jo der problemet ligger; jeg har kun to slots til RAM og i dem har jeg 2 blokke på 128, så hvis jeg skal have en ny skal jeg af med en.
Det er jo der problemet ligger; jeg har kun to slots til RAM og i dem har jeg 2 blokke på 128, så hvis jeg skal have en ny skal jeg af med en.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.