mboost-dp1
Rengøring af MX510
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
For omkring en måned siden skiftede jeg min gamle mus ud med en MX510, og jeg har været utroligt glad for den. Især det at plastikken var heltstøbt synes jeg var smart, for så måtte det da være sværrere for skidt osv, at komme i den.
Nu har jeg bare fået det problem at der faktisk _er_ kommet skidt eller et eller andet i den under højre mussetast, og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ud. Man skal trykke ekstra hårdt et par gange det samme sted for at den opfører sig normalt. Jeg har på ingen måde mishandlet musen, og har holdt den nogen lunde ren for snavs, så jeg ved ikke helt hvad der kan være sket.
Kan ikke se nogen umiddelbar måde at åbne den på, og en søgning på logitechs side i support og på google gav mig ikke lige nogen fifs til hvad jeg kunne gøre.
Musen er ikke ubrugelig, det er bare en meget stor gene, så alt hjælp er kærkomment.
Nu har jeg bare fået det problem at der faktisk _er_ kommet skidt eller et eller andet i den under højre mussetast, og jeg ved ikke hvordan jeg skal få det ud. Man skal trykke ekstra hårdt et par gange det samme sted for at den opfører sig normalt. Jeg har på ingen måde mishandlet musen, og har holdt den nogen lunde ren for snavs, så jeg ved ikke helt hvad der kan være sket.
Kan ikke se nogen umiddelbar måde at åbne den på, og en søgning på logitechs side i support og på google gav mig ikke lige nogen fifs til hvad jeg kunne gøre.
Musen er ikke ubrugelig, det er bare en meget stor gene, så alt hjælp er kærkomment.
Har også overvejet det, men vil først lige høre mig lidt omkring. Ellers må den jo byttes... Som sagt er den ikke ubrugelig, men dens usablillity er stærkt nedsat.
Jeg har selv en MX500, og på den sidder skruerne under de klistermærker der er i bunden. Du kan mærke dem hvis du presser med en finger.
Jeg har aldrig haft problemer med snavs på den, men har slidt overfladen halvt af på både min MX700 og MX500 :)
Ellers skriv til Logitech, de er så flinke.
Jeg har aldrig haft problemer med snavs på den, men har slidt overfladen halvt af på både min MX700 og MX500 :)
Ellers skriv til Logitech, de er så flinke.
Gruesome:
Ellers, prøv at tage en tandstikker og skrab mellem højre "knap" og den midterste del, der holder bl.a. hjulet. Det skulle kunne ordne problemet - jeg har i hvert fald formået at rengøre såvel min MX700 som min MX510 på den måde, når de er begyndt at udvise de symptomer du beskriver.
The-Lone-Gunman:
Yeah, hvem skulle have troet at de er hvide indenunder, når først man har fået slidt den sølvfarvede maling af :)
Ellers, prøv at tage en tandstikker og skrab mellem højre "knap" og den midterste del, der holder bl.a. hjulet. Det skulle kunne ordne problemet - jeg har i hvert fald formået at rengøre såvel min MX700 som min MX510 på den måde, når de er begyndt at udvise de symptomer du beskriver.
The-Lone-Gunman:
Yeah, hvem skulle have troet at de er hvide indenunder, når først man har fået slidt den sølvfarvede maling af :)
Fordelen med tandstikkeren er, at den er mere fleksibel end en nål (og fylder mere), og det virker naturligvis kun, hvis problemet er at der sidder noget skidt på undersiden af før omtalte midterstykke - altså mellem dette stykke og knappen. Det har jeg været ude for før, bl.a. hvis man er en klovn til at vaske naller efter man har spist kylling eller lignende - der sætter sig faktisk mere skidt i kanten af knapperne (og musen generelt, navnlig hvis man har husdyr) end jeg gik og troede.
lyder mske lidt klamt men hvad med dem der lige har fået sig en rykker (altså nørderne) og så skal til at slukke minimere _WHATEVER_, og røre ved musen LOL klamt og klistret MUS_ :-D
og i denne sætning er det ordet LIDT der skal lægges mærke til...
buch: jo jeg har masser af humor, men den er måske ikke så folkeskoleagtig mere...
noget af det der primært kan pisse mig af ved dig, er at du bidrager med ca 0.000 til debatten/emnet, men altid lige skal komme med en smart kommentar som du selv synes er mega sjov.
den dag du rent faktisk kommer med noget sagligt og seriøst, og din såkalde humor minimeres, kan det være min indstilling ændres
der har du vist skudt lidt ved siden af!
og i denne sætning er det ordet LIDT der skal lægges mærke til...
buch: jo jeg har masser af humor, men den er måske ikke så folkeskoleagtig mere...
noget af det der primært kan pisse mig af ved dig, er at du bidrager med ca 0.000 til debatten/emnet, men altid lige skal komme med en smart kommentar som du selv synes er mega sjov.
den dag du rent faktisk kommer med noget sagligt og seriøst, og din såkalde humor minimeres, kan det være min indstilling ændres
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.