mboost-dp1
Rip kopi beskyttet album
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
CDDA Paranoia har faktisk ædt sig fint igennem alt hvad jeg har smidt i hovedet på den indtil nu.
Linux only though.
Linux only though.
Jeg kan sige at jeg fik rippet netop den CD (og flere andre kopibeskyttede) uden de mindste problemer med CDex. Men det har du jo prøvet, såå...
Dog er der noget der siger mig at brændere er bedre til at rippe end almindelige drev. Så det kunne evt. være en mulighed. Har da i hvertfald set et par eksempler på hvor en CD godt ville rippes i brænderen, men ikke i det almindelige CD-ROM drev på samme maskine.
Dog er der noget der siger mig at brændere er bedre til at rippe end almindelige drev. Så det kunne evt. være en mulighed. Har da i hvertfald set et par eksempler på hvor en CD godt ville rippes i brænderen, men ikke i det almindelige CD-ROM drev på samme maskine.
hhhmm ja... Det er brænderen jeg anvender i forvejen. En Plextor 16/10/40 med nyeste firmware... Jeg må vel prøve med mit almindelige CDrom jeg også har. Det er bare ikke tilsluttet, endnu. Skriver fanme en klage til pladeselskabet! Nu ved de hvorfor jeg hellere vil gøre mig kriminel end at købe kobibeskyttet cd'er... Jeg bander og svovler og det lort.
Er cdparanoia til linux med en GUI og hvordan funker det? Har gentoo på min spand, men skal først have det compilet(cdparanoia) inden i så fald.
Er cdparanoia til linux med en GUI og hvordan funker det? Har gentoo på min spand, men skal først have det compilet(cdparanoia) inden i så fald.
Jeg har rippet Kill Bill vol 1 med EAC helt uden problemer. Prøv evt. at vælge "Detect TOC manually" før du ripper skodskiven (jeg nægter at kalde den for en CD).
mikbund: Hent nyeste PlexTools (virker sjovt nok kun med Plextor-drev) og tving drevet til kun at læse den første session på disken, samt kun at læse i 1-4X hastighed (ikke sikkert det sidste er nødvendigt). Virkede med min, og jeg kan næsten gætte mig til, på din brænders specs, at der er tale om en W161040A eller tilsvarende, som der sidder i min egen maskine, og det har virket med flere forskellige kopibeskyttede "CD"-skiver. Ved ikke om der er lignende metoder til at tvinge drevet til kun at læse enkeltstående sessions, men det kan da tænkes der forefindes lignende tiltag i f.eks. EAC, som jeg næsten kan forstå indeholder en funktion til netop dette.
#17: Hm... Ja, jeg hentede også min udgave via Overnet, ind i mellem hentes den slags hurtigere i "den grå zone"... Kan i øvrigt anbefales at ty til p2p-netværkene hvis man skal have gratis software (der menes gratis-gratis, ikke ikke-betalt-for-gratis), især når de steder man ellers burde kunne hente dem ikke er verdens hurtigste - og hvis ham dér Peer kommer og resetter ens connection. Og så siger de det kun kan bruges til ulovligheder :)
For lige at komme med en bemærkning, så skulle den sidste udgave af AnyDVD, v3.xxx nu også klare Audio CD kopibeskyttelser, har dog ikke selv prøvet det.
http://www.slysoft.com/da/
http://www.slysoft.com/da/
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.