mboost-dp1
Router.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg har lige fået oncable Webspeed. Har fået to IP. Men problemmet ligger sådan at jeg har flere end to maskiner der skal på nettet. Desktop, server, laptop. Jeg skal til at blive CCNA, så jeg ved at Cisco er et godt produkt. Men hvad kan der ellers anbefales, vil helst høre fra folk der har erfaring med de forskellige routere. Ingen bilka produkter. På forhånd tak for hjælpen.
Grunden til Router er at jeg skal have en CCNA og der vil jeg gerne have en Router til at "øve" mig på... Men ellers så skal jeg nok spørge omrking Linux.
Hej hell
jeg har taget CCNA.. det er dyrt hvis du skal ud og ha en af de store cisco routere og lege med der hjemme.. få hellere adgang til deres cisco simulatore på nettet fra dem :-) de holder ok
jeg har taget CCNA.. det er dyrt hvis du skal ud og ha en af de store cisco routere og lege med der hjemme.. få hellere adgang til deres cisco simulatore på nettet fra dem :-) de holder ok
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.