mboost-dp1
Service pack 2 og outlook... fuck up
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Efter at have installeret service pack 2 er microsoft Outlook begyndt at opfører sig meegt mærkeligt. Jeg kan ikke sende emails. De forbliver i udbakken og der kommer konstant fejl når jeg prøver at trykke send/modtag. Jeg modtager mails, men intet udgående. Jeg ringede først til min internet udbyder, men efter at have diskuteret med dem og en ven har jeg fundet du af, at mit problem først er opstået, efter at jeg har installeret service pack 2. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal gøre eller hvordan jeg får løst problemet???
NK
NK
Det er måske fordi WinXP Firewall er installeret. Gå ind i egenskaber for denne og tillad at du må sende mails....
Firewall'en i winxp-sp2 er skyld i problemer for mange, deaktiver firewall'en og find en erstatning, som fx en *nix-baseret firewall, evt. http://m0n0.ch/wall
#3: det er lidt voldsomt at have en PC kørende, kun for at køre firewall.
#1: gå ind i 'sikkerhedscenter' under kontrolpanelet, og klik på 'windows firewall' nede i bunden.
Vælg fanen 'undtagelser' og tryk 'tilføj program' under listen af eksisterende undtagelser.
Tryk 'gennemse' og naviger ind hvor din office er installeret, og vælg filen 'OUTLOOK.EXE'.
Tryk ok et par gange, og gå ud af sikkerheds centret.
Nu er det i hvert fald ikke Windows Firewall der er dit problem længere.
#1: gå ind i 'sikkerhedscenter' under kontrolpanelet, og klik på 'windows firewall' nede i bunden.
Vælg fanen 'undtagelser' og tryk 'tilføj program' under listen af eksisterende undtagelser.
Tryk 'gennemse' og naviger ind hvor din office er installeret, og vælg filen 'OUTLOOK.EXE'.
Tryk ok et par gange, og gå ud af sikkerheds centret.
Nu er det i hvert fald ikke Windows Firewall der er dit problem længere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.