mboost-dp1

Service Pack 2 og USB-porte

Gå til bund
Gravatar #1 - hfp
12. dec. 2004 16:48
Min far har installeret Service Pack 2 i sin XP og kan nu ikke bruge sine USB-porte. Printeren, der er sat til vha. USB-stikket, virker ikke nu og hvis han sætter sit digitalkamera til vha. USB, finder Windows det ikke.

Det eneste forslag til løsning af problemet, jeg har fået indtil videre, er geninstallation, men det synes min far ikke er helt optimalt :).

Forslag til at løse USB-problemet?
Gravatar #2 - Kadann
12. dec. 2004 17:24
Prøv at fjerne USB-portene under Enhedshåndteringen og så genstarte computeren, så de bliver fundet igen.

Du kan også prøve at lure i BIOS, om de evt. skulle være blevet slået fra af en eller anden grund.
Gravatar #3 - amokk
12. dec. 2004 19:41
slå USB controlleren fra i BIOS, opdater ved hjælp af Add hardware wizard i kontrolpanelet, genstart og slå USB til i BIOS, og kør Add hardware igen hvis nødvendigt
Gravatar #4 - imze
21. jan. 2005 00:33
Jeg har haft samme problem.. Og syns helt ærligt SP2 er noget lort...

Det ødelagde min computer så meget...Kunne ik gå ind i nogle programmer, USB porter virkede ik og mine CD Drev virkede heller ikke...

Jeg formaterede computeren, og nu har jeg SP1, som jeg ikke har nogen problemer med..!
Gravatar #5 - Klok
21. jan. 2005 09:58
Der er en anden tråd om dette emne. Se her: http://newz.dk/forum/item/51444/#first
Gravatar #6 - amokk
22. jan. 2005 23:19
det undrer mig virkelig hvordan i kan få så mange problemer med SP2... den kører fint hos mig, har ikke haft nogen problemer, jeg har dog også slået security center mv. fra...
Gravatar #7 - buch
23. jan. 2005 11:42
mit digital cam virkede heller ikke efter jeg fik sp2 og kunne kun køre med usb 1,1 selvom jeg har 2,0 oplevede også at der ikke var særlig mange spil der kunne køre så jeg afinstallerede sp2 og nu kører det fint :)
Gravatar #8 - amokk
23. jan. 2005 11:54
er i sikre på at i har en "rigtig" version af windows XP, og ikke et eller andet hjemmecracket gejl? og at i har hentet en officiel udgave af SP1, og ikke et eller andet fake fra kazaa?
Gravatar #9 - Klok
23. jan. 2005 14:04
#8: Jeps...Dette er et ganske udbredt problem med SP2.
Gravatar #10 - amokk
23. jan. 2005 14:10
well, pak SP2 filen ud oven på en alm. windows XP cd, og brænd den... så bliver SP2 installeret sammen med resten af XP, det har altid virket perfekt her.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login