mboost-dp1
Service Pack 2 og USB-porte
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Min far har installeret Service Pack 2 i sin XP og kan nu ikke bruge sine USB-porte. Printeren, der er sat til vha. USB-stikket, virker ikke nu og hvis han sætter sit digitalkamera til vha. USB, finder Windows det ikke.
Det eneste forslag til løsning af problemet, jeg har fået indtil videre, er geninstallation, men det synes min far ikke er helt optimalt :).
Forslag til at løse USB-problemet?
Det eneste forslag til løsning af problemet, jeg har fået indtil videre, er geninstallation, men det synes min far ikke er helt optimalt :).
Forslag til at løse USB-problemet?
Prøv at fjerne USB-portene under Enhedshåndteringen og så genstarte computeren, så de bliver fundet igen.
Du kan også prøve at lure i BIOS, om de evt. skulle være blevet slået fra af en eller anden grund.
Du kan også prøve at lure i BIOS, om de evt. skulle være blevet slået fra af en eller anden grund.
Jeg har haft samme problem.. Og syns helt ærligt SP2 er noget lort...
Det ødelagde min computer så meget...Kunne ik gå ind i nogle programmer, USB porter virkede ik og mine CD Drev virkede heller ikke...
Jeg formaterede computeren, og nu har jeg SP1, som jeg ikke har nogen problemer med..!
Det ødelagde min computer så meget...Kunne ik gå ind i nogle programmer, USB porter virkede ik og mine CD Drev virkede heller ikke...
Jeg formaterede computeren, og nu har jeg SP1, som jeg ikke har nogen problemer med..!
Der er en anden tråd om dette emne. Se her: http://newz.dk/forum/item/51444/#first
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.