mboost-dp1

Siemens C65 - fjernelse af kliklyd?

Gå til bund
Gravatar #1 - lagoni
8. dec. 2005 16:20
Ja, ved ikke om det hører under her, det er ikke min computer jeg har problemer med.

Min mobiltelefon - en Siemens C65 - har en meget høj og irriterende kliklyd når jeg tager billeder med den. Jeg har hørt man kan finde en kode på nettet og få den lyd væk. Kan det passe og ved nogen i så fald hvor jeg kan finde det?

Eller om der er et sted på telefonen man kan slå det fra? Synes jeg har ledt det hele igennem et par gange.
Gravatar #3 - amokk
8. dec. 2005 21:04
Ja det er så pisse nederen med klik lyd på mobilen, så bliver man altid busted når man ligger oppe i luftkanalen i tøsernes omklædningsrum og tager shots af lidt røve og patter...

(Ikke fordi jeg selv kan finde på den slags, kender bare en der har hørt om det)
Gravatar #4 - buch
9. dec. 2005 09:13
#3 ja du var helt klart også den sidste jeg ville pege på hvis der var blevet taget billeder, et sted ved hjælp af helt vildt ekstremt meget gadgets;)
Gravatar #5 - lagoni
20. dec. 2005 11:34
#2 - tak for det, det ser nyttigt ud. Nu skal jeg bare hitte ud af at forbinde pc/tlf, må ha' en manual et sted :)
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
20. dec. 2005 14:44
Er der nogen der ved om man man kan lave det trick til SE K750i også? Altså udover at sætte telefonen på lydløs :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login