mboost-dp1

Software til at sænke hastigheden på drev

Gå til bund
Gravatar #1 - *Iceman
26. mar. 2007 11:12
Jeg er lige blevet færdig med at bygge min mediacenter pc og alt er stille på nær dvd-drevet som larmer for meget i mine øre, når jeg ser en dvd film.

Findes der noget software/firmaware der kan sænke hastigheden på drevet. Der er vel ikke nogen grund til at det kører +16x når man ser en film?

Jeg kører med en Vista Home Premium x64
Gravatar #2 - MiniatureZeus
26. mar. 2007 11:32
kan du ikke stille det under pref? eller er det kun hvor hurtigt den skal brænde...
Gravatar #3 - mindzero
26. mar. 2007 11:52
Prøv Nero Drivespeed som er en del af Nero Toolkit.

Du kan hente det her.
Gravatar #4 - NiBel
26. mar. 2007 11:53
Ved du kan få noget acoustic silencer til dvd/cd-rom drev.. der følger som regel et eller andet program med til bærbare computere..

Prøver at søg på acoustic silencer, eller dvd silencer..

Du kan evt. søge efter programmet cd-bremse.. det skulle vist virke, har desværre ikke lige en url, og som du nok kan gætte er det et tysk program, men hvis tysk ikke er en hindring, så er det bare at knock your self out :)
Gravatar #5 - *Iceman
2. apr. 2007 17:06
Jeg takker for svarerne.

Det eneste som jeg kunne få til at virke under Vista x64, var AnyDVD - både Nero og Acoustic Silencer virkede desværre ikke - man kan sagtens installere dem, men det havde ingen effekt.

Så nu har jeg lige 21 dage til at overveje om det er værd at købe.
Gravatar #6 - MiniatureZeus
3. apr. 2007 14:20
der findes en cracked version, men du må selv finde den.
Gravatar #7 - jeldtoft
6. apr. 2007 13:54
#6 Det er vel løgn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login