mboost-dp1

Sorte "billeder" i pauseskærm

Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
19. jul. 2006 14:09
Jeg kører windows XP pro, uden sp 2. Til min pauseskærm har jeg valgt diasshowet billeder, og så selv angivet en sti, til de billeder jeg vil have skal vises. Problemet er, at ca. hver 3. billede der vises på pauseskærmen er sort. Der vises bare sort skærm. Jeg har slettet alt i mapperne, der ikke var billeder. Kan det være fordi nogle billeder er .bmp og andre .jpeg og gif. Er det bare gif-filerne den ikke viser? Det ville være mærkeligt, da der er 2000+ billeder, og det er under 15 billeder der er .gif.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - carb
19. jul. 2006 14:21
Peg på en mappe med ét billede af hver type og find ud af det.
Gravatar #3 - Derfor
19. jul. 2006 17:35
Jeg mener google har sådan en pakke med alt muligt, og der i skulle være en funktion med dias som pauseskærm prøv og se om du kan finde det kan bare ikke lige huske hvad det hedder. :-/
Gravatar #4 - MiniatureZeus
19. jul. 2006 18:21
den hedder Google Pack og kan findes her :) indeholder en del god freeware programmer fra google men også andre.
Gravatar #5 - holmen
19. jul. 2006 19:22
Jeg starter med at prøve det #2 forslår. Virker de ikke, så vil jeg følge #3's råd og hente den pakke #4 linker til. Tak.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login