mboost-dp1
Sporing af mac eller trådløs forbindelse??
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Her for en uges tid siden skulle min nabo lige låne mit net et par dage vhj. min trådløse router. Så for lige at gøre det så nemt som muligt slog jeg mit mac filter fra oglavde en kode til ham og glemte alt om det.
Så her i her den anden dag kom jeg i tanke om det igen og slettede hans kode, men jeg glemte dog at slå mac filtret til igen.
Har lige opdaget at, der er en eller anden punk, der har brute forcet mit normale pass til min wireless og brugt MIT net.
Jeg vil så bare lige høre om der er nogen form for måde at spore en mac eller en wireless forbindelse, hvis jeg lade vedkommende beholde forbindelsen lidt endnu??
Så her i her den anden dag kom jeg i tanke om det igen og slettede hans kode, men jeg glemte dog at slå mac filtret til igen.
Har lige opdaget at, der er en eller anden punk, der har brute forcet mit normale pass til min wireless og brugt MIT net.
Jeg vil så bare lige høre om der er nogen form for måde at spore en mac eller en wireless forbindelse, hvis jeg lade vedkommende beholde forbindelsen lidt endnu??
Du kunne nok sætte din router op til at have din computer som gateway og logge/sniffe hans trafik, ellers skal du til at have fat i noget (dyrt) teknisk udstyr der kan pejle forbindelsen.
Personligt gør det mig ikke noget at folk bruger mit net, men de har ikke deres privatliv i fred på mit net og jeg bestemmer hvornår de bliver sparket af ;)
Personligt gør det mig ikke noget at folk bruger mit net, men de har ikke deres privatliv i fred på mit net og jeg bestemmer hvornår de bliver sparket af ;)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.