mboost-dp1
Stofa vs, Webspeed?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Ja, som overskriften antyder, hvad skal man vælge hvis man skal have en 256k forbindelse, hvad skal man så vælge?
Jeg hælder mest til Stofa fordi at man efter 6mdr får opgraderet sin forbindelse til 384k gratis... men mener at have læst at en del herinde at stofa ikke er så stabilt... men kan ik lige finde det konkret..
Så hvad skal jeg vælge?
PS. prisen må maks være 150/mdr...
Jeg hælder mest til Stofa fordi at man efter 6mdr får opgraderet sin forbindelse til 384k gratis... men mener at have læst at en del herinde at stofa ikke er så stabilt... men kan ik lige finde det konkret..
Så hvad skal jeg vælge?
PS. prisen må maks være 150/mdr...
Der er mange meninger omkring Stofanet her på newz og sådan generelt. Rent personligt så har vi haft Stofanet i omkring 5 år og jeg har aldrig haft problemer. Hverken med at logge på eller med stabiliteten. Så hvis det stod til mig ville jeg vælge Stofanet.-
Men jeg ved der er andre herinde der har helt den modsatte opfattelse :-)
Men jeg ved der er andre herinde der har helt den modsatte opfattelse :-)
Om Stofanet er stabilt kommer vist an på hvor man bor i landet. Mine forældre har haft det i 4 år uden stabilitetsproblemer. Men da der opstår problemer med linjen er Telia Stofa meget uprofessionelle og vedgår ikke at de selv har skabt problemet - og de virker uden interesse i at få det løst så hurtigt så muligt og forsøger at skubbe lorten over på mine forældre ved at påstå problemet ligger i kablerne/udstyret på deres hustand - hvilket de jo velsagtens ved er løgn.
Den samme oplevelse har jeg af TDC. Når det virker er det fint nok, men når det ikke virker og det er TDC's skyld, er de præcis lige så uprofessionelle som Telia Stofa. Så hvad du vælger er vist ligemeget, medmindre du ved Stofanet er ustabilt i dit område.
Den samme oplevelse har jeg af TDC. Når det virker er det fint nok, men når det ikke virker og det er TDC's skyld, er de præcis lige så uprofessionelle som Telia Stofa. Så hvad du vælger er vist ligemeget, medmindre du ved Stofanet er ustabilt i dit område.
Altså vi har TDC nu og har ingen seriøse og alvorlige problemer haft de 2 år...
mht til CyberCity, får man en 160k med 128k op (med stofa og tdc får man 64k) for 149kr/mdr...
Men tror at jeg vælger noget stofa istedet for tdc...
grunden til at skifte er, at jeg generelt gerne vil have en lidt hurtigere download speed til samme pris, og det kan kun fås med stofa :)
Men takker for hjælpen indtil videre (endnu engang :)
mht til CyberCity, får man en 160k med 128k op (med stofa og tdc får man 64k) for 149kr/mdr...
Men tror at jeg vælger noget stofa istedet for tdc...
grunden til at skifte er, at jeg generelt gerne vil have en lidt hurtigere download speed til samme pris, og det kan kun fås med stofa :)
Men takker for hjælpen indtil videre (endnu engang :)
Webspeed er rigtigt glade for at fucke med forbindelsen mellem 0400 og 0600 ca. en gang hver fjortende dag--en gang om måneden (På Frederiksberg, ved ikke med resten af landet).
Hvis du kan overleve det, så er det en klippestabil, low-latency forbindelse + de er de eneste der kan levere en garanteret 4/1mbit forbindelse, når du bestiller (ikke noget med wah wah vi må se, hvad din linie kan holde til).
# ping dix.dk
PING dix.dk (192.38.7.248): 56 data bytes
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=0 ttl=254 time=7.562 ms
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=1 ttl=254 time=8.145 ms
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=2 ttl=254 time=7.487 ms
Hvis du kan overleve det, så er det en klippestabil, low-latency forbindelse + de er de eneste der kan levere en garanteret 4/1mbit forbindelse, når du bestiller (ikke noget med wah wah vi må se, hvad din linie kan holde til).
# ping dix.dk
PING dix.dk (192.38.7.248): 56 data bytes
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=0 ttl=254 time=7.562 ms
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=1 ttl=254 time=8.145 ms
64 bytes from 192.38.7.248: icmp_seq=2 ttl=254 time=7.487 ms
jeg har også haft webspeed, de er også til tider ustabile, men ville heller tage wepspeed, da de generelt er mere stabile end stofa... kender mange der har eller har haft stofa, som blev trætte af det, og skiftede..
Har haft webspeed i godt 3 år efterhånden, og har kun oplevet nede-tid når nogen ved fejl har klippet kabel tv linjen.
Der imellem har jeg også flyttet, det eneste det krævede var at tage kabel modemet med smide det i det nye stik og genaktivere linjen, så ved flytning er det ekstremt nemt med webspeed.
Der imellem har jeg også flyttet, det eneste det krævede var at tage kabel modemet med smide det i det nye stik og genaktivere linjen, så ved flytning er det ekstremt nemt med webspeed.
#8 Bornslippy
Flytning er lige meget i denne sammenhæng, da det faktisk kun er midlertidigt indtil jeg flytter hjemmefra at hun skal have den.. så flytter hun nemlig også og der skal hun ikke have den forbindelse, da der allerede er :)
Flytning er lige meget i denne sammenhæng, da det faktisk kun er midlertidigt indtil jeg flytter hjemmefra at hun skal have den.. så flytter hun nemlig også og der skal hun ikke have den forbindelse, da der allerede er :)
Hun kan da bo hjemme hos dig ;)
BILLEDER ;D? (altså af hende, ikke dig)
Ligemeget, fandt et selv :P
http://www.miniaturezeus.arto.dk/
Hun kan da bo hjemme hos dig ;)
BILLEDER ;D? (altså af hende, ikke dig)
Ligemeget, fandt et selv :P
http://www.miniaturezeus.arto.dk/
DET ER MIN MOR VI SNAKKER OM!!! FFS!!! :D
btw tak... kunne ikke huske hvad jeg hed på arto.. :P hehe kan du også min kode? ;)
2.btw så er det min kæreste som er på forsiden...og ikke min
DET ER MIN MOR VI SNAKKER OM!!! FFS!!! :D
btw tak... kunne ikke huske hvad jeg hed på arto.. :P hehe kan du også min kode? ;)
2.btw så er det min kæreste som er på forsiden...og ikke min
btw nu vi lige er igang med alt det googleri:
Buch og en permanent hårfjerningsmaskine?!?!
(læg det sammen med denne tråd og resten siger ligesom lidt sig selv :O ;P )
Græsk padde med mystisk afføring?!
Buch og en permanent hårfjerningsmaskine?!?!
(læg det sammen med denne tråd og resten siger ligesom lidt sig selv :O ;P )
Græsk padde med mystisk afføring?!
ROFL arto :D fuck hvor grineren.. passer det at det er dig, eller er det en der bruger et magen til nick som dit ? ser sejt ud med klask osv :D
Vil du ikke tilføje mig til din vennelist ? jeg kalder mig gladesophie.arto.dk :)
så kan du sende kram til mig, måske kan du også give mig adgang til dine private billeder ??
uhhh glæder mig allerede... ARTO er det bedste sted i verden og møde sine kammerater :D
Vil du ikke tilføje mig til din vennelist ? jeg kalder mig gladesophie.arto.dk :)
så kan du sende kram til mig, måske kan du også give mig adgang til dine private billeder ??
uhhh glæder mig allerede... ARTO er det bedste sted i verden og møde sine kammerater :D
argh tag dig sammen :D den er jo tydelig, "kinky lisa på 12" ? havde været sjovere hvis du have skrevet "amokk på 13" så havde vi hoppet på den :D
edit: stavefejl :D
argh tag dig sammen :D den er jo tydelig, "kinky lisa på 12" ? havde været sjovere hvis du have skrevet "amokk på 13" så havde vi hoppet på den :D
edit: stavefejl :D
okay, endnu en stener tråd på Newz, igen fundet på en dag hvor man er på arbejde, er det mig eller jer der er noget galt med ?
(edit:det både mig og mit arbejde !!)
(edit:det både mig og mit arbejde !!)
det heler hænger jo sammen.. hvis man nu har tdc webspeed, så er man altid på arto (logget ind som kinky lisa eller noget) hele tiden, uden at man bliver koblet af, og så ikke kan få et kram af amokk eller et kyss eller indgå et ægteskab... men hvis man nu har stofa, så er det jo ikke sikkert, at amokk's kram og kyss som kinky lisa når frem til modtageren, fordi man bliver koblet af og fordi det er ustabilt :D
se det hele hænger sammen, så det er da meget relavant :D
ps: sorry amokk :D
se det hele hænger sammen, så det er da meget relavant :D
ps: sorry amokk :D
Ja, jeg ved ikke hvor du fik det der lisa fra, når alle ved du hedder esben, men mon ikke det her kunne være din profil www.kinky.arto.dk
Ja, jeg ved ikke hvor du fik det der lisa fra, når alle ved du hedder esben, men mon ikke det her kunne være din profil www.kinky.arto.dk
nogen burde virkelig tage blokke google på buchs forbindelse... han er jo decideret farlig med den! :S
bemærk forresten at jeg har fødselsdag idag!!!!
bemærk forresten at jeg har fødselsdag idag!!!!
#33:
Det må ha' taget en krig at skrive det der...
Den copy/paste'r jeg da lige hurtigt (det der ingen der opdager)
J ka godt gi ham 1 par kRamZeRe elr lidt kLaZk inde på aRt0 hvis d r *SsSsSsS* - når nu d r hans fØzDa :)
Det må ha' taget en krig at skrive det der...
Den copy/paste'r jeg da lige hurtigt (det der ingen der opdager)
J ka godt gi ham 1 par kRamZeRe elr lidt kLaZk inde på aRt0 hvis d r *SsSsSsS* - når nu d r hans fØzDa :)
#36 buch
ja tænkte nok jeg var for langsom.. fandme ellers billigt... men venter til efter jul nu...
ja tænkte nok jeg var for langsom.. fandme ellers billigt... men venter til efter jul nu...
Jeg kunne skrive en længere afhandling om, hvorfor du ikke skal vælge Stofa, men jeg vil nøjes med følgende sætning:
VÆLG ALDRIG STOFA.
VÆLG ALDRIG STOFA.
#38 exroz
nå ja godt du lige fik os tilbage til emnet! ;P
men fandt ud af, at vi slet ikke kan få den billigste udgave i vores boligforening så det er jo meget let beslutning...
Tak for jeres mere eller mindre brugervenlige inputs... kunne helt sikkert ikke have taget en ordentlig beslutning uden jeres professionelle hjælp!
nå ja godt du lige fik os tilbage til emnet! ;P
men fandt ud af, at vi slet ikke kan få den billigste udgave i vores boligforening så det er jo meget let beslutning...
Tak for jeres mere eller mindre brugervenlige inputs... kunne helt sikkert ikke have taget en ordentlig beslutning uden jeres professionelle hjælp!
Jeg vil hværken vælge STOFA ell WEBSPEED
- Stofa er den mest ustabil linie der findes
- WebSpeed er for dyr, i forhold der findes på DK marked
- Stofa er den mest ustabil linie der findes
- WebSpeed er for dyr, i forhold der findes på DK marked
#45 tilykke :D tag heller 56k modem :)
#MiniatureZeus
btw tillykke med din fødselsdag... så er du blevet et år og nogle dage ældre, det kan garanteret ses på dine kogler, da der begynder at vokse hår dernede med tiden :D
#MiniatureZeus
btw tillykke med din fødselsdag... så er du blevet et år og nogle dage ældre, det kan garanteret ses på dine kogler, da der begynder at vokse hår dernede med tiden :D
#48 - Billede fra sidste år
Det er heldigvis kun htx'ere - men man behøver jo ikk have lys i håret :P
Det er heldigvis kun htx'ere - men man behøver jo ikk have lys i håret :P
#49 holmZ
haha cool ;P Nej det var sq tider, den gang frisørene de gik her også! Savle savle! Ej vi har desværre ikke så stort sammenhold på vores skole... Vi skulle have holdt julefrokost den 3. december, men de spassere i elevrådet kunne ikke bestemme sig om prisen, så det er blevet udskudt på ubestemt tid... Virkelig nederen og desværre er der mange ting som den...
haha cool ;P Nej det var sq tider, den gang frisørene de gik her også! Savle savle! Ej vi har desværre ikke så stort sammenhold på vores skole... Vi skulle have holdt julefrokost den 3. december, men de spassere i elevrådet kunne ikke bestemme sig om prisen, så det er blevet udskudt på ubestemt tid... Virkelig nederen og desværre er der mange ting som den...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.