mboost-dp1
tabte data.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Jeg sidder med en maskine her hvor jeg mangler en bruger som er blevet slettet fra harddisken. Jeg har brugt programmet fra ontrack til at genskabe slettet data, bortset fra at den bruger mangler et par bibioloteker, blandt andet den hvor alle beskederne til Outlook Express 6.0 har mail og adresse bogen er væk... alle fornuftige ideer modtages..
en anden ting er om der er nogen der ved hvordan man sætter Outlook express 6.0 til lave en automatiseret backup, til f.eks en anden harddisk..
/brislingf
en anden ting er om der er nogen der ved hvordan man sætter Outlook express 6.0 til lave en automatiseret backup, til f.eks en anden harddisk..
/brislingf
#1 -
Jeg har et lille program fra MS, som vistnok virker til OE6.0 også.. Det hedder PFBackup, hvis jeg ikke husker helt galt, og jeg har fundet det inde på MS' side.
Du kan ganske sikkert finde det, ved at kaste en søgning på google .. jeg sidder på job, så jeg har ikke lige mulighed for at finde det derhjemme. :)
Jeg har et lille program fra MS, som vistnok virker til OE6.0 også.. Det hedder PFBackup, hvis jeg ikke husker helt galt, og jeg har fundet det inde på MS' side.
Du kan ganske sikkert finde det, ved at kaste en søgning på google .. jeg sidder på job, så jeg har ikke lige mulighed for at finde det derhjemme. :)
http://office.microsoft.com/downloads/2002/pfbacku...
fandt den på dette link hvis nogen skulle komme ud for samme problem.... vil til at lege med det:-D
fandt den på dette link hvis nogen skulle komme ud for samme problem.... vil til at lege med det:-D
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.