mboost-dp1

Tabte licenser

Gå til bund
Gravatar #1 - Mozez
8. sep. 2005 19:53
Jeg har købt en masse musik i de forskellige online musikbutikker der findes og har hentet licenserne til min gamle computer. Jeg har nu fået ny computer og har flyttet musikken herover på hvor den virker fint når licenserne er blevet hentet igen. MEN efter nu at have fået skiftet CPU på den nye computer vil Mediaplayer ikke afspille musikken. Jeg får at vide at der er sket en 'secure storage protection error'. Er min musik nu helt tabt eller er der en af jer der har en god ide?
Gravatar #2 - oleo
8. sep. 2005 22:42
Det viser bare hvor dårligt systemet er.

Derfor vil jeg ikke betale for musik på nettet før man kan få det i mp3 format.

Du bliver nok ikke den sidste der støder på det problem.

Løsning :
www.LimeWire.com
Gravatar #3 - mrmorris
8. sep. 2005 23:36
Du kan normalt rekvirere licenserne og/eller downloade musikken på ny, da du jo er registreret i deres systemer. Jeg kan anbefale dig at brænde musikken til CD og så rippe til MP3. Det er lovligt og ikke mere licensbøvl!
Gravatar #4 - amokk
8. sep. 2005 23:57
#3 hehe lidt omstændigt i forhold til at bruge waveout i winamp :-)
Gravatar #5 - mrmorris
9. sep. 2005 00:17
#4 Kan jeg ikke, min Winamp kan ikke spille DRM musik og jeg kan godt li' at ripper programmer selv henter artist/track info ned. Koster jo alligevel under 5 kr at skrive en CD og så fungerer denne samtidig som backup.
Gravatar #6 - Mozez
12. sep. 2005 21:10
Yeahaa. Så fandt jeg ud af en løsning.
En løsning som virker for mig
Gravatar #7 - amokk
12. sep. 2005 21:17
hehe, troede det var et link til pirate bay :-p
Gravatar #8 - Mozez
13. sep. 2005 08:32
Haha, nej. Det kunne ellers have været godt
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login