mboost-dp1

ThinkPad Power Management

Gå til bund
Gravatar #1 - asger_ss
26. jan. 2006 18:28
efter jeg har installeret en ren windows så kan jeg ikke få ThinkPad Power Management til at virke, den installere fint men så sker der bare ikke mere, nogle forslag?
Gravatar #2 - Deternal
26. jan. 2006 18:59
#1: Hvis det er en nyere model så installér lenovo software updater programmet og hent og installér de opdateringer du kan via det.

Hvis det er en lidt ældre model så søg på ibm's site og hent updates mv.

IBM's programmer plejer at have for vane at kunne mere end standard windows programmer, til gengæld plejer windows funktionerne til samme styring så ikke at fungere optimalt. Eksempelvis er det et godt tip altid at bruge Access connections programmet til at konfigurere netværksindstillinger.
Gravatar #3 - asger_ss
26. jan. 2006 19:46
ja har prøvet det med software installer, og den hentede også og installerede også.
btw det er en z60m 2531
Gravatar #4 - Deternal
26. jan. 2006 21:57
så skulle du gerne have sådan en grøn batteri indikator med nogle procent i - klik på den, så kan du konfigurere de forskellige modes og vælge hvilken mode du vil være i.
Gravatar #5 - asger_ss
27. jan. 2006 18:36
ja det ved jeg men den er der ikke, syntes ikke at jeg kan finde nogle tegn på at den er installeret.
Gravatar #6 - Deternal
28. jan. 2006 13:05
Gravatar #7 - asger_ss
29. jan. 2006 13:29
forstår det ikke bruger alle de drivere og programmer du nævner men den grænne batteri indikator kommer bare ikke frem.
Gravatar #8 - mELIeha
29. jan. 2006 14:28
Du kan hente programmet for sig selv fra hjemmesiden, eller via software installer - Har du hentet det gennem software installer? For hvis du har skulle det gerne ligge i c:\drivers\...
Nu er jeg ikke helt sikker på hvor den skal ligge for jeg har været igang med at fuske batteri indikatoren fra T43 over på min T40, så kan sq knap nok huske hvor hvad ligger. Men jeg har i hvert fald en i en mappe der hedder "W2K\PWRMGR" og "WIN\pwrmgr" - Hvis du har en af de 2 mapper så prøv at køre setup filen derfra, synes jeg har oplevet før at powermanager ikke er så glad for at blive installeret igennem software installer.

Edit: Når du går ind i normal windows strømstyring (Kontrolpanel), har du så en tab der hedder strømstyring (Med et lille ikon) hvor du så kan blive sendt videre tli IBM's strømstyring? For hvis den er der så er programmet installeret og så skal du bare aktivere programmet nede i startbaren derinde fra.
Gravatar #9 - asger_ss
30. jan. 2006 00:08
har prøvet begge dele, ingen af delene virker... kan ikke finde nogle tegn på ibm inde i strømstyring
Gravatar #10 - Deternal
30. jan. 2006 09:22
Her er hvad IBM/Lenovo skriver om det:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/documen...

Der er også et link til det der batteri utility, gad vide om det ikke er det vi har misset indtil nu?

Og husk nu at du /IKKE/ skal bruge windows strømstyring.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login