mboost-dp1

trådløst netværk der skal krypteres.

Gå til bund
Gravatar #1 - ls
10. nov. 2005 17:38
Jeg har anskaffet mig en linksys wap54g trådløs dims... DEt firmware som jeg skal bruge til at kryptere mit netværk kommer op med følgende fejl:
access violation at address 004864BB in module 'setup.exe'. Read of address FFFFFE0C
... når jeg forsøger at logge ind med den defaulte adgangskode som følger med... Hvad kan jeg gøre. for at sikre mit netværk?

pft
Gravatar #2 - buch
10. nov. 2005 17:55
[joke]
Du kan slukke for alt strømmen, så er der ingen der kan komme på dit net :)
[/joke]
Gravatar #3 - amokk
10. nov. 2005 21:19
#1 det lyder som om du prøver at installere et quick setup program til dit accesspoint...

prøv evt at hente en nyere version på deres HP eller kør det på en anden maskine...

Det er slet ikke sikkert det er nødvendigt at bruge det program, læs manualen og se hvordan du kommer ind på den via dens webinterface, der kan du sætte WPA kryptering osv op
Gravatar #4 - Bubel
11. nov. 2005 05:42
1 tryk start - kør/run
2 tast ipconfig tryk enter
3 åbn en browser og tast den ipadresse der hedder Gateway

Så skulle du gerne få fat i din router.
Hvis din "trådløse dims" ikke er en router, kan du sikkert finde den i routeren under dhcp eller log.
Gravatar #5 - Wird
11. nov. 2005 06:33
Default ip'en på wap54g accesspointet er 192.168.1.245
Og da det kun er et accesspoint køre det ikke dhcp og sådan nogle ting, sæt din ejen ip til fx 192.168.1.244 og brug der efter din browser til at gå ind på ip'en 192.168.1.245, default login er med tomt bruger navn og admin som kode

/Wird
Gravatar #6 - amokk
11. nov. 2005 13:29
#4 WRONG! WAP54G er ikke hans router, det er hans AP, og fungerer derfor ikke som gateway
Gravatar #7 - Bubel
21. nov. 2005 08:43
#6 bukker mig i støvet og undskylder.

Nu havde han jo ikke skrevet om det var en router eller accesspoint og jeg er ikke så stærk i linksys. Jeg havde heller ikke tiden til (ligesom ls) at gå ind på linksys hjemmeside og RTFM

Derfor havde jeg jo også skrevet, at hvis det var et AP, kunne han gå ind i sin router og se hvad ipnummer AP havde fået tildelt. Med mindre han har en seperat DHCP server.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login