mboost-dp1

Trække elementer ud af PDF, hvilket program skal jeg have fat i??

Gå til bund
Gravatar #1 - brislingf
17. feb. 2006 11:07
som subjekt lyder.
Skal have pillet nogle elementer ud fra mine pdf'er men hvilket et program kan jeg bruge til det.. helt nøjaktigt er det billeder jeg skal have pillet ud..
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
17. feb. 2006 12:22
brug de indbyggede c&p værktøjer som er i alle tilgængelige pdf-readere.

Hvis det ikke svarer på dit spørgsmål, må du omformulere dig på en klar og tydelig måde, og stille spørgsmålet igen.
Gravatar #3 - brislingf
19. feb. 2006 11:37
har været inde og kigge men ser ud til at dokumentet er blevet låst, så det virkede ikke lige :S
Gravatar #4 - m_abs
19. feb. 2006 12:06
Hvis det er billeder prøv "Print Screen"-knappen på dit tastatur. Det tager et screenshot af skærm billedet i windows, så kan du indsætte det i et tegne program bagefter.
Gravatar #5 - ZOPTIKEREN
19. feb. 2006 12:56
Ærgeligt for dig....
Gravatar #6 - DUdsen
19. feb. 2006 14:18
#3 DRM stinker ikke, Umidbart kan du prøve med ghostscript om ikke du kan pille DRM'en ud ved at lave lidt konvertion, adobe DRM er svjv bare noget med at sætte et flag i filen som læseren så vælger at respektere.

Ellers er der slvfølgeligt stadigvæk triket med at at tage et screenshot.
Jeg skriver stadigvæk fordi vista vist nok har en feature der gør det umugligt at bruge den slags huller i DRM systemer.
Gravatar #7 - ZOPTIKEREN
19. feb. 2006 14:49
Det forhindrer dig vel ikke i at bruge et andet operativsystem end vista til at udføre c&p arbejdet.
Gravatar #8 - DUdsen
19. feb. 2006 14:55
#7 nej men det er her din fritz chip kommer ind i billedet for den vil ikke lade dig køre et unsignet OS med adgang til de data, der selfølgeligt er krypteret af vista.

Hvis man ukritisk hopper på den slags features er det netop der vi ender.
Gravatar #9 - drbravo
19. feb. 2006 22:08
#7,8

Det er først vildt når man ikke kan tage et billede af skærmen med sit digitalkamera. Men der går nok et par år får de får helt styr på teknikken
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login