mboost-dp1

Trykluft på dåse

Gå til bund
Gravatar #1 - broadbeer
23. nov. 2005 13:54
Nogen der kan guide mig til en butik (helst DK), hvor man kan købe trykluft på dåse?
Til rensning af bl.a. tastaturet.
Gravatar #2 - Cyrack
23. nov. 2005 14:06
Specialbutikken* i Herning fører tørluft :-)
Ved ikke om de sender til private

[edit]
* Specialnutikken er navnet :-) ikke en beskrivelse
Gravatar #3 - rasmoo
23. nov. 2005 14:15
Det plejer man at kunne finde i Råd & død [:o] og Silvan. En 50er eller noget i den stil og så kan man fise hele dåsen af på <2 minutter.
Gravatar #4 - buch
23. nov. 2005 16:10
jeg har engang købt 3 dåser for lidt over 100 Dkr. i computer city, ikke de der dåser ude i byen, men trykluft :D
Gravatar #5 - amokk
23. nov. 2005 20:30
er det ik billigere at hive tastaturet hen til naboen og låne hans kompressor et øjeblik?
Gravatar #6 - franke1
23. nov. 2005 21:19
Var det ikke nemmere med et sprit bad til dit tastetur?
Det har virket fint på mit.
Gravatar #7 - buch
23. nov. 2005 21:33
#6 Men nu er det jo sådan at sprit får tal og bogstaver til at forsvinde, så dette kan ikke anbefales.

Nej, hiv i stedet knapperne af, og rens det med en klud.
Gravatar #8 - franke1
23. nov. 2005 21:36
#7 Det har det ikke gjort på mit tastetur, og det har da fået et par bade, man skal selvfølge ikke lade det ligge i, men ja, jeg kan da godt se at der ligger en risiko for at de forsvinder.

Men hvem ved ikke hvor de forskellige taster er uden at kigge alligevel :-)
Gravatar #9 - Cyrack
24. nov. 2005 06:56
Hmm, jeg plejer bare at splitte tastaturet ad og vaske det med vand og sæbe. Virker fint, det skal bare lige have lov til at tørre i et par minutter. Naturligvis skal elektronikken ikke vaskes...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login