mboost-dp1
Udødeligt spasser spyware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Hejsa,
Jeg har et ret stort problem; når jeg går ind på google.com, så kommer jeg ind på en spansk cd forhandlers side i stedet.
Det sker lige meget om jeg bruger Firefox, IE eller Opera, så jeg har sikkert fået mig noget grimt spyware.
Men mit problem er at hverken Ad-Aware eller Spybot kan fjerne det. Jeg har også kigget alle processer igennem der kører, men ingen af dem er uønsket.
Hvad skal jeg gøre?!
Jeg har et ret stort problem; når jeg går ind på google.com, så kommer jeg ind på en spansk cd forhandlers side i stedet.
Det sker lige meget om jeg bruger Firefox, IE eller Opera, så jeg har sikkert fået mig noget grimt spyware.
Men mit problem er at hverken Ad-Aware eller Spybot kan fjerne det. Jeg har også kigget alle processer igennem der kører, men ingen af dem er uønsket.
Hvad skal jeg gøre?!
Ja de ville være logisk, men den indeholder blot:
127.0.0.1 localhost
Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan den tingest virker :(
Ja de ville være logisk, men den indeholder blot:
127.0.0.1 localhost
Jeg kan virkelig ikke forstå hvordan den tingest virker :(
Okay... jeg forstår slet ingen ting nu.
Det virker igen nu, og jeg har ikke gjort mere... tror min computer driller mig.
Jeg skriver lige igen, hvis det kommer tilbage :S
Det virker igen nu, og jeg har ikke gjort mere... tror min computer driller mig.
Jeg skriver lige igen, hvis det kommer tilbage :S
Det kan også ha' været en af din udbyders DNS servere der var inficeret med et eller andet. ;)
Så er det dog lidt underligt, at der ikke er en masse der har oplevet fejlen :-P
Det kan også ha' været en af din udbyders DNS servere der var inficeret med et eller andet. ;)
Så er det dog lidt underligt, at der ikke er en masse der har oplevet fejlen :-P
De har pt. 6 fejl...
Disse påvirker muligvis også de andre udbydere.
(Det skriver de selv!)
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/dri...
Tjoh, men jeg har TDC som udbyder...Nu tror du vel ikke, at TDC er fejlfri?
De har pt. 6 fejl...
Disse påvirker muligvis også de andre udbydere.
(Det skriver de selv!)
http://kundeservice.tdconline.dk/selvbetjening/dri...
Jo, men TDC har mange kunder, og der ville nok være andre der opdagede at google.com ikke virkede?
Jo, men TDC har mange kunder, og der ville nok være andre der opdagede at google.com ikke virkede?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.