mboost-dp1

Udpakke .exe fil

Gå til bund
Gravatar #1 - jeldtoft
6. dec. 2006 00:31
Jeg har downloadet en patch til et spil, men da jeg har formateret den ene hd siden jeg sidst installerede det, kan jeg desværre ikke installere patchen. Den kommer med en advarsel om spillet ikke er installeret.

Så det, jeg gerne vil have nu er et program eller cmd command til at udpakke filer, uden om exe filen.

Tak på forhånd
Gravatar #2 - amokk
6. dec. 2006 01:14
prøv at åbne den i winrar, hvis det er et self extracting archive kan winrar som regel tage de gængse typer

ellers prøv at åbne den i notepad og skriv de første par linjer herinde
Gravatar #3 - Zehnox
17. dec. 2006 16:43
Hvilket spil er det til??

jeg mener at spilopdateringer for det meste kommer i MSI filer, hvis det er tilfældet, skal du bruge følgende program:

h**p://blogs.pingpoet.com/overflow/archive/2005/06/02/2449.aspx
(kræver .net 1.1)
Gravatar #4 - amokk
17. dec. 2006 19:03
#3 hvorfor har du skrevet h**p og ikke http i dit link?
Gravatar #5 - Zehnox
17. dec. 2006 19:07
Det gør jeg altid. Så er det ikke nogle der kommer rendende (herfra eller fra andre sider) og brokker sig over at man linker direkte.

Men det skal jeg ikke gøre fremover?
Gravatar #6 - themuss
17. dec. 2006 19:25
#5 Nej fandme nej, bare send dem videre til mig, hvis der bliver noget brok, så skal jeg tage mig af det.
Gravatar #7 - amokk
17. dec. 2006 20:07
#5 well, der er vist ved at gå inflasion i tåbelighederne, hvis man først ikke må lave deep links, og nu ikke klikbare links :D
Gravatar #8 - Zehnox
17. dec. 2006 20:14
okay! Det skal jeg gøre ;)

Nårh ja, hva faen, jeg kan godt lide at være på den sikre side, man ved sgu aldrig.
Gravatar #9 - jeldtoft
27. dec. 2006 01:13
Tak for hjælp. Det virkede sgu :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login