mboost-dp1

Valg at BTklient

Gå til bund
#1 - 19. jul. 2006 17:44
Er der nogen der kender en god BTklient til en Cybercity 4096/265 ASDL-forbindelse, vil gerne udnytte min downspeed lidt bedre. Jeg bruger BC, og den fungerede fint med BNAA (Bolignet Århus), men jeg få sjældent hastigheder over 25 kb/s.
Hjælp værdsættes.
Gravatar #2 - ZOPTIKEREN
19. jul. 2006 17:51
Det kommer vel an på hvad du er til? Azureus og uTorrent (læs; myTorrent) vil jeg foreslå som alternativer.
Gravatar #3 - Derfor
19. jul. 2006 18:04
Der er også bitComet som er et udmærket program. :)
Gravatar #4 - amokk
19. jul. 2006 18:11
#2 du mener µTorrent?

Well, Azureus er langt det mest avancerede program og har flest muligheder for indstillinger... Men husk at installere nyeste java runtime, ellers kører det sløvt...
Gravatar #5 - Derfor
19. jul. 2006 18:14
#4 nej jeg mener bitcomet.
http://www.bitcomet.com/
Gravatar #6 - amokk
19. jul. 2006 18:17
#5 eeh har jeg skrevet til dig? *dummeslag midt i panden*
Gravatar #7 - Derfor
19. jul. 2006 18:22
#6 Ups dummeslag "modtaget"
Gravatar #8 - yosh
19. jul. 2006 18:55
#2 ZOPTIKEREN:
Jeg er ret sikker på at µTorrent læses som MicroTorrent og ikke myTorrent.
#9 - 19. jul. 2006 19:12
Tak for hjælpen,
fandt dog ud af at det var min router/mig der var problemet,
havde ikke haft brug for at cfg'rere sådan en før.
Gravatar #10 - ZOPTIKEREN
20. jul. 2006 20:18
Jeg skrev utorrent med en tilføjelse med den danske udtale (µ=my) fordi jeg ikke viste hvordan man skrev my før igår aftes og godt var klar over jeg havde skrevet navnet på programmet forkert.

Da programmet ikke er dansk, har de som du skriver nok ikke haft myTorrent i tankerne og det skyldes selvfølgelig at µ læses som mu på engelsk.
Gravatar #11 - RedSaint
31. jul. 2006 04:54
ALT GR + M = µ

så lærte vi noget nyt. og det kan betyde BÅDE micro og my.
(Wiki det evt.)

Jeg vil til enhver tid anbefale Azureus. kører selv deres beta fordi de har en funktion der gør at når jeg henter noget ligger filerne et sted. når de er hentet og uploader (seeder) så ligger de en nyt sted. og når jeg fjerner dem fra programmet så bliver de lagt i min download mappe. incoming, upload og til sidst download :p og så er der alle de smarte plugins, hvor jeg bruger RSSFeed og SafePeer.
Gravatar #12 - Gruesome
31. jul. 2006 10:12

Alt samme noget som µtorrent også kan ;).
Gravatar #13 - amokk
31. jul. 2006 12:58
#11 hvorfor kører du deres beta? Den alm. version har kunnet det i 2 år
Gravatar #14 - themuss
31. jul. 2006 13:33
Husk at patche jeres tcp/ip-stacks. Sæt den til 1024 eller noget i den retning.

http://www.lvllord.de/download.php?url=en/EvID4226...
Gravatar #15 - amokk
31. jul. 2006 13:35
#14 har ikke ligefrem lyst til at køre en eller anden exe film som der bliver linket til i et forum, uden videre....

edit: OK det ser fornuftigt nok ud fra hvad jeg kan se på linket... men du skulle nok have linket til selve websitet, http://www.lvllord.de/ så man kan se hvad det er
Gravatar #16 - themuss
31. jul. 2006 13:37
Fair nok. Det bestemmer du selv. Det er forresten ikke en film ;)

Skriver lige lidt om patchen så (for din skyld amokk)

http://www.lvllord.de/?lang=en&url=tools

What's this all about?
After almost everybody knows the <<EventID 4226: TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts>>, I used a day to create for educational purpose a fix for this argumentative feature.

Unfortunately there exists no REG-key which could easily be set (would be so nice and easy, right? *smile*). The file TCPIP.SYS in the directory C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS and C:\WINDOWS\SERVICEPACKFILES\I386 has to be changed (system dependend eventually in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DLLCACHE, too).

Needed things:
- Windows XP SP2 (from RC2 upwards) or Windows 2003 Server SP1 beta
- patcher
- a small amount of time

What's been done:
To say it easy: the before 10 half-open connections are beeing increased to 50 (can be changed during runtime and with the parameter /L) and the CRC is been corrected. And that's it!

Comment:
The method described here, should only be used by users, who know how to handle all the described. With the download of the here published program the user know, that changes are made on third party files. For damages in every kind I cannot be hold responsible for. Indeed, tests worked fine here. However, nothing is impossible.
Info: When error occurs, the patcher can change the TCPIP.SYS back to the original!

Instruction:
Just download the patcher and execute it. It will automatically find the windows directory and ask, if it should increase/decrease. For higher values, please check the help with parameter /?.
After a successful patch, the new TCPIP.SYS will be automatically installed. After that, the computer should be restarted.

Jeg regner med, I selv kan se, hvorfor det er smart at patche.

Jeg har patchet alle mine Windows-systemer de sidste par år og har ikke haft problemer med den.
Gravatar #17 - themuss
31. jul. 2006 13:57
Nåårh ja, så bruger jeg selv utorrent, når jeg skal hente linux-isoer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login