mboost-dp1
vider før internet forb?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
okay vores net består af en trødløs router som sender til min comp (trødløs netkort fra netgear) på mit værelse jeg har en playstation 2 med modem som jeg gerne vil på net med og spil online problem er bare at jeg ikke ved hvordan jeg vider føre den her forbindelse. vil os gerne kunne bruge kablet til min lillebros comp så vi kan dele filer eller spille over lan?
hjælp?
hjælp?
spamer du bare fordi du er mere halv hjerene end os andre og ikke ved hvordan man spamer onrdenligt?
hmmm...din beskrivelse er lidt rodet, men hvis jeg har forstået det rigtigt har du en trådløs ruter?
Din computer er så tilkoblet den trådløst med et kort fra netgear?
Hvis ovenstående er rigtigt, skal du købe en netværksbro til din ps2, og et trådløst netværkskort til din lillebror.
En anden mulighed ville være at købe en netværksbro, sætte den til en switch og så trække kabler fra den til ps2 og lillebror.
Sig til hvis det ikke var sådan det hang sammen :)
Din computer er så tilkoblet den trådløst med et kort fra netgear?
Hvis ovenstående er rigtigt, skal du købe en netværksbro til din ps2, og et trådløst netværkskort til din lillebror.
En anden mulighed ville være at købe en netværksbro, sætte den til en switch og så trække kabler fra den til ps2 og lillebror.
Sig til hvis det ikke var sådan det hang sammen :)
jah det var det men kan men ikke lave en forbindelse der går gennem computeren? har set billeder hvor de har gjordt det men det var ikke trødløs net. net-ruter-mig/min pc-ps2/lillebror kan man ikke gøre det sådan da? ps mit netkort er med usb hvis det er til en hjælp. alt det du nævnte koster jo lidt mange penge.
Man ville måske kunne gøre det gennem din comp. men det ville kræve at den var tændt konstant, nu har jeg ikke så meget erfaring af den art, men jeg vil da tro at det ikke er den bedste løsning.
(Måske er der nogle andre herinde der har lidt mere erfaring)
Du skal ihvertfald have konverteret det trådløse signal til et rj-45 kabel(normalt netværkskabel). Det ville jeg gøre med en netværksbro. F.eks. den her:Linksys WET54G, prisen er godt nok lidt høj.
Derefter dele signalet i to vha. en switch(som normalt ikke koster mere end 100-200kr).
Hvis pengestanden er lidt lav, kunne du købe et trødløst netværkskort til lillebror til 350kr, og så er det jo snart jul, hvor du måske kan ønske dig en bro, eller et specielt kort til ps2 :)
(Måske er der nogle andre herinde der har lidt mere erfaring)
Du skal ihvertfald have konverteret det trådløse signal til et rj-45 kabel(normalt netværkskabel). Det ville jeg gøre med en netværksbro. F.eks. den her:Linksys WET54G, prisen er godt nok lidt høj.
Derefter dele signalet i to vha. en switch(som normalt ikke koster mere end 100-200kr).
Hvis pengestanden er lidt lav, kunne du købe et trødløst netværkskort til lillebror til 350kr, og så er det jo snart jul, hvor du måske kan ønske dig en bro, eller et specielt kort til ps2 :)
jah men han får sikkert et kort til jul men det er os kun midelertidiet. men det med min ps 2 gør heller ikke så meget om min comp er tændt eller ej skal joh ikke sidde der hele dagen. men tak for forsøget.
#7 hvilken version af windows anvender du på din computer? Hvis du har windows xp pro, kan du dele din internet forbindelse i 'netværksforbindelser'. Så kan du trække et kabel (rj-45) til din PS2, såfremt din PS2 har et netkort indbygget.
Hvis din trådløse router har en switch indbygget (mange har min. 4 porte) - og der ikke er 'for langt' vil jeg foreslå, at du trækker et kabel til din PS2 direkte fra routeren.
Hvis din trådløse router har en switch indbygget (mange har min. 4 porte) - og der ikke er 'for langt' vil jeg foreslå, at du trækker et kabel til din PS2 direkte fra routeren.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.