mboost-dp1
Web hosting
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Sikkert forkert forum men jeg prøver alligevel...
Er der nogen her der har goe / dårlige erfaringer med B-One 's web hosting?
[rant]
Samtidigt med det spsm. kan jeg da lige advare mod Fairhost / Acra / Webhotel 0 kr / hvad fanden han kalder det for tiden - de har historiens dårligste oppetid og ringeste support!
[/rant]
Er der nogen her der har goe / dårlige erfaringer med B-One 's web hosting?
[rant]
Samtidigt med det spsm. kan jeg da lige advare mod Fairhost / Acra / Webhotel 0 kr / hvad fanden han kalder det for tiden - de har historiens dårligste oppetid og ringeste support!
[/rant]
Kan ikke rette min post...
addednum:
hvad med http://webdomain.dk/ ? nogen der har hørt gode / dårlige ting om dem?
addednum:
hvad med http://webdomain.dk/ ? nogen der har hørt gode / dårlige ting om dem?
Jeg har dårlige erfaringer, i det omfang at de ikke vil hoste indholdet af cocksucker.dk :P
Synes jeg lige godt er for dårligt.
Synes jeg lige godt er for dårligt.
Ud over de 4 sider jeg har kørende på min egen server i køkkenet, forøvrigt med fortrinelig support muligheder :-) , har jeg en side hos freepaq.dk. Super flinke mennesker, ubegrænset plads (næsten), MySQL, ftp, fri POP3, for kun 20kroner om måneden. Det er sq bare super :-)
B-one tjaaa, der skulle kun 2 klage mails til før det kørte som det skulle ;) Men mine andre sites ligger på wannafind.dk klart det bedste jeg har haft til dato.....
#5 Acro "Hvor meget mener i at kunne forlange, sålænge i kun er villige til at betale et minimalt beløb?"
Skulle mene at det ikke var helt urimeligt at få besked når serveren går ned i 2½ uge... ( den er vist forøvrigt stadigt nede ) og en oppetid på over 60% er vist heller ikke helt urimeligt...
anyways jeg endte med at vælge webdomain.dk hvilket hidtil har været en posektiv overraskelse
Skulle mene at det ikke var helt urimeligt at få besked når serveren går ned i 2½ uge... ( den er vist forøvrigt stadigt nede ) og en oppetid på over 60% er vist heller ikke helt urimeligt...
anyways jeg endte med at vælge webdomain.dk hvilket hidtil har været en posektiv overraskelse
Jeg har ingen problemer med b-one, det har virket lige så længe jeg har haft det, jeg bruger lidt php og mysql, samt en masse e-mail adr!!
Men da jeg aldrig har haft nogle problemer kender jeg heller ikke suporten!
Mvh.
Søren
Men da jeg aldrig har haft nogle problemer kender jeg heller ikke suporten!
Mvh.
Søren
jeg har 2 accounts kørende på b-one og er egentlig helt tilfreds. Serveren har hidtil altid været oppe og prisen er også helt i orden, hvis man ellers har brug fo rphp eller mysql.
Supporten derimod er grusom. Du kan ikke ringe til nogen, men er nødt til at emailhvis du har problemer. Det lyder måske ikke så forkert, men det er altså ikke helt så nemt at forklare et problem, hvis man ikke direkte taler med nogen men skal skrive det ned. Derudover tager det timer inden man overhovedet får et svar. Det er ikke ligefrem det jeg kalder support.
Supporten derimod er grusom. Du kan ikke ringe til nogen, men er nødt til at emailhvis du har problemer. Det lyder måske ikke så forkert, men det er altså ikke helt så nemt at forklare et problem, hvis man ikke direkte taler med nogen men skal skrive det ned. Derudover tager det timer inden man overhovedet får et svar. Det er ikke ligefrem det jeg kalder support.
#10:
Derfor er det jo også billigere.. Hvis de skal have folk ansat til at tage telefonenhver gang en ringer, bliver det dyrere.. Pris/Suppoert hænger sammen..
Derfor er det jo også billigere.. Hvis de skal have folk ansat til at tage telefonenhver gang en ringer, bliver det dyrere.. Pris/Suppoert hænger sammen..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.