mboost-dp1

webcam probs. Code 28?

Gå til bund
Gravatar #1 - majoren
3. dec. 2004 19:19
hmm. jeg er igang med at instalere et webcam. og når jeg er færdig med at køre install programmet så siger den at det ikke kan lade sig gøre det der er en code 28... og jeg aner ikke hvad en code 28 er

selve webcammet et et Qcam 330

håber i kan hjælpe
Gravatar #2 - TWFH
4. dec. 2004 15:48
Code 28 betyder at der ikke er enhedsdrivere tilgængelige for Windows.

Du kan evt. prøve denne eller denne, og se om det hjælper.
Jeg vil dog lige sige at i modsætning til det Lifetec-Medion 9388 webkamera jeg har, var dit overordentlig nemt at finde drivere til.
En anden gang kan du spare dig selv lidt tid ved at spørge Google - det er så nemt ;)
Gravatar #3 - majoren
5. dec. 2004 19:59
har driveren til den.. tro ikke jeg forklared det ordenligt. det er når den er instaleret. driveren altså.. så siger den lige inden at den siger finnish instalation. så siger den kan ikke instaleres fordig der er en code 28
Gravatar #4 - POHF_Monty
16. dec. 2004 10:08
prøv at unstalle drivern igen.. og fjrn din inde i enhedhåntering og derefter pell dit cam fra og denstart og så instalere drivern inden at du sætter dit cam i din computer... det skulle hjælpe... har også haft problem med mit cam godt nok harn jeg ikke det sammen som dig men har et logitech 4000 pro cam men den gjorde det sammen... så prøv dette
Gravatar #5 - buch
16. dec. 2004 12:58
#4 er du stiv eller hvordan skal en del af de ord forståes i dit indlæg?
Gravatar #6 - nightH
16. dec. 2004 22:33
#5 : tjaa, nu burde du have en ide om hvordan vi andre har det med dig, når du ikke indsætter . , og linjeskift.
det er dog mit indtryk at du er blever bedre til det.
men her er en "oversættelse" :)

prøv at afinstallere driveren igen.. og fjern så dit webkamera inde i enhedhåntering, og pil derefter dit webkamera fra og genstart.
og så installerer du driveren inden du sætter dit webkamera i din computer... det skulle hjælpe... har også haft problemer med mit webkamera, godt nok har jeg ikke det samme (webkamera) som dig, men har et logitech 4000 pro webkamera, men den gjorde det samme... så prøv dette
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login