mboost-dp1

windows image og fax fremviser hvilken komando

Gå til bund
Gravatar #1 - DUdsen
5. maj 2005 14:01
Hvordan starter man egentligt ovenstående program. det ser nemlig ikke ud som der er en selvstendog exe fil men at det kører som et modul til explorer eller rundll
Gravatar #2 - DUdsen
5. maj 2005 14:36
hmm rundll32.exe %SystemRoot%\system32\shimgvw.dll,ImageView_fullscreen billede.png gør trikcket men. hvordan for jeg den til at åbne et bilede i andet end fuldskærm?
Gravatar #3 - amokk
5. maj 2005 23:29
har selv rodet med det for et par år siden, men opgav. - det er da muligt at der er nogle guides eller lign, men jeg synes i det hele taget WinXP's image preview ting er noget underligt noget :-)

BTW får du ik meget spam på [email protected]?
Gravatar #4 - hundeboll
6. maj 2005 01:11
#3 amokk:
BTW får du ik meget spam på [email protected]?

Det kan du jo spørge jabber.dk om... Ved ikke om du kender til jabber, men man registrerer sig på en server og så bliver en id til [email protected]. Min er [email protected], men udover jabber, så har jeg ikke noget at gøre med jabbernet.dk.
Gravatar #5 - DUdsen
6. maj 2005 06:49
#3 det er som nævnt ikke en email adresse men jeg får da en del på [email protected] jeg heller ikke er bange for at slynge om mig med, dog ikke noget mit spamfilter ikke kan håndtere.
Med flere email adresser kan man godt holde en email adresse "åben" når nu spam filtrene er så gode som de er.

Windows Image preview er det eneste jeg rigtigt har funder til windows der kan erstatte qiv.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login