mboost-dp1

Windows og store harddiske

Gå til bund
Gravatar #1 - Jensus
21. jul. 2003 08:43
Jeg har købt mig en 160 GB seagate, men mit windows ME vil ikke acceptere at den er så stor, så derfor "tror" den at den kun er på 127 og det er jo ikke så fedt at der er 33 GB som jeg ikke kan benytte.

Jeg kunne selvfølgelig dele den i 2 x 80 GB men jeg ville klart foretrække at den bare var en på 160.

Nogle som kender en løsning på mit problem ?
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
21. jul. 2003 11:41
Tror jeg ved hvad dit problem er; Windows ME!

Har aldrig hørt on nogen som ikke har problemer med ME, min computer fuckede også op med ME på...

Skift til XP hvis du kan trække det, ellers 2000 eller 98 SE.

Bare IKKE Windows ME!
Gravatar #3 - Xanthia
21. jul. 2003 11:46
kører selv med 2*160GB seagate SATA i RAID under w2k og har aldrig oplevet nogen form for problemer med mine diske. Så hvis der ikke er nogen speciel grund til at du har valgt ME, vil jeg give #2 ret, og anbefale dig at vælge et andet OS:)
Gravatar #4 - RedCalf
21. jul. 2003 11:56
se her
Gravatar #5 - Jensus
21. jul. 2003 14:05
Hehe, nej ved godt at ME er lamt, faktisk har jeg endda både 2000 og XP installationscd..... jeg er bare for fucking doven ;)

Tak RedCalf, det var jo lige præcis mit problem du fandt der :)
Gravatar #6 - emil fra sygiroen.dk
22. jul. 2003 06:17
#1 Hejsa, det lyder som at du forsøget at køre den på en ATA 100... Den standart understøtter nemlig kun 127 Gb. Køb en ATA 133 controler og det skulle gå meget bedere! ;-)
Gravatar #7 - Acro
27. jul. 2003 12:24
#5 @Jensus:
Lad mig gætte, dine diske skal bruges til lagring af ulovligt materiale? Det er ikke yderst genialt at gøre opmærksom på at du har installations-CD'er liggende, for det tyder ikke på at de er lovlige - hvem i alverden betaler for 2000 og XP, uden at bruge det?
Gravatar #8 - The-Lone-Gunman
28. jul. 2003 13:53

Det kan jo være han er samler ;)

Nej, du har ret, det er ikke så smart, selv om han kan være svær at finde udfra et nick.
Gravatar #9 - Acro
28. jul. 2003 13:56
#8 @The-Lone-Gunman:
Så er det vel også meget godt at man må formode han har en IP-adresse, og langt de fleste kan - via deres IP-adresse - sættes i forbindelse med en fysisk adresse, selvfølgelig betinget af at forbindelsen er deres egen, og ikke blot tilhørende en offentlig instans eller lignende.
Gravatar #10 - The-Lone-Gunman
28. jul. 2003 19:38

Jo, men så skal newz.dk jo udlevere den, hvis de overhovedet logger det.

Men APG kan nok godt få newz.dk til at udlevere den.
Gravatar #11 - GrapeWine
3. okt. 2003 10:51
Det er kun en ting at sige:
Windows ME = Windows Mistake Edition!

Short and sweet!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login