mboost-dp1
Windows vil ikke opdatere fri diskplads
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Uanset hvor mange filer jeg sletter på det ene drev, så vil Windows stadig ikke acceptere at der så bliver mere plads. Den skriver stadig 508 MB tilbage, og andre programmer siger, at der ikke er diskplads nok til at kunne installere andet.
Hvad skal jeg gøre?
* NEJ, de ryger IKKE i Recycle Bin.
* NEJ, jeg har ikke pillet ved noget. Problemet opstod spontant idag, uden at jeg har gjort noget somhelst.
* NEJ, der er ikke spyware.
* JA, jeg har anvendt disk checking.
Dette hjalp ikke.
Hvad skal jeg gøre?
* NEJ, de ryger IKKE i Recycle Bin.
* NEJ, jeg har ikke pillet ved noget. Problemet opstod spontant idag, uden at jeg har gjort noget somhelst.
* NEJ, der er ikke spyware.
* JA, jeg har anvendt disk checking.
Dette hjalp ikke.
Ja, men problemet er jo ligesom at jeg nu allerede HAR mistet en del data, faktisk flere gigabytes, som jeg først havde lagt ind, fyldte op, og siden slettede.
Denne plads vil jeg gerne have tilbage.
Denne plads vil jeg gerne have tilbage.
#6, jeg vil sige jeg også personligt har haft meget gavn af System Restore, og nej, man behøves jo ikke at give den de maximale 12% af ens diskplads, så man kan have 50+ restore points...
Dog er det altid rart at have et restore point fra en tid hvor man ved ens pc virkede som den skulle, så man kan lave et rollback og ikke skal geninstallere hvis uheldet er ude.
Dog er det altid rart at have et restore point fra en tid hvor man ved ens pc virkede som den skulle, så man kan lave et rollback og ikke skal geninstallere hvis uheldet er ude.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.