mboost-dp1

windows xp pro finder delvist usb enheder

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
22. jan. 2006 15:02
problemet er at jeg har et kamera fra sony, og en usb lagerenhed fra scandisk.

Windows xp pro registrere kun delvist at de er tilsluttet, under denne computer ligger de der ikke, men man kan godt gå ned i "sikker fjernelse af hardware" og se de er tilsluttet. Jeg har en usb mus og tastatur sluttet til, og det fungere helt perfekt, så derfor kan det ikke være defekte porte. Jeg har prøvet at teste kameraet og usb lagerenheden i flere forskellige andre computere, hvor det fungere fint.
Gravatar #2 - Cyrack
22. jan. 2006 20:56
tjek under Disk Håndtering i Administration. Har haft samme problem da de gerne vil have samme drevbogstav (forudsat de er sat til at identificere sig som et drev)...
Gravatar #3 - buch
28. jan. 2006 16:36
Kan under disk håndtering se de drev nu, og kan tildele dem et drev bogstav. De ligger stadig ikke som en disk enhed i denne computer, eller andre steder efter jeg har tildelt dem et drev bogstav. Jeg kan via kør få startet mine diske op.

Hver gang jeg har genstartet systemet, bliver jeg nødt til at gå ind og tildele dem et nyt drev bogstav manuelt. Denne løsning er ikke optimal for mig- og slet ikke for den noob der til dagligt bruger computern.
Gravatar #4 - Cyrack
29. jan. 2006 15:04
bruger du daemon tools? Den kan godt fucke usb-håndteringen i xp godt og grundigt op.
Gravatar #5 - buch
29. jan. 2006 17:06
#4 Har haft det installeret, men har det ikke mere. Dog hver gang jeg starter systemet op, kommer der en meddelse om at jeg skal geninstallere deamon tools før at det virker igen.

Jeg vil lige så snart det er muligt prøve at slette alt hvad jeg kan finde af program stumper fra det program.
Gravatar #6 - Cyrack
30. jan. 2006 08:03
prøv at fjerne daemon tools enheden (ligger svjh under SCSI enheder) i enhedshåndtering
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login