mboost-dp1

Windows xp problems

Gå til bund
Gravatar #1 - jafar
22. aug. 2005 08:13
De sidste to uger har mit OS opført sig underlig den rebooter af sig selv, nogen gange fryser den fuldstændig ved opstart. Ved godt det er virus som mit OS er blevet ramt af. Har prøvet med F-secure den finder godt nok noget men sletter ikke har prøvet diverse andre anti virus soft. Det hjalp heller ikke. Har prøvet med at formattere og installere windows xp forfra 10 gange nu.

Slukker altid min adsl modem inden install når jeg er færdig med xp har fået noget firewall oppe og køre og noget anti virus. Tænder for mit modem og når jeg har fået net begynder mit com at "crashe og reboote hele tiden.

Nogen som kan hjælpe mig???
Gravatar #2 - oleo
22. aug. 2005 08:44
Skift til linux.
Gravatar #3 - Blinklys
22. aug. 2005 08:50
Hvad hedder den virus F-secure fandt? ... lyder lidt som Blaster + venner. Hvilke firewalls og antivirus har du prøvet? Det kunne godt lyde som om de ikke fanger virusen, så det kan jo være fordi de ikke er opdaterede.
Gravatar #4 - jafar
22. aug. 2005 08:52
Den virus den fandt var Trojan Downloader og firewall som jeg bruger er Sygate. De første som jeg gjorde efter nyt install var at hente de seneste opdate til f-secure og til windows..
Gravatar #5 - ms-fan
22. aug. 2005 09:11

Han vil gerne fjerne en virus, ikke installerer en ny.
Gravatar #6 - amokk
22. aug. 2005 20:19
kunne godt tyde på et hardware-problem - dog weird at det kommer lige efter du går på nettet
prøv at gå online med en alm. hardware router i mellem dig og modemet
Gravatar #7 - jafar
22. aug. 2005 20:31
ja det kan jeg godt prøve kan i hvertfald kan ikke ødelægge mere end i forvejen :-)
Gravatar #8 - amokk
22. aug. 2005 20:32
sikker på der ik er en virus i den XP CD du installerer fra? *host kopi kopi*

prøv at lave en ny CD hvor du slipstreamer SP2, det kan være den hjælper på det
Gravatar #9 - jafar
23. aug. 2005 07:00
tror sku ikke at der er virus i cd'en, men tror jeg vil boote fra en disk og køre " Disk Wipe" og bagefter ligge noget nyt winxp på.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login