mboost-dp1
Windows xp problems
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
De sidste to uger har mit OS opført sig underlig den rebooter af sig selv, nogen gange fryser den fuldstændig ved opstart. Ved godt det er virus som mit OS er blevet ramt af. Har prøvet med F-secure den finder godt nok noget men sletter ikke har prøvet diverse andre anti virus soft. Det hjalp heller ikke. Har prøvet med at formattere og installere windows xp forfra 10 gange nu.
Slukker altid min adsl modem inden install når jeg er færdig med xp har fået noget firewall oppe og køre og noget anti virus. Tænder for mit modem og når jeg har fået net begynder mit com at "crashe og reboote hele tiden.
Nogen som kan hjælpe mig???
Slukker altid min adsl modem inden install når jeg er færdig med xp har fået noget firewall oppe og køre og noget anti virus. Tænder for mit modem og når jeg har fået net begynder mit com at "crashe og reboote hele tiden.
Nogen som kan hjælpe mig???
Den virus den fandt var Trojan Downloader og firewall som jeg bruger er Sygate. De første som jeg gjorde efter nyt install var at hente de seneste opdate til f-secure og til windows..
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.