mboost-dp1
windowsmediaplayer afspiler i hurtig tempo
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
windowsmediaplayer afspiler i hurtig tempo
når jeg skal f.eks streame fra dr.dk ell radio100.dk
i windows2000 med windows media player 9 afspiler den lyden hurtigere end normarl, lyder som smølfer.. hurtigere hastighed, selv om jeg geninstallerede comp på ny, for at udgår søgning i en meget gammel installation,
er der nogen som har oplevet dette, er der løsning på dette, er det måske forkert codecs, har prøvet lidt af hvert..
er der nogetn som har ide'er...?
når jeg skal f.eks streame fra dr.dk ell radio100.dk
i windows2000 med windows media player 9 afspiler den lyden hurtigere end normarl, lyder som smølfer.. hurtigere hastighed, selv om jeg geninstallerede comp på ny, for at udgår søgning i en meget gammel installation,
er der nogen som har oplevet dette, er der løsning på dette, er det måske forkert codecs, har prøvet lidt af hvert..
er der nogetn som har ide'er...?
haha må da alligevel være meget spas at p3 værterne lyder som smølfer.. ville jeg da ikke undvære ;P hehe
/offtopic
/offtopic
jeg prøvede at lave instillinger både i WinPlayer og Lyd instillinger i kontrol panel
uden held
prøvede at installere winamp lige meget hjælp det
jeg vil tror det er driver problem
Intel AC'97 AA Audio
uden held
prøvede at installere winamp lige meget hjælp det
jeg vil tror det er driver problem
Intel AC'97 AA Audio
måske er din processor for hurtig?
Prøv at sætte en langsommere processor i computeren i stedet.
Ellers kan du fjerne køleren - så burde den gå ned i hastighed.
Jeg har desuden hørt om et program (moslow) der kan sløve computeren hvis den er for hurtig - det kan du også prøve med.
Det kan også ske at dit internet simpelthen er for hurtigt og du modtager streamingen for hurtigt til at din computer kan følge med. Hvis det er tilfældet så skift til en TDC linie - evt til modem.
MVH
It-supporter
[spoiler][/joke][/spoiler]
Prøv at sætte en langsommere processor i computeren i stedet.
Ellers kan du fjerne køleren - så burde den gå ned i hastighed.
Jeg har desuden hørt om et program (moslow) der kan sløve computeren hvis den er for hurtig - det kan du også prøve med.
Det kan også ske at dit internet simpelthen er for hurtigt og du modtager streamingen for hurtigt til at din computer kan følge med. Hvis det er tilfældet så skift til en TDC linie - evt til modem.
MVH
It-supporter
[spoiler][/joke][/spoiler]
Ej nu skal du ikke drille It-supporter sådan! Det er altså ikke pænt!
[spoiler]NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!![/spoiler]
Ej nu skal du ikke drille It-supporter sådan! Det er altså ikke pænt!
[spoiler]NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!![/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.