mboost-dp1
WMware
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
VMware (enkelt V - Virtual Machine svjv). Ja, det er ret kuul. Der er ingen kompatibilitetsproblemer, ud over at skærmdriverne var røw da jeg prøvede det for nogle år siden (JEG regner dog ikke med at de er blevet bedre...). Kræver jo bare at du ejer en licens til windows, så du kan installere dette...
Man kan iøvrigt også køre vmware fra windows, og således køre linux / BSD / andet. Det er ikke kun et linux-program.
Man kan iøvrigt også køre vmware fra windows, og således køre linux / BSD / andet. Det er ikke kun et linux-program.
Supplement til #3:
Det hedder VMWare.
Windows versionen køre ikke på Win9x systemerne, men kun NT/2K/XP.
Sidst jeg brugte det virkede det fint, også med hensyn til skærmdrivere.
Grunden til at der skal bruges en Windows licens (til Windows) er at VMWare er en maskine/BIOS emulgering. Dermed booter man maskinen med Windows. Bliver Windows derimod ikke brugt til at boote en maskine, så skal der ikke betales licens.
Det hedder VMWare.
Windows versionen køre ikke på Win9x systemerne, men kun NT/2K/XP.
Sidst jeg brugte det virkede det fint, også med hensyn til skærmdrivere.
Grunden til at der skal bruges en Windows licens (til Windows) er at VMWare er en maskine/BIOS emulgering. Dermed booter man maskinen med Windows. Bliver Windows derimod ikke brugt til at boote en maskine, så skal der ikke betales licens.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.