mboost-dp1
XP vil ikke logge ind?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Support
Goddag
Når jeg starter min computer med Windows XP. Kommer den normale login rude/billede frem. Der kommer et billede som en normalt login med password. Det er lidt mærkeligt for jeg har ikke skiftet til denne form for login. Men når jeg logger, viser den baggrundsbilledet for så automatisk at logge af igen.. Hvad kan være galt?
HJÆLP`???
Når jeg starter min computer med Windows XP. Kommer den normale login rude/billede frem. Der kommer et billede som en normalt login med password. Det er lidt mærkeligt for jeg har ikke skiftet til denne form for login. Men når jeg logger, viser den baggrundsbilledet for så automatisk at logge af igen.. Hvad kan være galt?
HJÆLP`???
#2 Der sker det samme ved Administrator login.
Men jeg geninstallerede winXP til et andet drev, gik så denne vej ind, og tjekke for virus. Der var kun 540 insuficeret filer.. Da jeg fik slettet dem, ville den godt starte op via den gamle XP.. Juhuu.. Så nu fungere det igen..!
Men jeg geninstallerede winXP til et andet drev, gik så denne vej ind, og tjekke for virus. Der var kun 540 insuficeret filer.. Da jeg fik slettet dem, ville den godt starte op via den gamle XP.. Juhuu.. Så nu fungere det igen..!
At køre Windows på internettet uden AV, burde være den 8. dødssynd.
Martinussen, slå dig selv hårdt i nakken.
Martinussen, slå dig selv hårdt i nakken.
hmm... jeg har det samme problem som martinussen havde... hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet alt!
Hilsen Thomas
Hilsen Thomas
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.