mboost-dp1

XP vil ikke logge ind?

Gå til bund
Gravatar #1 - martinussen
26. maj 2003 12:41
Goddag

Når jeg starter min computer med Windows XP. Kommer den normale login rude/billede frem. Der kommer et billede som en normalt login med password. Det er lidt mærkeligt for jeg har ikke skiftet til denne form for login. Men når jeg logger, viser den baggrundsbilledet for så automatisk at logge af igen.. Hvad kan være galt?

HJÆLP`???
Gravatar #2 - Wolly
31. maj 2003 00:19
hehe... du har dig da ellers nogle problemer :-)

Hvad sker der når du logger ind med Administrator kontoen???
Gravatar #3 - martinussen
31. maj 2003 08:47
#2 Der sker det samme ved Administrator login.

Men jeg geninstallerede winXP til et andet drev, gik så denne vej ind, og tjekke for virus. Der var kun 540 insuficeret filer.. Da jeg fik slettet dem, ville den godt starte op via den gamle XP.. Juhuu.. Så nu fungere det igen..!
Gravatar #4 - Cyrack
31. maj 2003 10:17
/me finder gode gamle Cluebringer frem... *SMOCK* SÅ KAN DU FANDME LÆRE AT INSATLLERE EN ANTIVIRUS-APPLICATION!!!!!
men det er da godt at den er oppe og køre igen....
Gravatar #5 - martinussen
1. jun. 2003 15:51
#CyRack Hvilket gratis virusprogram skal jeg da bruge?
Gravatar #6 - Acro
1. jun. 2003 15:56
#5:
Hvorfor skal det være gratis? Er din bilforsikring også gratis?
Gravatar #7 - Mozez
1. jun. 2003 19:28
Er din mor gratis?
Gravatar #8 - vibeweb
2. jun. 2003 07:37
Jeg bruger !Avast Antivirus - den er gratis - og jeg har ikke haft nogle problemer med den....... OG på de fleste nyere bundkort installations cd'er følger Trend Micro Antivirus med (bla. dem der står bag Housecall online antivirus scanneren)
Gravatar #9 - Ivse
2. jun. 2003 10:13
Jeg bruger Grisoft antivirus som er ganske gratis... www.grisoft.com
Gravatar #10 - martinussen
2. jun. 2003 17:29
#9 Det vil jeg da prøve..!
Gravatar #11 - west
3. jun. 2003 08:34
At køre Windows på internettet uden AV, burde være den 8. dødssynd.

Martinussen, slå dig selv hårdt i nakken.
Gravatar #12 - riis4ever
20. jun. 2005 23:24
hmm... jeg har det samme problem som martinussen havde... hvad kan jeg gøre? Jeg har prøvet alt!

Hilsen Thomas
Gravatar #13 - drbravo
20. jun. 2005 23:48
Hvorfor søren har i lavet en ny diskussion om denne? Det er ad-aware der laver problemet. I skal geninstallere windows for at løse det..
Gravatar #14 - jeldtoft
21. jun. 2005 00:01
Jeg har haft samme problem, du skal opdatere windows!!! Det er noget med netframe!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login