mboost-dp1

ZyXEL P2602R web interface vil ikk

Gå til bund
Gravatar #1 - buch
14. aug. 2006 13:51
Har en ZyXEL P2602R router fra cybercity, som jeg gerne vil konfigurere via det web baseret interface. Når jeg vil logge på min router via adressen: http://10.0.0.1:2033/ Kommer jeg også til en side hvor jeg skal indtaste mit password.

Har prøvet det jeg fik med fra CC, admin og 1234.
Med passwordet fra cybercity får jeg følgende fejl melding:
Protected Object
This object on the Prestige 2602R-61 is protected

Med de andre password, returnere den mig bare tilbage til den samme side igen.

Jeg kan sagtens bruge telnet, til at komme ind på routeren. Men den vil ikke lade mig ændre nogen indstillinger via telnet.
Gravatar #2 - yosh
14. aug. 2006 16:03
Det kan godt være at det her lyder som et dumt spørgsmål, men det skal jo tjekkes. Har du JavaScript slået til?
ZyXELs web interface fungerer ikke uden JS fordi den laver en MD5 ud af det password du indtaster før den sender det.
Gravatar #3 - mrmorris
14. aug. 2006 16:07
#1 Alle Zyxel's produkter jeg kender, benytter "1234" i password som default (og evt. brugernavn er ligegyldigt). Er det tænkeligt at du har sat et password tidligere du nu ikke kan huske?
Gravatar #4 - yosh
14. aug. 2006 16:12
Plejer der egentligt ikke at så et password i den ordrebekræftelse man får fra CyberCity? Altså det password man benytter på CyberCitys kundesite. Det plejer at være det samme man skal anvende til routeren.
Gravatar #5 - buch
14. aug. 2006 16:14
Har aktiveret java.

Det er en helt ny router, har fået den i dag.
Den beder ikke om noget brugernavn, hvilket min gamle router gjorde fra CC.

Jo, og det har jeg også prøvet, det er det eneste pass. der giver ovenstående fejl melding
Gravatar #6 - svappe
14. aug. 2006 19:42
#5 buch
Jeg skal bruge mit eget brugernavn til at logge på routeren.. Altså DSLXXXXXX what ever det nu er, samt tilhørende password..
Gravatar #7 - buch
14. aug. 2006 19:46
Det skulle jeg også førhen. Men med den nye router, beder den kun om pass fra CC og ikke noget brugernavn.
I følge CC´s egen side, står der kun hvordan man konfigurere den via telnet, men det virker ikke helt optimalt.
Gravatar #8 - buch
15. aug. 2006 13:59
Problemet er løst, det viste sig at der var ikke blevet logget ud fra da jeg tilgik routeren via telnet, hvilket resulterede i at den ikke accepterede en ny connection. Jeg skulle bare genstarte min router og så virker det- ellers tak for de andre foreslag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login