mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jamen Porre, man skal jo ikke bruge 7-8 timers søvn, man skal kun sove indtil kroppen vågner af sig selv :P
...
Er man en helt hvis man bare udfører sit arbejde?
...
Er man en helt hvis man bare udfører sit arbejde?
Hvis jeg kunne få min kæreste til at lave madpakke til mig hver dag, så holdt det sgu nok ikke ret længe.
Thoroughbreed (50351) skrev:Jamen Porre, man skal jo ikke bruge 7-8 timers søvn, man skal kun sove indtil kroppen vågner af sig selv :P
Hvilket jeg også gør, ofte. i morges vågnede jeg 12 minutter før vækkeuret; frisk.
Hvilket resulterede i udnyttelsen af stadig sovende mennesker i min seng.
SlettetBruger (50353) skrev:
Hvilket resulterede i udnyttelsen af stadig sovende mennesker i min seng.
o_O
Jeg lærer aldrig at forstå dig - men psykologstuderende ville elske dig!
Yea... Der findes åbenbart en engelsk udgave af Porre... :P
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2241747/Na...
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2241747/Na...
Thoroughbreed (50354) skrev:Jeg lærer aldrig at forstå dig - men psykologstuderende ville elske dig!
Morgensex er da ikke en "unormal" ting. men det er det måske sydpå?
nåååå. det er "stadig sovende" du tænker på... hun vågner skam...
...Der sendte damen ned efter 2 pakker på posthuset.
Den ene med en seddel hvor jeg havde glemt at skrive fen der fuldmagt.
Den anden med en sms jeg fik af dem.
Hun blev ikke spurgt om ID, og fik begge kasser med hjem :P
Det kommer mig jo så til gode denne gang - men det er altså ikke smart.
Den ene med en seddel hvor jeg havde glemt at skrive fen der fuldmagt.
Den anden med en sms jeg fik af dem.
Hun blev ikke spurgt om ID, og fik begge kasser med hjem :P
Det kommer mig jo så til gode denne gang - men det er altså ikke smart.
Jeg skal hente en pakke for min bror på posthuset.
Jeg kommer derned, og viser pakke-noten (der er fuldmagt, men hun kigger kun på forsiden)
"Ja Per, så skal jeg lige se noget ID"
- giver hende mit kørekort, hun kigger på det, kigger på mig, og kigger på kørekortet igen
"Ja, det ser jo godt ud."
- hun finder pakken, og tager den PDA-dims jeg skal skrive under på
"Så Per, så skal jeg lige have din underskrift her"
- jeg skriver så, med tydelige bogstaver "JAN Andreasen" og slutter af med en lille fiks streg neden under.
- hun tager PDA'en igen, kigger på den, og giver mig så pakken.
Jeg står og tænker "What, WHAT, WHAAAAT?"
Jeg skal hente en pakke for min bror på posthuset.
Jeg kommer derned, og viser pakke-noten (der er fuldmagt, men hun kigger kun på forsiden)
"Ja Per, så skal jeg lige se noget ID"
- giver hende mit kørekort, hun kigger på det, kigger på mig, og kigger på kørekortet igen
"Ja, det ser jo godt ud."
- hun finder pakken, og tager den PDA-dims jeg skal skrive under på
"Så Per, så skal jeg lige have din underskrift her"
- jeg skriver så, med tydelige bogstaver "JAN Andreasen" og slutter af med en lille fiks streg neden under.
- hun tager PDA'en igen, kigger på den, og giver mig så pakken.
Jeg står og tænker "What, WHAT, WHAAAAT?"
Magten (50360) skrev:Og nu skal vi så til at arbejde med de værdier og hvordan vi kan forbedre os i forhold til dem.. -.-
Politisk Bullsh*t.
Magten (50362) skrev:Mhm.. Det er der nu også bred enighed om..
Med det sagt så er der en del tiltag for tiden som forsøger at vende skuden.. Spændene om de kan bryde igennem folks "sådan plejer vi ikke at gøre"-mentalitet ^_^
Held og lykke, især hvis i har ældre kollegaer..
Dem er der en del af :Pdidriksen86 (50363) skrev:Held og lykke, især hvis i har ældre kollegaer..
Lige i vores afdeling er modstanden mere fordi det altid pakkes ind i så noget politisk bullshit (citat: Porre) istedet for man bare siger "Hvad gør vi?".. Nu kan vi bruge en helvedes masse tid på møder og andet shit, hvorefter det sikkert bliver droppet, ligesom sidste gang for 1½-2 år siden..
...der igen igen igen må have fat i en kunde som ikke logger af sine RDP sessioner men disconnecter dem.. Det giver et ham af sager til os hver gang han skifter pw og hans session så hænger der -.-
..der har været til bisættelse af en af de nære venner i dag..
Jeg troede at det ville blive en dejlig afsked, men i stedet var det 40 minutters reklame for jul og jesus opstandelse og en gang i mellem faldt min vens navn lige mekanisk og tydeligt besværligt oplæst ind i mellem.. Fucking forpulede lortepræst!
Hader præster der taler om de afdøde som var de gode bekendte, men siger direkte forkerte ting og ikke engang har sat sig ind i hvad afdøde hedder.. FØJ for den danske folkekirke..
Jeg troede at det ville blive en dejlig afsked, men i stedet var det 40 minutters reklame for jul og jesus opstandelse og en gang i mellem faldt min vens navn lige mekanisk og tydeligt besværligt oplæst ind i mellem.. Fucking forpulede lortepræst!
Hader præster der taler om de afdøde som var de gode bekendte, men siger direkte forkerte ting og ikke engang har sat sig ind i hvad afdøde hedder.. FØJ for den danske folkekirke..
Jamen, hvis Vorherre ønsker at der skal komme et barn ud af en voldtægt, så det er det sådan det er.
Ikke at forglemme Vorherre også ønskede at voldtægten fandt sted i første omgang, ellers var han vel ikke almægtig.
I øvrigt synes jeg du bør passe på med det gudsbespottelse og what not, der er kristne her på siden!
Ikke at forglemme Vorherre også ønskede at voldtægten fandt sted i første omgang, ellers var han vel ikke almægtig.
I øvrigt synes jeg du bør passe på med det gudsbespottelse og what not, der er kristne her på siden!
...der er godt tilfreds med batteritiden på min Galaxy Note 2...
http://peecee.dk/uploads/122012/Screenshot.jpg
Et døgn med normalt brug for mit vedkommende.
http://peecee.dk/uploads/122012/Screenshot.jpg
Et døgn med normalt brug for mit vedkommende.
...Der blev glad for Plex på sin telefon igår.
Kæresten havde "julearrangement" der oprindeligt skulle være en tøseaften, det blev så ændret til at hun inviterede nogen Douchebags med.
Så forsvandt argumentationen for mig til at holde mig ude af huset.
Hun invitere flere end jeg har anbefalet, så nogen ender med at skulle sidde på gulvet.
De vælger at se BattleShip, som jeg har glædet mig til, men jeg nægter - på trods af tiggeri - at se med fordi jeg ikke vil ha oplevelsen ødelagt af folk der skal sidde og snakke.
Så jeg begiver mig til at bage Pizza-snegle i køkkenet.
Headset på, plex på telefonen som er placeret i en god højde (På min kaffemaskine) og så havde jeg ellers fred og ro :D
Kæresten havde "julearrangement" der oprindeligt skulle være en tøseaften, det blev så ændret til at hun inviterede nogen Douchebags med.
Så forsvandt argumentationen for mig til at holde mig ude af huset.
Hun invitere flere end jeg har anbefalet, så nogen ender med at skulle sidde på gulvet.
De vælger at se BattleShip, som jeg har glædet mig til, men jeg nægter - på trods af tiggeri - at se med fordi jeg ikke vil ha oplevelsen ødelagt af folk der skal sidde og snakke.
Så jeg begiver mig til at bage Pizza-snegle i køkkenet.
Headset på, plex på telefonen som er placeret i en god højde (På min kaffemaskine) og så havde jeg ellers fred og ro :D
NioBe (50370) skrev:...der er lidt irreteret over at sin SGS3 har en højere lysstyrke på Homescreen, men så snart man går på Internettet så dæmper den lyset... Why!?
...der ser ingen grund i at den skal dæmpe lyset så meget at man knap nok kan se hvad der forgår.
Bruger du den medfølgende browser? Den har sin egen lysstyrkeindstilling. Lad en it-kyndig vise dig.
Daniel-Dane (50372) skrev:NioBe (50370) skrev:...der er lidt irreteret over at sin SGS3 har en højere lysstyrke på Homescreen, men så snart man går på Internettet så dæmper den lyset... Why!?
...der ser ingen grund i at den skal dæmpe lyset så meget at man knap nok kan se hvad der forgår.
Bruger du den medfølgende browser? Den har sin egen lysstyrkeindstilling. Lad en it-kyndig vise dig.
Jamen forklar endelig hvad jeg skal kigge på. Siden jeg ikke er specielt IT kyndig....
NioBe (50370) skrev:...der er lidt irreteret over at sin SGS3 har en højere lysstyrke på Homescreen, men så snart man går på Internettet så dæmper den lyset... Why!?
Indstillingen er i den første menu, du får frem, når du trykker på menu-knappen. Alternativt kan du bruge Boat Browser, ligesom mig. Jeg synes at tap-zoom fungerer bedre i den, og ellers er den helt lige så flydende at bruge.
...der lige vil tilføje at det er irriterende at auto brightness i browseren ikke følger auto brightness i resten af OS'et.
Fordi du har aktiveret strømbesparelse.
Træk topmenuen ned og hold fingeren på strømbesparelse og fjern fluebenet ved skærmstrømsbesparelse.
... der har fået en mail om at min Raspberry PI er blevet afsendt ^_^
... der alligevel får en god jul!
... der alligevel får en god jul!
SlettetBruger (50376) skrev:Det forstår jeg ikke, Android folk elsker at de kan indstille hver pixel på deres telefon.
Jeg elsker at jeg kan skifte keyboardet, hvis det, der følger med sucks. Det fik mig i første omgang til at fravælge iOS, og i anden omgang WP (udover en mangel på velfungerende apps og de manglende updates). Det er som om app udviklere til WP laver deres apps og glemmer dem. De eneste apps, der blev opdateret jævnligt i de 5 måneder jeg bruge min Lumia 800 var system apps. De andre fik ingen eller måske en, på trods af mange fejl.
Magten (50380) skrev:Det er en ting jeg savner.. Swype <3
Nu har de trods alt bygget en Swiftkey-lignende forudsigelserind i WP8 keyboardet, så mon ikke Swype kommer i keyboardet i fremtiden... På min Note 2 har Samsung bygget det almindelige keyboard sammen med Swype og bygget Swiftkey-lignende forudsigelser ind. Det er fandme et lækkert keyboard. Kombinationen af mine 3 favoritter :-)
Jakob Jakobsen (50377) skrev:NioBe (50370) skrev:...der er lidt irreteret over at sin SGS3 har en højere lysstyrke på Homescreen, men så snart man går på Internettet så dæmper den lyset... Why!?
Fordi du har aktiveret strømbesparelse.
Træk topmenuen ned og hold fingeren på strømbesparelse og fjern fluebenet ved skærmstrømsbesparelse.
That did the trick. Det andet virkede ikke... Underlig måde de har gjort det på.
SlettetBruger (50376) skrev:Det forstår jeg ikke, Android folk elsker at de kan indstille hver pixel på deres telefon.
Det er forskelligt fra producent til producent. Jeg synes at 2 forskellige lyssætninger i SGS3 ikke helt gir mening. Men det er super fedt at jeg kan skifte til et andet SMS program, ny kalender... eller skifte mit tastatur om til hjerter og smileys!
NioBe (50382) skrev:Det er forskelligt fra producent til producent. Jeg synes at 2 forskellige lyssætninger i SGS3 ikke helt gir mening. Men det er super fedt at jeg kan skifte til et andet SMS program, ny kalender... eller skifte mit tastatur om til hjerter og smileys!
Det kan man sguda også på en iPhone o_O
Caek of Doom (50384) skrev:...der så Hobitten i går (nat).
Kan især godt li delen efter rulleteksterne med batman.
...Der deler Arbejds-historier
Bruger kommer ind, han modtager ikke mails på BB. Jeg piller batteriet ud pr std procedure, og giver ham den igen.
I kantinen siger han så "Den virkerstadig ikke, og skærmen virker heller ikke" og beder mig komme forbi senere.
Jeg kommer ned, venter på ham, skubber til hans mus så pc-skærmen tændes, tænker "deter nok skærmen på telefonen.
Han kommer ind.. "Hvordan fik du den til at virke?????!!!!"
"Bla bla.." "lad mig se din BB..."
"Jamen den virker også nu.
Alle i hans afdeling kigger på ham som om han var skør, og siger han burde give kage for hans dumhed.
Bruger kommer ind, han modtager ikke mails på BB. Jeg piller batteriet ud pr std procedure, og giver ham den igen.
I kantinen siger han så "Den virkerstadig ikke, og skærmen virker heller ikke" og beder mig komme forbi senere.
Jeg kommer ned, venter på ham, skubber til hans mus så pc-skærmen tændes, tænker "deter nok skærmen på telefonen.
Han kommer ind.. "Hvordan fik du den til at virke?????!!!!"
"Bla bla.." "lad mig se din BB..."
"Jamen den virker også nu.
Alle i hans afdeling kigger på ham som om han var skør, og siger han burde give kage for hans dumhed.
... der er ved at prøve Linux Mint (igen) efter megen besvær med Ubuntu 12.10 på min bærbare computer.
... der synes det kører rigtigt fint.
... der er overrasket over at (tung)NemID virker.
... der synes det kører rigtigt fint.
... der er overrasket over at (tung)NemID virker.
Det samme som nu - de har bare været ude med den store(!) tegnebog
.. der overvejer at prøve Sonos derhjemme, når nu de ligefrem tilbyder det uden videre. Er der nogen, der har erfaringer med hhv. Sonos og Hifi-klubben?
http://www.hifiklubben.dk/kundeklub/medlemstilbud/...
Thoroughbreed (50392) skrev:#50390
Betyder det, at du er klar til at købe min PS3 nu? B-)
Danish Dude (50394) skrev:.. der overvejer at prøve Sonos derhjemme, når nu de ligefrem tilbyder det uden videre. Er der nogen, der har erfaringer med hhv. Sonos og Hifi-klubben?
Det er sprit nyt de er begyndt på det der med at låne ud. Sonos er nemt at sætte op og nemt at betjene. Det kan læse direkte fra et SMB share og laver en lokal index liste på enhederne og man vælger hvad man vil spille med en touch fjernbetjening. De analoge outputs på enhederne er ikke vandvittigt nice, men de er heller ikke dårlige.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.