mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Faktisk bliver johannesbrødkerner (locust bean om man vil) brugt til at lave chokolade-hundekiks.
De har åbenbart en lille smag af chokolade? Det er i hvert fald en chokolade-erstatning :)
Faktisk bliver johannesbrødkerner (locust bean om man vil) brugt til at lave chokolade-hundekiks.
De har åbenbart en lille smag af chokolade? Det er i hvert fald en chokolade-erstatning :)
... der godt gad vide om Eva er trængende - og om hun bor i midtbyen?
- edit -
Og så lige billedet:
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_4881.jpg
- edit2 -
Det er trods alt Eva der har skrevet under! Se selv! E. L. Skov = Elskov = Eva L. Skov!
Coincidence? I think NOT!
- edit -
Og så lige billedet:
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_4881.jpg
- edit2 -
Det er trods alt Eva der har skrevet under! Se selv! E. L. Skov = Elskov = Eva L. Skov!
Coincidence? I think NOT!
Thoroughbreed (50383) skrev:Det kan man sguda også på en iPhone o_O
Ikke helt på samme måde som med android synes jeg. :)
...der nu er medlem af HBO med et 6 mdr. GRATIS! abonnement.
...der synes ikke at deres APP til android er så god...
...der har oplevet app'en crashe op til flere gange nu under et afsnit.
Thoroughbreed (50392) skrev:Det samme som nu - de har bare været ude med den store(!) tegnebog
Thoroughbreed (50399) skrev:Jamen, jeg får jo ikke ekstra?
Hvis du har skiftet arbejde, og den nye arbejdsgiver har været ude med den store pengepung, og du ikke får ekstra penge ud af det... hvem fik så den store transfersum, som der var prisfastsat på dig?
...Der fik krampe i sin læg, efterfulgt af krampe i foden, igår.
Giver indtil videre skylden til mine nye sko, som jeg havde på igår for første gang.
http://www.vivobarefoot.com/us/off-road-mid-mens-6...
Giver indtil videre skylden til mine nye sko, som jeg havde på igår for første gang.
Måske kan vi finde ud af noget, min kæreste vil voldsomt meget gerne springe faldskærm... og jeg skal naturligvis med. >_<
SlettetBruger (50410) skrev:Måske kan vi finde ud af noget, min kæreste vil voldsomt meget gerne springe faldskærm... og jeg skal naturligvis med. >_<
Garanteret! Jeg er dog bange for at jeg fryser fast i flyet og klamre mig fast til et og andet... Men burde næsten prøve det..
Veninden presser også til bungee jumping... Men af én eller anden grund synes jeg at det virker meget voldsommere.
NioBe (50411) skrev:Garanteret! Jeg er dog bange for at jeg fryser fast i flyet og klamre mig fast til et og andet... Men burde næsten prøve det..
Veninden presser også til bungee jumping... Men af én eller anden grund synes jeg at det virker meget voldsommere.
Du bliver så vidt jeg ved spændt fast til en erfaren faldskærms instruktør/springer på nogle af de første spring. Så Der har du noget at klamre dig til :)
Kommer det ikke an på hvad man bestiller? Min far sprang alene første (og sidste ^^) gang..Hamderbob (50412) skrev:Du bliver så vidt jeg ved spændt fast til en erfaren faldskærms instruktør/springer på nogle af de første spring. Så Der har du noget at klamre dig til :)
Kunne godt tænke mig både det og bungeejump, men jeg er sgu en kælling på det punkt må jeg indrømme.
De første hop skal gøres som tandem, medmindre man bliver smidt ud som gods, hvor faldskærmen udløses automatisk, så snart du har forladt flyet.
Det gør så at man slet ikke oplever det frie fald.
Det fik jeg i hvert fald at vide, da jeg var med til at arrangere et spring til en polterabend.
De første hop skal gøres som tandem, medmindre man bliver smidt ud som gods, hvor faldskærmen udløses automatisk, så snart du har forladt flyet.
Det fik jeg i hvert fald at vide, da jeg var med til at arrangere et spring til en polterabend.
Hamderbob (50412) skrev:NioBe (50411) skrev:Garanteret! Jeg er dog bange for at jeg fryser fast i flyet og klamre mig fast til et og andet... Men burde næsten prøve det..
Du bliver så vidt jeg ved spændt fast til en erfaren faldskærms instruktør/springer på nogle af de første spring. Så Der har du noget at klamre dig til :)
Det er derfor jeg godt kunne tænke mig det... skulle jeg selv hoppe ville jeg bare ende med at splatte ud på jorden. :P
Magten (50414) skrev:Kunne godt tænke mig både det og bungeejump, men jeg er sgu en kælling på det punkt må jeg indrømme.
Vi må tage en fælles Newz-faldskærms-udsprings-tur. :P
Du har sikkert glemt at få nok væske.SlettetBruger (50408) skrev:...Der fik krampe i sin læg, efterfulgt af krampe i foden, igår.
Ronson (50417) skrev:Du har sikkert glemt at få nok væske.
Doktor Ronson har ret. Men det er et dagligt "problem".
...der ser en lys fremtid for WP8 moddere og WP8 piratsoftware...
http://www.theverge.com/2012/12/13/3764580/windows...
http://www.theverge.com/2012/12/13/3764580/windows...
Legede med en Lumia920 igår.
Plastikken klikkede når man trykkede på det (lige over kameraknappen - min kammerat hader mig for at påpege det.
Anyhow, de har ikke fikset deres lorte kalender endnu, fuldstændig ubrugelig for business. De snakkede allerede tilbage før Mango om at der skulle gøres noget ved det.
På minLumia 800 kan man ikke se længere tilbage end 5-6 måneder. kan man det på WP8?
Plastikken klikkede når man trykkede på det (lige over kameraknappen - min kammerat hader mig for at påpege det.
Anyhow, de har ikke fikset deres lorte kalender endnu, fuldstændig ubrugelig for business. De snakkede allerede tilbage før Mango om at der skulle gøres noget ved det.
På minLumia 800 kan man ikke se længere tilbage end 5-6 måneder. kan man det på WP8?
Magten (50414) skrev:Min far sprang alene første (og sidste ^^) gang..
Sprang han ud (som homoseksuel)
Døde han i faldet?
- to many questions unanswered >_<
NioBe (50416) skrev:Vi må tage en fælles Newz-faldskærms-udsprings-tur. :P
JA!
Hånter arrangerer det, Elskov og Caek står for det, Ronson kigger på, og Yvossen er chauffør!
Hmm, synes ikke jeg har lagt mærke til det på min mors.. Må jeg lige prøve i al hemmelighed så jeg ikke ødelægger hendes oplevelse ^^SlettetBruger (50420) skrev:Plastikken klikkede når man trykkede på det (lige over kameraknappen - min kammerat hader mig for at påpege det.
...der langt om længe flytter til Retortvej med jobbet på mandag.. Så er der sgu kantine igen, yay!
Jeg er nemlig sikker på vi engang har snakket læg-krampe her på siden og der var det pga. væske/saltmangel.SlettetBruger (50418) skrev:Ronson (50417) skrev:Du har sikkert glemt at få nok væske.
Doktor Ronson har ret. Men det er et dagligt "problem".
Så du må i gang med saltvand.
OxxY (50423) skrev:... der har smidt 16gb ram i damens grådige aluminiumsdåse. OsX er effektivt min bare numse ... Efter opstart var passiv+aktiv+låst ram =1.66gb og det eneste jeg havde startet var finder for at starte aktivity monitor ....
eh hvad bruger ram? har 1gb fri ud af 3 og kører en masse lort
OxxY (50423) skrev:... der har smidt 16gb ram i damens grådige aluminiumsdåse. OsX er effektivt min bare numse ... Efter opstart var passiv+aktiv+låst ram =1.66gb og det eneste jeg havde startet var finder for at starte aktivity monitor ....
Tilgængelig: 1,04 GB
Låst: 1,29 GB
Aktiv: 3,22 GB
Passiv: 2,44
Brugt: 6,96
- forstår ikke helt hvordan OSX tæller ram, jeg har 8 at gøre godt med o_O
Men har en halv mulliard ting kørende (Firefox med ~50 faneblade, skype, EOS Utility, Filezilla, Thunderbird, MSN, iTunes + det løse)
apkat (50426) skrev:OxxY (50423) skrev:... der har smidt 16gb ram i damens grådige aluminiumsdåse. OsX er effektivt min bare numse ... Efter opstart var passiv+aktiv+låst ram =1.66gb og det eneste jeg havde startet var finder for at starte aktivity monitor ....
eh hvad bruger ram? har 1gb fri ud af 3 og kører en masse lort
Var nogeti retning af passiv 100meg, aktiv 500 meg, låst 1000 meg. LIGE efter system start, havde ikke rørt andet end finder+activity monitor. Kan ikke gennemskue hvad de låste bliver brugt til, og er lidt ligeglad. Der kom extra ram i fordi Adobe bruger ram som en i helvede til deres programmer. Der var 4gb i før, og damen brokkede sig over den var sløv, så tjekkede lige ram forbruget, og den havde ca 4giga swap som den stod og hyggede sig med >_< Så er det jo godt at 16giga ram koster en plov.
Og forresten lol @ applestore 2x4 giga ddr3 ram, 1600 bobs ... så er det da også betalt.
Nu bliver jeg i tvivl om han lavede nogle tandem spring under træningen.. Det kan godt være faktisk ^^Jakob Jakobsen (50415) skrev:#14
OxxY (50429) skrev:#50427
erm 1,04 GB +1,29 GB + 3,22 GB +: 2,44 =7.9 ~ 8gb
6,96 + 1.04 = 8gb
Den tæller da fint...
Jeg mente nu mere hvad forskellen på låst, aktiv og alt det der :P
... der cykler på arbejde nu ... So long suckers!
http://2.bp.blogspot.com/-3iUd1StwSI8/T7sqXvTWlDI/...
http://2.bp.blogspot.com/-3iUd1StwSI8/T7sqXvTWlDI/...
..der lige havde en af de mindre skarpe brugere igennem..
Ham: Jeg kan ikke printe ud
Mig: Får du nogen fejl?
Ham: Nej
Mig: Hvad nummer har printeren? Det er et 5-cifret tal
Ham: 17
Mig: Det skal være på 5 cifre
Ham: Der står kun 17
Mig: Okay, hvad står der hvis du går i Start og printere og faxenheder?
Ham: Der står ikke noget
Mig: Hvad mærke og model er printeren så?
Ham: Oki
Mig: Ja, og modelnummeret?
Ham: Det står der ikke
Mig: Hvad nummer har din computer? 6+2 cifre er det på
Ham: 01
Mig: Ja, og så de 6 cifre før det
Ham: Nårh, 910001
*logger på*
Mig: Ja, det er printer 00117 du mener? (som står listet under printere i vinduet som han åbnede)
Ham: Ja
Mig: Der står ikke nogen fejl her, hvad står der på displayet af den?
Ham: Der står ikke noget, men alle lamperne står og blinker
Mig: Okay, hvad står der ud for de lamper der blinker
Ham: Noget med toner og så skriver den også i displayet at der sidder papir fast
Mig: Har du tjekket om der sidder papir fast?
Ham: Nej det ved jeg ikke hvordan man gør, det var jo derfor jeg ringede
Man bliver sgu lidt træt nogle gange...
Ham: Jeg kan ikke printe ud
Mig: Får du nogen fejl?
Ham: Nej
Mig: Hvad nummer har printeren? Det er et 5-cifret tal
Ham: 17
Mig: Det skal være på 5 cifre
Ham: Der står kun 17
Mig: Okay, hvad står der hvis du går i Start og printere og faxenheder?
Ham: Der står ikke noget
Mig: Hvad mærke og model er printeren så?
Ham: Oki
Mig: Ja, og modelnummeret?
Ham: Det står der ikke
Mig: Hvad nummer har din computer? 6+2 cifre er det på
Ham: 01
Mig: Ja, og så de 6 cifre før det
Ham: Nårh, 910001
*logger på*
Mig: Ja, det er printer 00117 du mener? (som står listet under printere i vinduet som han åbnede)
Ham: Ja
Mig: Der står ikke nogen fejl her, hvad står der på displayet af den?
Ham: Der står ikke noget, men alle lamperne står og blinker
Mig: Okay, hvad står der ud for de lamper der blinker
Ham: Noget med toner og så skriver den også i displayet at der sidder papir fast
Mig: Har du tjekket om der sidder papir fast?
Ham: Nej det ved jeg ikke hvordan man gør, det var jo derfor jeg ringede
Man bliver sgu lidt træt nogle gange...
Magten (50435) skrev:Man bliver sgu lidt træt nogle gange...
Printeren virker ikke, og der er nogle lys der blinker på printeren, som ikke plejer at blinke, men det vælger han ikke at fortælle. Jeg forstår ikke den slags menneskers logik. Men jeg har snakket med tusinder af dem.
Same, der er utrolig mange der mener at "der her sker så tit, så det ved IT sku nok hvad er bare vi siger: det virker ikke"
De glemmer bare at vi har 250 andre brugere der også siger "det virker ikke" :P
De glemmer bare at vi har 250 andre brugere der også siger "det virker ikke" :P
...som har mistet en tand og den var meget vis(visdoms tand)
...som nu har ondt der hvor tanden sad -__-
...som nu har ondt der hvor tanden sad -__-
Magten (50440) skrev:Jeg har kørt med 4GB i min MBP i 3 år og kørt flere VMs på samme tid uden det var et problem.. Hvad laver din kæreste dog?OxxY (50439) skrev:... der er glad for han købte 16 og ikke 8gb til damens mac, activity monitor siger peak forbrug i dag var på 13gb.
Photoshop :p Den åd 8-9 og Indesign hapsede nok omkring 2.
Ronson (50442) skrev:Hvad sker der for kvinder og RAM
I modsætning til mandens kondensatorbaserede RAM, holder kvindernes flash RAM over lang tid. Det gør dem bla. i stand til at huske aftaler, fødselsdage, samt at dagens rod ikke var der i går.
apkat (50444) skrev:OxxY (50439) skrev:... der er glad for han købte 16 og ikke 8gb til damens mac, activity monitor siger peak forbrug i dag var på 13gb.
Hvordan ser du peak forbrug?
Erm... syntes der stod maksimalt brug (den er dansk adr) men jeg kan have læst galt og den bare brugte 13 på det tidspunkt, photoshop brugte ihvertfald 8-9 og der var andre ting åbne.
(jeg forsøger at bruge så lidt tid som muligt på den, så er kun når tøsen har problemer at jeg kigger på den)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.