mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
@faldskærm
Man kan enten tage et tandemspring fra 3-4 km højde. Her er man spændt på en voksen der står for udløsning osv
Eller:
Tage en uddannelse på ca 44 spring. De første 5 er med sratic line hvor faldskærmenautomatisk får udløsning og då bygger man mere og mere pg mere fritdald på.
Sidste mulighed er en accellereret uddannelse på vistnok 10 spring hvor man er alene i fritfald fra starten men har to insttuktører der hjælper en på vejen ned.
Det hedder vistnok arff
Man kan enten tage et tandemspring fra 3-4 km højde. Her er man spændt på en voksen der står for udløsning osv
Eller:
Tage en uddannelse på ca 44 spring. De første 5 er med sratic line hvor faldskærmenautomatisk får udløsning og då bygger man mere og mere pg mere fritdald på.
Sidste mulighed er en accellereret uddannelse på vistnok 10 spring hvor man er alene i fritfald fra starten men har to insttuktører der hjælper en på vejen ned.
Det hedder vistnok arff
...der synes at dette er spændende læsning om barefoot running og heel-strikers.
Meget. Jeg gad godt vide hvordan de regner det energiforbrug ud.
Jeg har engang læst at noget af det mest energikrævende under løb er at hive benet frem efter et skridt. Det imødekommer man ved at lave "heel flick" (op med med hælen inden benet trækkes frem) Men artiklen nævner intet om det er regnet med.
Jeg har engang læst at noget af det mest energikrævende under løb er at hive benet frem efter et skridt. Det imødekommer man ved at lave "heel flick" (op med med hælen inden benet trækkes frem) Men artiklen nævner intet om det er regnet med.
... der lige ved et tilfælde fandt ud af, at hele internettet er åbent på mit arbejde igen ... BONUS! Så skal medielicensen fandme bruges til noget fornuftigt!...
SlettetBruger (50463) skrev:Jeg har engang læst at noget af det mest energikrævende under løb er at hive benet frem efter et skridt.
Det kan godt være at det er noget af det mest energikrævende. Men det mest energikrævende må være at trække benet tilbage og rette det ud... Det giver acceleration, og i processen skal du løfte hele overkroppen. Det passer også fint med muskelstørrelserne.
Det næst mest energikrævende må være at trække benene frem igen ;-)
Er du ansat eller indlagt (og hvad er forskellen?)
Er du ansat eller indlagt (og hvad er forskellen?)
...der lige har været på staden og købe julegave til sin far...
...hvis forældre har bestilt ny sofa og lænestol.. Så ryger deres gamle lænestol sgu hjem til mig.. Nice!
...hvis forældre har bestilt ny sofa og lænestol.. Så ryger deres gamle lænestol sgu hjem til mig.. Nice!
Snakkede lige med min far.. Han tog et weekendkursus med undervisning lørdag og lidt af søndagen, efterfulgt af et single spring.. Dog med static line.. Men det er en del år siden så der kan nemt være ændret i reglerne :Pdrbravo (50451) skrev:@faldskærm
Eller:
Det hedder vistnok arff
Magten (50470) skrev:...der lige har været på staden og købe julegave til sin far...
Hvis du var min søn blev du strøget fra testamentet ASAP >_<
... der virkelig ikke forstår folk der giver sådan nogle latterlige ting som folkeaktier, eller geder i julegaver ... Medmindre folk vitterligt ønsker sig en ged ò_Ó
Thoroughbreed (50471) skrev:... der virkelig ikke forstår folk der giver sådan nogle latterlige ting som folkeaktier, eller geder i julegaver ... Medmindre folk vitterligt ønsker sig en ged ò_Ó
Vil du hellere have sokker?
Thoroughbreed (50471) skrev:Magten (50470) skrev:...der lige har været på staden og købe julegave til sin far...
... der virkelig ikke forstår folk der giver sådan nogle latterlige ting som folkeaktier, eller geder i julegaver ... Medmindre folk vitterligt ønsker sig en ged ò_Ó
Der er ikke mange, der mangler noget i dag. Kender I nogen, der mangler et eller andet i august - og som ikke køber det omgående, men i stedet skriver det på ønskesedlen til jul i stedet for?
Manofsciencemanoffaith (50472) skrev:Vil du hellere have sokker?
Meget gerne! Jeg er næsten løbet tør for sokker der er behagelige og uden huller!!! Også gerne lidt underbukser, de fleste er ved at være hullede. Jeg har også kun for t-shirts tilbage der er værd at have på, de nyeste er fra min fødselsdag i Juni.
Men, sokker, ja tak!
...der lige har nydt ½ times synsforstyrrelser, svimmelhed, samt vejrtrækningsproblemer, efter at have skruet en enkelt lampe op.
...der tror han mangler lidt energi.
Jakob Jakobsen (50476) skrev:...der lige har nydt ½ times synsforstyrrelser, svimmelhed, samt vejrtrækningsproblemer, efter at have skruet en enkelt lampe op.
Jeg læste det først som skrue op for, altså på en lysdæmper, og tænkte holdaop :P
Min far er for Christiania hele vejen igennem og har ikke rigtig nogen ønsker der ligger indenfor det prisleje vi giver i (100-150kr).. Sådan en aktie er tilpas billig og sjov/anderledes til at det giver mening :)Thoroughbreed (50471) skrev:Magten (50470) skrev:...der lige har været på staden og købe julegave til sin far...
Og så plantede Bodil Jørgensen sin underskrift på den sammen med et "Hold di kæft" :)
Magten (50479) skrev:Min far er for Christiania hele vejen igennem og har ikke rigtig nogen ønsker der ligger indenfor det prisleje vi giver i (100-150kr).. Sådan en aktie er tilpas billig og sjov/anderledes til at det giver mening :)
Og så plantede Bodil Jørgensen sin underskrift på den sammen med et "Hold di kæft" :)
Well, hvis han er sådan en hippie der rent faktisk ville blive glad for det - så er det fair nok ^_^
Jeg troede du var en af de der "giv en ged"-typer ... Og de folk skulle skydes!
Præcis.. Jeg er heller ikke selv til det der "her en gave, du støtter noget jeg kan lide" :)Thoroughbreed (50480) skrev:
Well, hvis han er sådan en hippie der rent faktisk ville blive glad for det - så er det fair nok ^_^
Jeg troede du var en af de der "giv en ged"-typer ... Og de folk skulle skydes!
...der lige har set Dark Knight Rises på bluray.. Det var da godt nok en skuffende oplevelse.. Elendig lyd, elendige effekter og elendigt klippet..
...der har bestilt to stk Short Crust cases.. Desværre lang ventetid :(
Magten (50490) skrev:...der har bestilt to stk Short Crust cases.. Desværre lang ventetid :(
Ser sgu interessant ud!.. Men $30? Det lyder mig sgu lidt dyrt for et cover til en R-PI
... der lige har fået post
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_2304.jpg
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_8786.jpg
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_0658.jpg
... der opdagede at jeg ikke havde en USB > Micro-USB
... der måtte betale 149 kr for et kabel!
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_4267.jpg
... der virkelig ikke kan finde ud af den måde en iPhone navngiver billeder på IMG_2304 > IMG_8786 > IMG_0658 > IMG_4267
De blev taget i den rækkefølge o_O
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_2304.jpg
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_8786.jpg
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_0658.jpg
... der opdagede at jeg ikke havde en USB > Micro-USB
... der måtte betale 149 kr for et kabel!
http://peecee.dk/uploads/122012/IMG_4267.jpg
... der virkelig ikke kan finde ud af den måde en iPhone navngiver billeder på IMG_2304 > IMG_8786 > IMG_0658 > IMG_4267
De blev taget i den rækkefølge o_O
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.