mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
....der har brugt sin aften på at være Good Guy Jesper tre gange..
...der 1 gang har været "idioten det forhindrede en slåskamp", 1 gang har været "den ikke så fulde der kunne tage sig af se virkelgt fulde", og en gang er belevet omtalt som ham alle piger ønskede som kæreste...
FML.
...der 1 gang har været "idioten det forhindrede en slåskamp", 1 gang har været "den ikke så fulde der kunne tage sig af se virkelgt fulde", og en gang er belevet omtalt som ham alle piger ønskede som kæreste...
FML.
Magten (50705) skrev:...der havde planlagt at køre til Tønder imorgen formiddag.. Det får vejret så lavet om på -.-
Hvornår går turen hjem?
.. der spørger om ikke det er en raclette??
... der drømmer om SSD disk og surfer nettet tynd efter anbefalinger.
... der hører konen og genboen stå i køkkenet og lave mad sammen med terroristen (bettemanden).
... der hører konen og genboen stå i køkkenet og lave mad sammen med terroristen (bettemanden).
Hr. Kejser (50714) skrev:.. der spørger om ikke det er en raclette??
Mort (50716) skrev:Hr. Kejser (50714) skrev:... der drømmer om SSD disk og surfer nettet tynd efter anbefalinger.
Da jeg købte min, var Intel S520 og Kingston de to mest anbefalede mærker. Jeg er meget tilfreds med min S520.
Jeg har købt 3 tilfældige (hvor performance og pris så fornuftig ud) og er fuldt ud tilfredse med alle 3.
Jeg har svært ved at forestille mig at man kan mærke forskel - og slet ikke hvis man kommer fra en HDD.
Lad da være med at bruge måneder på at finde den perfekte SSD. Inden der er gået et par måneder er der alligevel kommet en bedre controller, pladsen er fordoblet og prisen er halveret...
... der heller ikke i år når at komme i julestemning.
... der lige har hentet 800 gram mørbrad steaks hos slagteren.
... der glæder mig.
... der lige har hentet 800 gram mørbrad steaks hos slagteren.
... der glæder mig.
Stfu! Det regner!
... der er ved at være træt af julen - godt den snart er overstået!
... der godt gad drikke en kop kaffe med Newz' egen freak - SlettetBruger
Stfu! Det regner!
Thoroughbreed (50724) skrev:#50723
Stfu! Det regner!
Jeg synes i skal flytte røven til Rødekro / Aabenraa (begge to) og drikke en øl/kaffe med undertegnede. Jeg er spærret inden med familien og jeg magter det ikke.
Ronson (50725) skrev:...der ikke har andet i huset end kaffe, pulversuppe og frosne hot wings. Det kunne være værre.
Det lyder som en dejlig aften for Just-eat?
Ronson (50725) skrev:...der ikke har andet i huset end kaffe, pulversuppe og frosne hot wings. Det kunne være værre.
Ingen øl? :O
Nah, fandt lige 2 svinemørbrad bagerst i fryseren. Så blev det alligevel jul.Hånter (50726) skrev:Det lyder som en dejlig aften for Just-eat?
Kun en meget gammel cult shaker.. Jeg er slet ikke sikker på den er fra dette årti.Manofsciencemanoffaith (50727) skrev:Ingen øl? :O
Mort (50741) skrev:Brugernavn (50734) skrev:...der kører WP 7.8 på sin Lumia 800. Det er smart med de nye tiles.
Hvornår er det kommet ud?
Det er ikke udkommet endnu, men jeg har downloadet det med navifirm og flashet med Nokia Care Suite.
Magten (50743) skrev:Endnu et minus til Google i min bog.
Jeg synes generelt at Google er blevet dårligere til at levere de søgeresultater man søger efter.
Jeg oplever mange gange at specificere filtre, som bare bliver ignorereret af Google, så jeg selv skal sidde og bladre en masse sider igennem og checke om de indeholder de søgeord jeg har bedt Google om at filtrere på.
Jeg tror at Google er blevet for store og fokuserer på for mange ting på een gang, i stedet for at fokusere på søgninger.
Vi mangler lige at der kommer en ordentlig søgemaskine på markedet, til at være et godt alternativ til Google. Bing er desværre heller ikke meget værd.
Enig :)Mort (50746) skrev:Jeg tror at Google er blevet for store og fokuserer på for mange ting på een gang, i stedet for at fokusere på søgninger.
...der lige skulle hjælpe sin onkel med at sætte hans iPad op så han kunne styre sin ATV3.. Vi tester alt muligt, resetter, restarter og intet virker.. Der dukker aldrig noget op i Remote app'en på iPad'en og der er ingen fejlmeddelser... For lige at tjekke om det er firewallen der spærrer (han har ikke sit eget wifi, det kører over firmaet) laver jeg et hotspot på mobilen og kobler begge enheder på, bum så virker det.
Hvorfor kan Apple ikke finde ud af at skrive en så simpel fejlmeddelse? Det er da til at få lange løg af.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.