mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...hvis onkel ikke gad sidde oppe mere, så nu blev vi smidt i seng.. Han havde så glemt at der var et par flasker vin åbne endnu, så vi fortsætter på mit værelse >_<
... der fik sokker til jul! Wooohoooooooo! Nu har jeg endelig sokker uden huller! Det er ved at være noget tid siden at jeg har prøvet det!
...der synes at det er svinsk at newz-crew ikke har godkendt en eneste nyhed, siden den 20.
Nu kan de jo tage og slette hver eneste indsendte nyhed, fordi den er "for gammel".
Nu kan de jo tage og slette hver eneste indsendte nyhed, fordi den er "for gammel".
Mener du at vi er et kristent land, fordi kongehuset er det, eller fordi der er 25-30% danskere der tror på kristendommen?
Mener du at vi er et kristent land, fordi kongehuset er det, eller fordi der er 25-30% danskere der tror på kristendommen?
du kan tælle mig med på at hvis der kom en afstemning i DK om vi skal være et kristent land eller ej så ville jeg stemme NEJ
du kan tælle mig med på at hvis der kom en afstemning i DK om vi skal være et kristent land eller ej så ville jeg stemme NEJ
...der passerer JJ's turf i dag.
...der skal til Falster og æde og drikke til jeg bogstaveligt talt går i brædderne.
...der skal til Falster og æde og drikke til jeg bogstaveligt talt går i brædderne.
Det er et af de store problemer, at 80% af danskere er medlem af folkekirken, fordi de er blevet konfirmeret.
Det er dog kun omkring 25-30 %, i følge undersøgelser, der tror på kristendommen.
Forstår stadig ikke hvordan man kan indgå en bindende kontrakt, før man er myndig, bare fordi der er tale om en tro.
Det er et af de store problemer, at 80% af danskere er medlem af folkekirken, fordi de er blevet konfirmeret.
Det er dog kun omkring 25-30 %, i følge undersøgelser, der tror på kristendommen.
Forstår stadig ikke hvordan man kan indgå en bindende kontrakt, før man er myndig, bare fordi der er tale om en tro.
Jakob Jakobsen (50774) skrev:#72
Man burde AKTIVT selv skulle melde sig ind i folkekirken når man blev 18 år...så ville medlemstallet rasle ned...
... der fandt en Fallout 2 cd neden under alle DVD'erne i flyttekassen
... der har noget at lave i juleferien ^_^
... der har noget at lave i juleferien ^_^
... der hader win8 >_<
Kan ikke se film på www.afac.dk
Kan ikke hente/opdatere flash player
Kan ikke hente iTunes
>_<
Kan ikke se film på www.afac.dk
Kan ikke hente/opdatere flash player
Kan ikke hente iTunes
>_<
... der ikke fatter hvordan fanden kan det være irellevant puhbæ?! JEG BRUGER DEN RIGTIGE SYNTAX I EN TRÅD UDEN EMNE >_< ... Terra har nogle gange ret når han siger, at du rater med røven
@Magten - jeg tror at jeg brugte den "rigtige" IE? Det var i hvertfald i desktop - omend film virkede hverken eller. Skulle se på noget krudt ved min svigerinde, men vi måtte nøjes med min telefon ... Lorte ting >_<
Mht iTunes skete der intet når downloaden skulle starte o_O
@Magten - jeg tror at jeg brugte den "rigtige" IE? Det var i hvertfald i desktop - omend film virkede hverken eller. Skulle se på noget krudt ved min svigerinde, men vi måtte nøjes med min telefon ... Lorte ting >_<
Mht iTunes skete der intet når downloaden skulle starte o_O
Får ingen fejl, og når jeg går ind under iTunes og trykker "hent iTunes" får jeg en ny side hvorpå der står "Tak fordi du hentede iTunes" ...
Det var på min svigerindes computer, og gad ikke bruge så meget tid på det, en eller anden Toshiba something something .. Skrammel!..
Fatter heller ikke helt hvorfor jeg ikke kan hente Flash Player, får en "help"-side fra Adobe hvis jeg trykker "download flash player", som siger at jeg skal kigge i mine addons (hvor jeg kun kan finde shockwave player)
Nå pyt! Gider ikk tænke mere på det ^_^
... der siger sov godt!
Får ingen fejl, og når jeg går ind under iTunes og trykker "hent iTunes" får jeg en ny side hvorpå der står "Tak fordi du hentede iTunes" ...
Det var på min svigerindes computer, og gad ikke bruge så meget tid på det, en eller anden Toshiba something something .. Skrammel!..
Fatter heller ikke helt hvorfor jeg ikke kan hente Flash Player, får en "help"-side fra Adobe hvis jeg trykker "download flash player", som siger at jeg skal kigge i mine addons (hvor jeg kun kan finde shockwave player)
Nå pyt! Gider ikk tænke mere på det ^_^
... der siger sov godt!
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.