mboost-dp1

Jeg er ham...

Gå til bund
Gravatar #55001 - Nåkja
21. jun. 2013 07:19
Thoroughbreed (54997) skrev:
Could it be?...

Naaah. Jeg tvivler.
Gravatar #55002 - Nåkja
21. jun. 2013 07:24
Magten (54954) skrev:
Og hvad sker der lige for rating står oveni firmanavnet i Play? :o

Google sker der for det. Der har været problemer med tekst, der flyder hen over ratings, siden jeg startede med at bruge Android eclair i sin tid.
Gravatar #55003 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 07:28
Magten (54999) skrev:
Så længe newz ikke vil lave et system der gør at vi kan diskutere nyheder de ikke lige finder interessante så er det den eneste måde at gøre det på jo :(

Tag den med Huawei som vil købe Nokia - jeg indsendte den, men fik at vide at jeg selv skulle skrive teksten.

Det kunne man jo gøre istedet. Det er sjældent at de nyhedstråde har mere end 2-3 kommentarer alligevel.
Gravatar #55004 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 07:35
"Hey LinguaIgnota, det er godt at se dig. Hvordan går det, mand?" - Nej? Mkay, så. Altså, jeg forventer ikke en rød løber eller noget, men et lille "godmorgen" havde vel været på sin plads. Jeg har sgu aldrig før skullet medbringe hverken billedlegitimation eller dåbsattest, når jeg har frekventeret Newz. Da fuck går dét nu ud på?

Men fair nok, hvis man ligefrem skal bekræfte sin identitet og alt muligt, så kan jeg da nævne, at jeg for halvandet års tid siden, under en tur i Netto med Failfarve, Sysser og MiniSnøvs, fik den ondeste hjertebanken og akkurat nåede hjem til MiniSnøvs, før jeg døde. Eller nærmest døde. På hans køkkengulv.
Vi åd vist nok indbagt pizza den aften.
Jeg kan også give en rutevejledning til den have på Frederiksberg, hvor jeg begravede et stykke klinke fra svømmehallen i Pripyat. - Det ligger i et ca. 10 cm. dybt hul på et græsareal bag Lauritz-kollegiet på Frederiksberg. Medbring en geigertæller, røvhuller.

Ku' vi så evt. være lidt søde ved hinanden og sympatisere lidt med onkel Ignota, der søger trøst hjemme på Newz, fordi han har rodet sig ud i noget værre snavs med øl og lidt for unge damer? Det ville bare være alletiders.
Gravatar #55005 - Magten
21. jun. 2013 07:39
Hey LinguaIgnota, det er godt at se dig. Hvordan går det, mand?

Thoroughbreed (55003) skrev:
Tag den med Huawei som vil købe Nokia - jeg indsendte den, men fik at vide at jeg selv skulle skrive teksten.

Det kunne man jo gøre istedet. Det er sjældent at de nyhedstråde har mere end 2-3 kommentarer alligevel.
Det kunne man, men jeg gider personligt ikke sidde og skrive nyheder bare for at kunne diskutere dem :)

Hvis newz nu bare smed afviste nyheder ud i et forum, så kunne vi diskutere dem selvom newz ikke er hurtige nok/mener de er relevane eller noget helt tredje.

Der er iøvrigt også en del af de tråde der ikke er nyheder men bare blog indlæg og oplæg til diskussioner, så de giver ikke mening at indsende :)
Gravatar #55006 - Qw_freak
21. jun. 2013 07:39
Onkel Ignota (55004) skrev:
. . . . . .

Hvorfor den nye profil...?
Gravatar #55007 - Nåkja
21. jun. 2013 07:42
Jeg har sgu aldrig før skullet medbringe hverken billedlegitimation eller dåbsattest, når jeg har frekventeret Newz. Da fuck går dét nu ud på?

Godmorgen, Lingu. Godt at se dig! Velkommen til en verden af wannabees og frit valg af profilnavne!
Gravatar #55008 - Nåkja
21. jun. 2013 07:48
Ku' vi så evt. være lidt søde ved hinanden og sympatisere lidt med onkel Ignota, der søger trøst hjemme på Newz, fordi han har rodet sig ud i noget værre snavs med øl og lidt for unge damer? Det ville bare være alletiders.

Jeg er sikker på at der mangler en anekdote her...

Men jeg tror det er en god idé at du skaffede dig af med den klinke... hvad med jakken? Lyser den stadig i mørke? Eller fik ham den stereotype russike vagt tævet alt det radioaktive støv ud af den, inden han fik flået knappen af?
Gravatar #55009 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 07:54
Velkommen tilbage Onkel Ignota :D Godt at se dig ..

- hvorfor filan beholdte du ikke den klinke? Din klinke >_<

Gravatar #55010 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 07:58
Det manglede kraftedeme bare. Og jo tak, jeg klager ikke.

Man kan ikke genaktivere en lukket profil, kan man? Jeg får i hvert fald at vide, at LinguaIgnota ikke findes. Til gengæld har jeg stadig den bruger, jeg i sin tid oprettede for at pushe manuskriptidéer på Filmz, fandt jeg ud af. Hurra, mand, den skal nok blive nyttig engang. Eller noget.

478907111414718754684 (55008) skrev:

Jeg er sikker på at der mangler en anekdote her...

Men jeg tror det er en god idé at du skaffede dig af med den klinke... hvad med jakken? Lyser den stadig i mørke?

Det er en pissesørgelig historie om rå, maskulin charme, letpåvirkelige tøsebørn og stenhårde erektioner. Jeg græder tørre tårer, mand.

Og joeh, frakken har jeg stadigvæk, men den er blevet luftet igennem nogle gange siden, så jeg tvivler på, at den skulle være ret sundhedsskadelig. Der mangler også stadig det spænde på højre håndled, som ham checkpoint-gurkeren var så venlig at ødelægge, da han tævede muren med mit overtøj. Så deeet.

Thoroughbreed (55009) skrev:
Velkommen tilbage Onkel Ignota :D Godt at se dig ..

- hvorfor filan beholdte du ikke den klinke? Din klinke >_<

Jeg har den vel nærmest stadig. Jeg opbevarer den bare et sikkert sted, indtil jeg får brug for at bygge min egen radioaktive svømmehal. Det bliver ligesom Lalandia, bare med flere 3-pattede kællinger og børn med svære indlæringsvanskeligheder.
Gravatar #55011 - Nåkja
21. jun. 2013 08:04
Onkel Ignota (55010) skrev:
Det er en pissesørgelig historie om rå, maskulin charme, letpåvirkelige tøsebørn og stenhårde erektioner. Jeg græder tørre tårer, mand.

Det lyder da som en vellykket aften i min verden...
Gravatar #55012 - Nåkja
21. jun. 2013 08:10
Nå, men nu vil jeg ikke grave mere i det...

Her er noget, du kan gøre dig lidt munter over i den svære tid:
http://newz.dk/dansk-firma-forsoeger-sig-med-lavpr...
Gravatar #55013 - Daniel-Dane
21. jun. 2013 08:21
csstener (55000) skrev:
...som lige upgraded til android 4.1.2
...som syndes det bruger noget mere strøm...

Har du installeret på ny eller opdateret uden at slette? Har du haft custom ROMs eller kerner? Jeg havde samme problem, indtil jeg opdaterede den igen med PIT for at nulstille den helt. Facebook Messenger er også skyld i, at den dræner cirka ét procentpoint i timen i stedet for et halvt.

Da fuck går dét nu ud på?

Times have changed.
Gravatar #55014 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 08:25
flere 3-pattede kællinger

http://www.comingsoon.net/nextraimages/threeboobed...
Gravatar #55015 - Nåkja
21. jun. 2013 08:29
Thoroughbreed (55014) skrev:
flere 3-pattede kællinger

http://www.comingsoon.net/nextraimages/threeboobed...

Referrer blocking makes me a sad panda :-(
Gravatar #55016 - Daniel-Dane
21. jun. 2013 08:43
Det er kræftædemig TB igen!
Gravatar #55017 - Hånter
21. jun. 2013 08:44
Onkel Lingu! Hvad fanden har bragt dig tilbage fra de døde?! Du har fandeme været savnet! Det er jo lige før vi skal ud og drikke os fulde igen lige om snart så. Vejret er jo til det.

Velkommen tilbage!

... der har weekendn!
... der smutter en tur til Esbjerg efter 2x MacBook Air.
Gravatar #55018 - csstener(^,^)
21. jun. 2013 09:25
Jeg brugte Emma flash tool fra sony til at gendanne min mobil som den var før(havde rooted den) også opdaterede jeg
Gravatar #55019 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 09:34
Daniel-Dane (55016) skrev:
Det er kræftædemig TB igen!

Jamen så hjælp mig i at kende forskel på det? >_<

- edit linkfix -

http://peecee.dk/uploads/062013/image15.jpg

---

Hvad skete der egentligt siden at du forlod Newz Lingu?
Gravatar #55020 - Magten
21. jun. 2013 10:25
Magten (54989) skrev:
Og nu også til WPC: http://www.digitalwpc.com/Community/ChannelChief/P...

Håber en af dem vi har afsted på WPC kan købe en med hjem til mig!
Så har jeg fået overtalt vores sælger til at købe en med hjem til mig.. Nice!

Skulle man tage en RT også, nu man er igang?
Gravatar #55021 - Woller
21. jun. 2013 10:31
ellers vil jeg gerne aftage en ;-)
Gravatar #55022 - snesman
21. jun. 2013 10:35
Du har bestemt været savnet. Der mangler ligesom nogle referencer om pædofili i diverse nyheder, når du ikke er der.
Gravatar #55023 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 11:03
... der har problemer med Copy.com

- det stopper ved 98% o_O
Gravatar #55024 - Magten
21. jun. 2013 11:05
Woller (55021) skrev:
ellers vil jeg gerne aftage en ;-)
Jeg ser lige på det, får ham nok til at købe den og hvis jeg ikke kan/vil bruge den ryger den til salg herinde :)
Gravatar #55025 - Clauzii
21. jun. 2013 11:45
God eftermiddag og velkommen tilbage :)

newz.dk - du er selv ude om det :D
Gravatar #55026 - OxxY
21. jun. 2013 12:34
... der ikke er helt sikker på at onklens tilbagevending og den største trollnyhed længe er et tilfælde!

... der byder lingu velkommen med et par skolepiger fra peecee
http://peecee.dk/upload/view/414103

http://peecee.dk/upload/view/413958
Gravatar #55028 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 12:45
Thoroughbreed (55019) skrev:

Spørger du, hvad der er sket, siden jeg skred eller spørger du, hvorfor jeg skred? Det' ikk' det samme.

#Hånter, for helvede.

Der er kampdruk på min adresse den 13. juli. Snøvs og Failfarve skulle gerne kigge forbi. Failfarve havde også sagt, at han ville smide en invitation afsted til Sysser på mine vegne, men det har jeg ikke hørt noget til siden. Man må næsten formode, at Sysser har bedre ting at tage sig til, den lort.

Jeg sad og googlede mig selv i et svagt øjeblik og troede lige pludselig, jeg havde fået følelser andre steder end i pikken, nogenlunde samtidig med, at jeg fandt vej til en tråd på Newz. Det skulle jeg selvfølgelig ikke lide under alene, så jeg tænkte, at jeg lige kunne oprette en bruger og belemre mine medmennesker med et par velvalgte sætninger. Men bare rolig, jeg har det meget bedre nu. - Det var vist ikke rigtige følelser, jeg tror bare, jeg skulle skide.
- Don't drink and interwebz.

Also, er ham med det lange telefonnummer Gnarfsan? Det iigner Gnarfsan. Det lugter lidt som Gnarfsan. Men er det Gnarfsan?
Gravatar #55029 - Hånter
21. jun. 2013 12:51
Åh kære Linge - jeg kan ikke d. 13/7 - Min søster fylder 27 og det skal åbenbart fejres med den pukkelrykkede. Jeg synes du skal flytte det til August i stedet. Var det ikke noget? Så kan Sysser også komme!
Gravatar #55030 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 12:57
August, schmaugust. Jeg holder en lidt tidlig fælles fødselsdag med min nye adoptivfætter. Han er halv kineser, men fejler ellers ikke noget. Fin fyr, glad for nudler. Det har været planlagt i nogle måneder og invitationerne er for længst sendt ud. Der er nærmest allerede stillet op til buffet.
Gravatar #55031 - Daniel-Dane
21. jun. 2013 12:58
Onkel Ignota (55028) skrev:
Thoroughbreed (55019) skrev:

Spørger du, hvad der er sket, siden jeg skred eller spørger du, hvorfor jeg skred? Det' ikk' det samme.

Du bruger selv "siden" på en tvetydig måde. Tsk, tsk.
Gravatar #55032 - Hånter
21. jun. 2013 12:59
Onkel Ignota (55030) skrev:
August, schmaugust. Jeg holder en lidt tidlig fælles fødselsdag med min nye adoptivfætter. Han er halv kineser, men fejler ellers ikke noget. Fin fyr, glad for nudler. Det har været planlagt i nogle måneder og invitationerne er for længst sendt ud. Der er nærmest allerede stillet op til buffet.

Dvs. din brevdue farede vild på vej til Kolding med min? :(
Sidst havde du ellers intet imod at drikke mig fuld, inden jeg skulle over for at besøge Mihail.
Gravatar #55033 - Jakob Jakobsen
21. jun. 2013 14:10
...der fik lidt orden på krydderierne.
...der dog skal bruge 10-12 dåser mere.

http://s5.postimg.org/zfht7mbnb/IMG_9933_2.jpg
Gravatar #55034 - apkat
21. jun. 2013 14:53
Jakob Jakobsen (55033) skrev:

Du skal snart købe mere spidskommen.
Gravatar #55035 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 15:23

Hvorfor skred du?
Gravatar #55036 - Slettet Bruger [1831327921]
21. jun. 2013 16:17

Det er da ikke særlig smart, alt falder jo ud når du åbner dem..
Gravatar #55037 - OxxY
21. jun. 2013 16:39

Jeg er lidt skuffet over der ikke er flere hele krydderier.
Gravatar #55038 - Ronson ⅍
21. jun. 2013 17:02
...der bare lige vil høre om nogen har tænkt sig ligge i kø til elgigantens såkaldte åbningsfest i Odense?
Gravatar #55039 - Daniel-Dane
21. jun. 2013 17:06
Igen med de åbningsfester!
Gravatar #55040 - Hånter
21. jun. 2013 17:14
Ronson (55038) skrev:
...der bare lige vil høre om nogen har tænkt sig ligge i kø til elgigantens såkaldte åbningsfest i Odense?

Det er da dig der bor tættest på? :p Meeen - jeg kunne da godt lige bruge en ATV3, hvis en eller anden skal afsted?

Gravatar #55041 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 18:21
Thoroughbreed (55035) skrev:

Hvorfor skred du?

Jeg fik pludselig lidt mere end rigeligt at se til i privatlivet, så jeg eliminerede stort set alle mine online-aktiviteter. Sådan mere specifikt skete der det, at jeg blev single efter en længere årrække og ligesom skulle finde ud af, hvordan jeg bedst håndterede dét. Men altså, jeg havde såmænd planlagt at skære Newz fra allerede før, vi tog til Pripyat. Jeg manglede bare lige det sidste skub.
Gravatar #55042 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
21. jun. 2013 18:49
Hvad vil du give?

Der kan man bare se ... Det er blevet begrædt i mangen en tråd. Det, og så de andres pludselige exit, eller ragequit
Gravatar #55043 - Elskov
21. jun. 2013 19:44
DoomCaek og jeg er blevet enige om, at Lingu skal med til Newz Sommerlol. Du har værsgo' at melde dig i Sommerlol-tråden, Lingu.
Gravatar #55044 - Qw_freak
21. jun. 2013 19:44
Onkel Ignota (55041) skrev:

Hvorfor skred du?

Jeg fik pludselig lidt mere end rigeligt at se til i privatlivet, så jeg eliminerede stort set alle mine online-aktiviteter. Sådan mere specifikt skete der det, at jeg blev single efter en længere årrække og ligesom skulle finde ud af, hvordan jeg bedst håndterede dét. Men altså, jeg havde såmænd planlagt at skære Newz fra allerede før, vi tog til Pripyat. Jeg manglede bare lige det sidste skub.

Hvad fik du så tiden til at gå med...?
Gravatar #55045 - didriksen86
21. jun. 2013 19:58
Onkel Ignota (55041) skrev:

Hvorfor skred du?

Så, hvor længe var du i druk? :P
Gravatar #55046 - Magten
21. jun. 2013 21:18
didriksen86 (55045) skrev:

Så, hvor længe var du i druk? :P
Til i går, duh! :D
Gravatar #55047 - Onkel Ignota
21. jun. 2013 21:43
Well, min læge mente, det var meget synd for mig, at jeg sov så dårligt om natten og sådan noget, så han gav mig noget helt fantastisk dejligt diazepam, som jeg har hygget mig rigtig fint med. Der er sgu noget voldsomt charmerende over sådan noget voksenslik på recept.
Det hjalp naturligvis ikke en skid på søvnen, men jeg har haft fornøjelsen af at føle mig som en lidt mere mellow udgave af Lars von Trier.

Og så husker jeg ikke så meget af, hvad jeg har foretaget mig, siden vi fik et fadølsanlæg i køkkenet. Det har heller ikke været skidesundt for min lever at bo sammen med en teenager, der synes, at vi skal i byen i tide og utide. Unge mennesker har sgu alt, alt for meget energi. Og så har de det med at plage, indtil man giver op og giver efter, de lømler.
Det' fint at ha' noget at ta' sig til.
Gravatar #55048 - Daniel-Dane
22. jun. 2013 00:58
Onkel Ignota (55047) skrev:
Well, min læge mente, det var meget synd for mig, at jeg sov så dårligt om natten og sådan noget, så han gav mig noget helt fantastisk dejligt diazepam, som jeg har hygget mig rigtig fint med. Der er sgu noget voldsomt charmerende over sådan noget voksenslik på recept.
Det hjalp naturligvis ikke en skid på søvnen, men jeg har haft fornøjelsen af at føle mig som en lidt mere mellow udgave af Lars von Trier.

Og så husker jeg ikke så meget af, hvad jeg har foretaget mig, siden vi fik et fadølsanlæg i køkkenet. Det har heller ikke været skidesundt for min lever at bo sammen med en teenager, der synes, at vi skal i byen i tide og utide. Unge mennesker har sgu alt, alt for meget energi. Og så har de det med at plage, indtil man giver op og giver efter, de lømler.
Det' fint at ha' noget at ta' sig til.

Jeg har spillet Minecraft.
Gravatar #55049 - Magten
22. jun. 2013 05:07
...der har siddet og tjekket op på Windows update hos en kunde siden kl 5..

...der lige vil snuppe et par timer mere under dynen..
Gravatar #55050 - NightZtorm
22. jun. 2013 07:35
...der kun har ok karma =(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login