mboost-dp1
Jeg er ham...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
...der lige har søgt på "perfect steak" på youtube, og har set 10+ stjernekokke bruge hver deres egen metode, samtidig med at de pstår at man aldrig må bruge de metoder som de andre bruger.
...der har brugt dagen på at køre til Helsingør, spise morgenmad, drikke øl, spise lidt mere morgenmad, drikke lidt flere øl, fiske, drikke et par øl, spise frokost, køre til Fælledparken, drikke øl, grille, drikke øl, og nu til opvarmning til en fest..
...der godt kan lide kolde øl i sommervarmen...
...der godt kan lide kolde øl i sommervarmen...
... der har fået dagens chok. Var på væddeløbsbane for første gang, og lige før vi skal hjem, sker der 2 styrt lige foran os. Det første var uden skader. Det sidste skete tilsyneladende, da en eller anden tosset kælling ville krydse banen, mens hestene stadig løb. Hesten, der styrtede, brækkede benet og er forhåbentlig aflivet nu. Rytteren gik forståeligt nok helt amok på hende tossen. Tossen ville ikke erkende, at hun havde gjort noget forkert. Drama big time.
Thoroughbreed (55513) skrev:... der ser noget hoarders-like
... der kommer til at tænke på mig selv og Newz :P
Nejda...
http://p2.trrsf.com/image/fget/cf/619/464/images.t...
...der sidder og ser Fat Cops.
I en by som Trinity, Texas har de 6 betjente på deres egen politistation. Byen har 2697 indbyggere.
I Nørre Aaby er vi 2944 indbyggere og vi har 0 betjente. Eller, jeg tror faktisk stadig vi har en landbetjent, hvis ikke han er gået på pension.
Der er godt 10000 danske betjente og godt 600000 amerikanske betjente - så forholdet passer meget godt. Men hvor går det så lige galt?
I en by som Trinity, Texas har de 6 betjente på deres egen politistation. Byen har 2697 indbyggere.
I Nørre Aaby er vi 2944 indbyggere og vi har 0 betjente. Eller, jeg tror faktisk stadig vi har en landbetjent, hvis ikke han er gået på pension.
Der er godt 10000 danske betjente og godt 600000 amerikanske betjente - så forholdet passer meget godt. Men hvor går det så lige galt?
Ronson (55515) skrev:Men hvor går det så lige galt?
Ronson (55515) skrev:
I en by som Trinity, Texas
http://images.sodahead.com/polls/001277913/captain...
...som lige ville poste i 1111 siden inden den skiftede
...som spiller cubeworld
...som har en server kørende for venner(men newz'er er også venner så spørger bare om ip) den bliver dog lukker om natten når jeg ikke bruger min pc længere
...som spiller cubeworld
...som har en server kørende for venner(men newz'er er også venner så spørger bare om ip) den bliver dog lukker om natten når jeg ikke bruger min pc længere
...der synes at det er pænt meget telefon for pengene...
(HTC 8X for 2215,-. Men siden har ikke de bedste anmeldelser)
(HTC 8X for 2215,-. Men siden har ikke de bedste anmeldelser)
Elskov (55526) skrev:Newz Sommerlol bliver afholdt d. 10.-11. august i Horsens. Hvem vil med?
Jeg vil gerne, men kan ikke.
Okay, med hjælp fra pewbe kan jeg nu meddele, at jeg kan cykle til Horsens på 10 timer og 34 minutter ifl. Google Maps. Det vil koste 278,- t/r for færgen.
Do or do not (there is no try)?
Do or do not (there is no try)?
Hvis du mener Odense, så sparer jeg 46 kroner mellem Odense og Horsens. Se, det er faktisk billigere end at cykle! Du får dog ikke penge for benzinen, dit nærige svin.
Jeg får at vide, at prisen på 135 kr. fra mig til Odense ikke kan passe. Ej, altså.
Hey, hvis jeg bestiller nu, får jeg et klapsæde til halv pris. :D
...der har et par, stående ude ved vejen, med en gammel Mercedes der ikke vil starte. De står og råber af hinanden, fordi de åbenbart ikke kan finde ud af om det er olie eller vand den mangler.
Daniel-Dane (55537) skrev:Hvis du mener Odense, så sparer jeg 46 kroner mellem Odense og Horsens. Se, det er faktisk billigere end at cykle! Du får dog ikke penge for benzinen, dit nærige svin.Jeg får at vide, at prisen på 135 kr. fra mig til Odense ikke kan passe. Ej, altså.
http://gomore.dk/ ?
Der er ikke noget d. 10, og det er billigere med tog (89 kroner fra Hovedbanegården til Odense). Hvis vi skal gøre det, Ronny, skal jeg tage toget kl. 20:50 fra Odense d. 11.
Så hjælp dem dog! Du ved sguda så meget om biler >_<
... der, apropos biler, har en mindre bil nu
Så hjælp dem dog! Du ved sguda så meget om biler >_<
... der, apropos biler, har en mindre bil nu
Thoroughbreed (55546) skrev:Så hjælp dem dog! Du ved sguda så meget om biler >_<
Normalt ville jeg da også og har jeg flere gange gjort.
Men når man vælger at stå og råbe og skrige af hinanden, uden foran mit hus, giver det mig ikke ligefrem lyst til at gå ud og hjælpe.
De var dog inde hos naboen og få lidt vand. Så er det bare om de har fyldt det i de rigtige huller :)
Thoroughbreed (55546) skrev:... der, apropos biler, har en mindre bil nu
Skrumpet i vasken eller testet mod massivt objekt?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.